Beoordelingen Sopron

31 juli 2014

Sopron
6 beoordelingen
Beoordelingen Sopron

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Sopron. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Sopron. Ben je zelf op vakantie geweest naar Sopron? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Sopron scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 1 Camping, 10 Hotels en 5 Pensions in Sopron. Op Zoover vind je bovendien 22 vakantiefoto's van Sopron. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Sopron. Bekijk ook andere accommodaties in Hongarije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Hongarije.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

5 beoordelingen over Sopron

6 beoordelingen
7,9
6,9
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2011
"Mooi centrum, maar doods"vertalen
S
9,0
6,0

08-08-2011 Sopron heeft een fraaie barokke stadskern met kleurrijke huizen. Jammer genoeg was het nogal doods (op een donderdag in juli !). Jammer dat de stadstoren in de stellingen stond.
In de omgeving bezochten we het szechenyi kasteel in Nagycenk, nogal oubollig museum en het prachtige Esterhazypaleis in Fertöd. Dit laatste is het bezoeken meer dan waard. Dit kan helaas alleen met een rondleiding uitsluitend in het Hongaars ! Dit is schandalig aangezien het kasteel volledig ingericht en gerestaureerd word met giften van Europa !

met jonge kinderen
"Mooie oude stad"vertalen
Cromphout
4,0
8,0

29-07-2009 Tijdens een namiddag Sopron ontdekten we de mooie oude binnenstad. Leuk wandelen in een mooi kader. Je kan er lekker eten voor weinig geld. In de buurt van Sopron (Fertod) bezoek het Esterhazy kasteel. Echt de moeite.

met vrienden, Juli 2009
"Tof !"vertalen
Kenny
8,0

09-11-2010 Ik ben er niet lang geweest mar ik vond Sopron wel een gezellig stadje ! zeker is doen dus............................................................

De beste prijzen en lastminutes voor Sopron bij:

met partner, Juli 1998
"Mooie oude stadskern"vertalen
Rinus
8,0

27-11-2011 De stad heeft een mooie oude stadskern met een barokke inslag, Sopron is een goed uitgangspunt voor een bezoek aan de fraaie omgeving met het Nat. Park Neusiedlersee.
Ten zuiden van Sopron in het dorpje Nagycenk bezochten we het paleis van de vroegere graven van Széchenyi, het gebouw ziet er vrij sober uit, het is gelegen in een park met veel buxusparterres.
De zalen en kamers in het gebouw hebben niet veel franje, er is een museum in gevestigd van oude technische machines die netjes naar leeftijd zijn geordend, voor de liefhebber de moeite waard.

met een groep, Juli 1987
"Rustig"vertalen
Miranda.geenen
7,0

15-05-2010 Ben hier heel lang geleden geweest voor een volksdans-festival.
Ligt vlak aan de Oostenrijkse grens.
Er was niet veel te beleven.
Wij verbleven in een soort studentenpension erg oud en verwaarloosd.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?