Vakantiepark Puszta Eldorado

Heerlijke vakantie

Noor Orbons, 2-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het park is goed onderhouden. Zeer vriendelijke eigenaren die hulp bieden waar ze kunnen.

De mix tussen natuurliefhebbers en jonge gezinnen vinden wij erg leuk. Zo is er voor ieder wat wils.

Niet voor niets zijn wij hier nu al 3x geweest. In de toekomst komen we zeker weer eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Relaxen!

Tamara en Jorg, 18-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Momenteel genieten we van een relaxte vakantie bij Puszta Eldorado. We zijn een gezin van 2 volwassenen en 2 puberheren. En een bordercollie die ook welkom was gelukkig!

Het kleinschalige recente park is keurig onderhouden het sanitair is fris en schoon en de huisjes ruim fris en gezellig. Functioneel ook.

We kijken uit over de Puszta en haar bewoners, vele vogels, prachtige vlinders, lamsoor, en allerlei prachtige wilde bloemetjes waar ik de naam niet van ken maar die een genot zijn om naar te kijken. Ontspannen en onthaasten gaat hier vanzelf.

De jongens genieten van het zwembad en voeren visjes/vissen in de grote visvijver en zoeken naar boomkikkers.

Dorpjes om Puszta Eldorado zijn nog niet toeristisch, de inwoners zijn vriendelijk en proberen Engels te spreken.

We zitten hier midden tussen de zonnebloemen, velden vol! voor het mooie zijn we net 2 weken te laat.

Ideaal voor mensen die dol zijn op vogels, vissen, vlinders, natuur, rustzoekers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Veel vogels, veel ruimte. Sanitair is minder.

Hans van der Ven, 9-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Ik ben samen met mijn gezin op een drietal vakantieadressen geweest in Hongarije. Voor ons was het verblijf bij Puszta Eldorado de minste ervaring.

Laat ik eerst met het goede deel van mijn review beginnen. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en zijn je graag van dienst. De camping ligt idyllisch in een vogelparadijs. Naast de 3 kampeerplaatsen zijn er nog een aantal huisjes en houten hutten. Naar mijn mening zit je hier goed als je een huisje of een houten hut neemt. Maar qua kamperen vond ik de voorzieningen niet meer dan redelijk. Er is slechts 1 wc voor de dames en 1 voor de heren. En idem een douche voor beide seksen. Dat is toch wat weinig. De douche liep erg slecht door, en regelmatig ontbrak het wc papier. Kortom: de sanitaire voorzieningen voor de kampeerders vonden wij onder de maat. Verder ben ik wellicht een wat verwende reiziger die niet meer dan gemiddeld geinteresseerd is in vogels. En dan is er verder niet heel erg veel te doen, anders dan een thermaal bad nemen en een strandje aan het Tiszameer bezoeken. De restaurants in Abadszalok zijn goed, maar die zijn wel zo'n 25 km rijden. Dichterbij in Kunhegyes zijn ook wel restaurants maar daarvan vonden wij de kwaliteit maar matig (vet eten). Alles samengevat: de huisjes bij Puszta Eldorado zijn mooi en ruim, als je op de camping gaat staan wees je dan bewust van de sanitaire beperkingen en zorg voor een paar eigen reserverollen wc papier. En kom je voor de vogels, dan zit je hier prima. Ik had zelf als kampeerder niet voor dit vakantiepark gekozen als ik alles van te voren had geweten. Voor kinderen is er behalve het zwembad niets te doen. Een tafeltennistafel of volleybalveld zou hier meer dan welkom zijn. Voor een volgende keer gaat onze voorkeur uit naar Oasis Tanya of Mare Vara.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heel leuke plek, aangename gastheer- en vrouw

Chiara en Sander, 31-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij waren heel erg verrast van de kwaliteit van deze plek. Mooie huisjes, alles is er aanwezig. Ontbijten waren telkens zeer in orde. Ook mogelijkheden tot avondeten. Wij hebben een uitstap gedaan met Sjors op de boot. Genoten van de natuur en de vele vogels. Wij hebben niks aan te merken aan ons verblijf. Onze laatste avond was ook BBQ avond wat we heel erg gezellig vonden. Nog veel succes aan Hellen en Sjors gewenst!
Gereisd met partner in juli 2017

Plezier voor mens en dier

Jeanet, 27-7-2017
  • Onderkomen10

We zijn net terug van twee weken genieten. Het park is mooi ruim opgezet met als achtergrondmuziek de vogelgeluiden. Je voelt je gelijk welkom door de gastvrijheid van de eigenaren.

Ook voor onze hond een waar paradijs. Hij mag om het park heen op de velden loslopen. En daar is een grote vijver waar hij vaak in heeft gezwommen. Echt heerlijk!

Wij hadden een chalet gehuurd waar we van de voorbij trekkende schapen met herder en iedere avond van de zonsondergang hebben genoten.

Prima ontbijtservice en heerlijke maaltijden tegen zeer schappelijke prijzen.

We gaan er zeker nog een keer naartoe!

Uitmuntend

Kelly en Paul van Gestel, 21-7-2017
  • Onderkomen10

We hadden een bungalow gehuurd voor 6 dagen. Doordat wij buiten het seizoen waren was er veel meer mogelijk.

De excursie naar het Tiszameer verzorgd door Sjors en de Poesta safari verzorgd door Anna waren van uitzonderlijke klasse. Niet alleen de kennis maar het enthousiasme van deze twee was hartverwarmend. Ook de goede zorgen van Hellen zorgen voor een heerlijke vakantie. Doordat je af en toe om 3 uur op pad gaat is ontbijten niet mogelijk maar niet getreurt je krijgt een ontbijttas met allemaal lekkers mee. Doordat het geen massa-toerisme is wordt het door ons als buitengewoon plezierig ervaren. Door zoveel mogelijkheden mbt huur van hutten kunnen wij ivm beperkte tijd ( boshut en veldhut hebben wij niet benut) niet overal een review over geven maar dat komt volgend jaar wel. Een ding staat vast volgend jaar komen wij terug, reservering is al gemaakt! Graag gaan wij dan wederom op pad met Sjors en Anna.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

geweldige plek

Johan Bos, 19-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

ongelofelijke omgeving, heel prettige benadering van de campineigenaren. Hun motto is: je met vkantie vieren zoals jij dat wilt. En zij helpen jou daarbi zoveel ze kunnen. Absluut een aanrader als je van natuur en rust houdt.

Geweldige week gehad

Arno, 15-5-2017
  • Onderkomen10

Net een heerlijke ontspannen week gehad. Was met een vriend om samen een week te genieten van de natuur en de vogels. Superaardige eigenaren die alles voor je willen regelen. Eten was ook elke avond heerlijk en ook het ontbijt was top. Ik kan werkelijk waar geen minpunt verzinnen. Het was top!
Gereisd met vrienden in mei 2017

super tof

Foekens C.A., 5-1-2017
  • Onderkomen10

De accommodaties op het park zaten ten tijde wij daar vakantie wilden vieren vol. Helen gaf meteen door dat ze een woning hadden aangekocht in een naast gelegen dorp Kunhegyes. Dit om ook in de winter grotere groepen vogelaars te herbergen.

Wat was het genieten. Super leuke buren die de eerste dag al met allerlei lekkernijen op de stoep stonden.

Deze buren verzorgden ook een ketelavond(Hongaarse goulash) op een zaterdagavond op het vakantiepark. deze werd ons geschonken door Helen en Sjors, super lief.

Ikkan wel een heel verhaal schrijven wat het zo bijzonder maakt om te verblijven in het familiehuis of het vakantiepark, maar je kunt het beste zelf dit beleven. Een belevenis is het in het positiefste zin des woords.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

wederom heerlijk ontspannen!

Noor Orbons, 17-8-2016
  • Onderkomen10

Dit jaar zijn we voor de 2e keer bij Sjors en Hellen geweest. We voelden ons direct weer heel welkom en konden zo heerlijk ontspannen.

We hebben 's ochtends vroeg een puszta-safari met de jachtopziener gemaakt waarbij we reeën, hazen, ooievaars, een vos en een valk hebben gezien in het mooie landschap dat in de omgeving van de camping ligt.

De maaltijden die door Hellen verzorgd werden waren wederom erg goed en heel gezellig en ze weten welke restaurants in de omgeving de moeite waard zijn.

In de omgeving zijn mooie thermaalbaden en om helemaal tot ontspanning te komen, werd er zelfs een masseur op de camping geregeld die in onze eigen accommodatie een heerlijke massage gaf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Puszta Eldorado in Tiszagyenda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Puszta Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Puszta Eldorado scoort een 9.37 uit 10 op basis van 45 reviews.