Bed and Breakfast Tisza Lodge ***

Bed and Breakfast Tisza Lodge
Tisza Lodge
9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Tisza Lodge bij:

165 reviews over Bed and Breakfast Tisza Lodge in het Nederlands

Super aangenaam !

Peter Lannoy, 21-8-2017

Nice and clean rooms. Delicious breakfast, and above all; Anita & Patrick friendly hosts and helpfull to make your journey pleasant and interesting. Providing you and informing about all the hot spots in the region, as well as all the "do's and don't's)
Gereisd met partner in augustus 2017

Leven als God in Hongarije

Gaublomme Koen, 16-7-2017

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. We voelden er ons onmiddellijk thuis na het warme welkom door Patrick en Anita. Zij doen écht alles om het de gasten naar hun zin te maken. Zowel hun tips voor excursies als voor restaurantjes waren steeds top. En telkens was het superleuk en gezellig om 's avonds terug te keren naar het verblijf. Bedankt aan Patrick en Anita. Doe zo verder. Een echte aanrader!. Koen en Karla
Gereisd met partner in juni 2017

Pure verwennerij!

Patrick, Peggy en Ben, 15-7-2017

Het is er gewoonweg fantastisch. Anita en Patrick doen dit met hart en ziel en dat voel je aan alles :-). Een topadres als je rust zoekt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch verblijf, comfortabel en zeer proper.

Joke en Henk Stuurman, 24-5-2017

Alles was werkelijk zeer naar onze zin. De dienstverlening is uitmuntend. Aan alles werd gedacht. Geen vraag was hen teveel. En wij hadden ook heel veel aan de informatie die verstrekt werd. Ook de tip om de dijk rondom het Tisza meer te bezoeken was voor ons heel waardevol. Daarnaast hebben we veel plezier beleefd aan de gezellige huiselijke contacten.
    Gereisd met partner in mei 2017

Een aanrader!

Lia, 28-4-2017

Anita en Patrick zijn heerlijke mensen die met enthousiasme en fijne zorgen hun gasten verwennen.

Het warme onthaal, de mooie accommodatie met dito tuin gaven al bij aankomst een prettig gevoel.

Elke morgen werden we vergast op een lekker ontbijt, waarna we ook tips en info kregen om op ontdekking te gaan in deze mooie streek.

Gereisd met partner in april 2017

Wil je genieten van een lekker ontbijt = 1 adres Tisza Lodge

Wil je in de watten gelegd worden = 1 adres Tisza Lodge

Wil je van een vakantie genieten zoals nooit tevoren = 1 adres Tisza Lodge

Wil je lekker eten = 1 adres Tisza Lodge

En zo kan ik nog lang doorgaan. Tisza Lodge is een prachtige bed&breakfast, die wordt uitgebaat door prachtige mensen. Niets is hen teveel, alles kan. Een echte aanrader !!!!!! Tisza Lodge is the place to be.

Gereisd met partner in april 2017

Een aanrader , zo sympathieke uitbaters ! Doen!

Greta&Tony, 12-4-2017

Alles ok ! Anita & Patrick samen met het mooie Hongarije leren kennen en ontdekken is voor iedereen een belevenis van rust en schoonheid , het simpel leven van vroeger zie je in elk dorp ..... het warm klimaat is samen met de tal van thermaal baden zeker heilzaam voor velen ....
    Gereisd met partner in maart 2017

Feeëriek verblijf tot in de puntjes verzorgd.

Zilvester, 11-3-2017

Dankzij de goede zorgen van de gastvrouw en gastheer een onvergetelijk huwelijksreis gehad: gastvrije warme ontvangst, romantisch aangeklede en comfortabele kamer, een geweldig lekker uitgebreid ontbijt met een eitje naar keuze, een gezellig terras, huiselijke zit- en ontbijtruimte, prachtige tuin ... Genoten van de mooie natuur en prachtige zonsondergangen aan het meer. En ook van de uitstappen (Hortobagy, Debrecen, Eger ...) wow wat een goede info en tips !! En we vergeten waarschijnlijk nog heel wat te vermelden, gewoon gaan en het zelf eens beleven !!
    Gereisd met partner in november 2016

Top vakantie

D'haens, 21-8-2016

Rustig gelegen, mooie omgeving, alles was in orde, Patrick en Anita zijn heel behulpzaam en helpen Voor het reserve rent van de uitstappen , mooie en nette kamers.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gastvrij, schoon, informatief en behulpzaam. Top !

Quiriny Biemond, 25-7-2016

Tisza Lodge is een oude graanschuur, die Patrick en Anita schitterend verbouwd hebben. De slaapkamers liggen op het noorden en zijn heerlijk koel. We zijn goed gepamperd door hen. Ze zijn ook een soort reisburo. Ze hebben een top 10 van dingen die er te doen zijn. We hebben de top 3 kunnen doen. Poesta, Tiszameer en het leuk stadje Egger bezocht. Patrick reserveert telefonisch. Hij en Anita spreken goed Hongaars. Na terugkomst gingen we steeds in het plonsbad met relaxstoelen in prachtige tuin. Daarna op 5 km heerlijk gegeten bij 3 verschillende restaurants voor wie Patrick de menukaart in NL heeft vertaald.

Het ontbijt is heerlijk en een lunchpakket is mogelijk.

Kortom dit B & B is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tisza Lodge in Tiszaderzs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tisza Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Tisza Lodge scoort een 9.67 uit 10 op basis van 165 reviews.