Bed and Breakfast Tisza Lodge ***

Tisza Lodge
9,7

9 tips over Tisza Lodge

yvonne konings, 2-11-2014
Wij waren daar half oktober. We konden bij een prachtige zonsondergang de kraanvogels spotten. Ze komen elk jaar met duizenden uit het hoge noorden, om in de uitgestrekte vlakten van de poesta een tussenstop te maken. Wanneer de eerste vorst komt trekken ze massaal verder naar het zuiden. Veel mensen komen speciaal om dit ontroerend schouwspel net bij zonsondergang te aanschouwen. Een goede verrekijker is een aanrader om nog meer hiervan te genieten.
Griet en Geert Vanhoof, 10-9-2014

Men kan een pakket reserveren, vb. 4 dagen Budapest en 6 dagen Tisza-Lodge. Aan te raden is een boottocht op het meer en een huifkartocht op de

Poesta. Wij hadden ook onze fietsten mee en deden verschillende tochten.

Leo, Jeannette, Romee, 10-8-2014
Bij een bezoek aan de Tisza Lodge moet je niet nadenken over de top 3: gewoon doen!!

jessica.peemans@hotmail.com, 26-7-2014
    Ga zeker een pannenkoek eten in Eger!!! (maar niet op maandag! -> sluitingsdag)
    Van noten frank, 22-6-2014

Je kan genieten van de natuur op/aan het meer.

Maar er zijn ook veel uitstapmogelijkheden.

Ik denk dat dit een adresje is voor levensgenieters.

de Hooge, 11-12-2013

Op een kwartiertje rijden met de auto vind je een leuk thermaal bad dat heel het jaar door open is! Ook nu in december is het er zalig vertoeven in dat heerlijke warme water!

Op een half uurtje wandelen kom je aan het prachtige Tiszameer!

vereeken danny, 6-8-2013
    de boottocht op het meer in de nabije buurt is een topper dat iedereen wel eens zou moeten doen want dan pas besef je hoe leuk en ontspannend vakantie kan zijn ,een echte aanrader dus!
    Verboven, 23-9-2012
    Patrick heeft voor alle bezienswaardigheden en uitstappen mappen gemaakt met nuttige informatie. De gasten hebben zelf een top 3 samengesteld: 1 boottocht op het Tisza meer, 2 huifkartocht op de poesta en 3 de thermale baden. Patrick heeft zelfs de menu kaart van het restaurant in het dorp vertaald in nederlands en duits. Fietsen rond het meer is een aanrader. één puntje van kritiek, meer verlichting in de badkamer,
    Johan en Inge Govers, 28-8-2012
    Probeer de top 3 van Anita en Patrick. Ze zijn zeker de moeite waard !