8,3

3 reviews over Camping Arnyas in het Nederlands

Goede doorreis camping

Marnix, 19-1-2010

Prima camping, geen oostblok taferelen! Goede service, prima bedden en heerlijk thermaalbad voor zacht prijsje. Ideaal voor mensen op doorreis naar Roemenië, Zwarte Zee o.i.d.
Gereisd met vrienden in juni 2008

zeer de moeite waard

ted zegwaaard, 12-9-2009

Kom hier 1x per jaar op doorreis naar roemenië en op de terugreis soms ook nog wel. We nemen dan een bungalow waarvan er een aantal nieuwe zijn neergezet. Ziet er prima uit en de prijs en service is eveneens ok. lekker thermaal bad en beslist een aanrader om met de caravan een paar dagen te verblijven.
Gereisd met vrienden in september 2009

Heerlijke rustoord.

Marnix, 5-2-2009

Ik heb hier in juni met 3 vrienden overnacht. Prima service en een hele vriendelijke eigenaar/maffia-baas. Erg sympathiek en behulpzaam. Toen wij 's avonds na een lange tocht vanuit Nederland aan kwamen werd gelijk het thermaal-bad aangezet! Daarna kregen we een heerlijk bord eten.

Prijzen zijn goed; 80 cent voor een halve liter koud bier en 3 euro voor een verzorgd ontbijt.

Al met al 80 euro kwijt met 4 man voor een nacht in een Bungalow, met douche en koelkast/tv. Aanrader voor wie op doorreis is, daarnaast zijn er op de camping prachtige plekjes te vinden en ligt er naast het hotel/bungalowpark een prachtig zwembad voor de kleinsten.

Ik ben hier nu 6 keer geweest en het bevalt me iedere keer weer prima!

Gereisd met vrienden in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arnyas in Püspökladany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arnyas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Arnyas scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.