Uitstekend

2 reviews over Camping Chy-Kara Farm in het Nederlands

Een idyllische plek met bijzondere accommodatie !

John Burgar, 7-5-2017

Ik heb genoten van mijn verblijf in het in retro romantiek ingerichtte Aardehuis (Árpádház) met een echte bedstee! 's Morgens kreeg ik een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Dat was buitengewoon smullen met als decor de zoemende bijen en de geur van Acacia bloesems. Ik was eigenlijk op doorreis vanaf Roemenie naar Nederland, maar ik ben 4 dagen gebleven. Ik kon de smile van genot gewoon niet van mijn gezicht krijgen. Het was heerlijk, de rust, de inrichting van deze plek, de dieren, en niet te vergeten de persoonlijke benadering van de hosts.

Het concept van de hosts is om mensen tijdens hun verblijf te laten genieten van de nostalgie van jaren geleden, en van de sfeer van het boerderijleven in het Zuiden van Hongarije. Nog heel veel mensen leven zo, maar de hosts hebben het echt heel mooi en bruikbaar gemaakt.

Ik heb Chy-Kara via google maps gevonden. Ik vond het jammer dat er weinig of geen borden langs de weg te vinden waren van deze unieke plek. Maar de hosts willen het klein en bijzonder en zeker niet over-crowded hebben. Het ligt op een ideale locatie voor als je onderweg bent naar Roemenie, Bulgarije, Servie, Griekenland, en dergelijke, of natuurlijk terug naar Nederland, via Hongarije.

Verder kan ik nog zeggen dat de maaltijden heerlijk en overdadig zijn. Het is voor mij een niet te vergeten plek, en ik wil er zéker weer heen, met mijn familie.

Gereisd alleenreizend in april 2017

liefdevol, sprookjesachtig, een klein paradijsje

Daphne, 27-9-2014

Annemiek heeft een waar paradijsje gecreëerd. De 7 voor ligging is gebaseerd op de vindbaarheid, niet op de locatie. Die is prachtig, maar de eerste keer even lastig te vinden.

Chy Kara is back to earth, back to basic maar met Hongaarse charme.

Zeer aan te bevelen als je op zoek bent naar rust en wilt onthaasten.

Het terrein is een droom voor buiten kinderen die van spelen en avondtuur houden.

Ik ben verliefd, Chi Kara voelde als een warme deken!

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chy-Kara Farm in Pálmonostora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chy-Kara Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chy-Kara Farm scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.