Camping Eden ****

8,3

167 reviews over Camping Eden in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad

Rene en Gisella, 28-9-2017

Ik vond het een super leuke camping. Wij zaten in een huisje en deze was heerlijk ruim. Bedden waren hard maar lagen heerlijk. Verder was het huisje eenvoudig maar het voldeed prima. Miste je iets en je vroeg het, dan werd dat meteen geregeld. Animatieteam was super leuk zelfs voor de oudere jeugd. Iedereen mocht mee doen jong en oud! Ook waren er leuke activiteiten mogelijk zoals op de banaan varen, mountainbiken en kano varen. Ook kon je goed hardlopen vanaf de camping. Broodjes waren te bestellen bij de camping of net iets verder op in een klein dorpje. Monika helpt je graag met uitstapjes en kaarten van stadjes en bezienswaardigheden. Ook is ze niet moeilijk om ergens in het Hongaars te reserveren voor je. De bierbar op de camping was leuk om er gezellig een biertje te drinken. Ook was het zwembad lekker. Het was klein maar wel heel lekker om in af te koelen. Al met al een super leuke camping en volgend jaar gaan we 22 dagen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk

Petra, 13-9-2017

Prima camping . We zijn in begin september geweest. Het was heel rustig. Het zwembad was veel heel klein en kou. Zwemmen in de Donau kon je niet zwemmen. Vissen kon je goed op de camping. Personeel was heel vriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Top !

Lute, 1-9-2017

prima camping, schoon zwembad, in Tata zeer goede en betaalbare restaurants, leuke animatie voor de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Eens, maar nooit meer...

Wendy, 30-8-2017

Wij kwamen vanuit het groene, bergachtige Slovenië naar deze camping voor een paar dagen om eens kennis te maken met Hongarije. Helaas is het ons tegengevallen. De ligging aan de Donau is mooi maar helaas ligt de camping aan een drukke doorgaande weg en rijdt de trein er ook dicht langs. Niet echt idyllisch dus. Voor de jeugd niet veel anders te doen 's avonds dan hangen bij de receptie. Ook de omgeving vinden wij niet mooi, armoedige dorpjes, weinig bezienswaardigs dichtbij, min 30 min rijden. Budapest en omgeving vonden wij stukken mooier. Ik zou een camping in die omgeving kiezen een eventuele volgende keer, bijv de camping in het schattige dorpje Szentendre.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Volgende jaar weer?

Katja, 28-8-2017

Kortom? De kinderen willen volgend jaar terug en wij hebben het ook fijn gehad. :)

Het is maar wat je verwacht. Je komt naar Hongarije. De prijs is laag. In dat opzicht overtreft het onze verwachtingen! Best of vast wat op en aan te merken, maar prijs/kwaliteit is dik in orde!

De dag na onze aankomst verlieten veel anderen de camping, dat was een beetje jammer, want er bleven minder plekken en huisjes bezet. Voordeel is natuurlijk dat het niet hysterisch druk was. Wij hadden een huisje; basic, keuken gedateerd en met wat weinig inventaris, schoon (!), prima douchen met wat gebreken, bedden te hard. Erg fijn is dat je handdoeken en bedlinnen erbij zit en dat dat ook verschoont wordt. Opgemaakte bedden bij aankomst is erg fijn.

Bij aankomst heb je binnen enkele minuten contact met de andere gasten (vooral uit Nederland en de meesten zijn vorig(e) ja(a)r(en) ook al geweest (dus komen terug).

De ligging aan het water is prima! Geweldige mogelijkheden om te vissen. Het is wel lawaaiig door de doorgaande weg, maar dat went en weegt niet op tegen al het prettige. De eerste keer dat je 's nachts de trein voorbij hoort denderen weet je ff niet wat er gebeurd, maar dat heb ik maar 1 keer gehoord, daarna werd ik er niet meer wakker van.

Het zwembad is erg klein, maar de kinderen "zaten er de hele dag in" terwijl wij vanaf het huisje toezicht konden houden; ideaal! (vraag eventueel wel om de huisjes aan het begin, dus dichter bij het zwembad). Nadat wij een melding deden over een hygiëne kwestie bij het zwembad, was er binnen no-time iemand die het heel zwembad schoonmaakte! Goed!

's Nachts is er bewaking. Je komt dan niet meer zomaar de camping op en er rijdt iemand regelmatig een rondje. Prettig.

De kinderclub was prima, onze jongste had Flora & Tipy van Vacantsoleil verwacht, maar Puk & Fleur vond ie ook leuk. Aan vriendjes verder geen gebrek! En het speelplaatsje is leuk voor de kleintjes en de anderen hebben de hele camping.

Het restaurant viel enorm tegen. Er deden slechte verhalen de ronde, dus dat risico hebben we niet genomen. Maar in de buurt kan je prima eten. Bij Janko in Sutto bijvoorbeeld. Simpel maar goed. Wij aten in de middag, zodat we na de middag op de camping konden blijven.

Jammer dat er geen campingwinkel is! Voor wat basic dingen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping voor korte periode

Danielle Verhoeven, 18-8-2017

Wij hebben deze camping gekozen omdat we met onze kinderen graag een keer Boudapest wilde bekijken. We hebben gratis geparkeerd in een P+R en vanaf daar kun je zo met de metro de stad in. In de omgeving van de camping kun je o.a. karten en rodelen, maar daar moet je wel 1 uur voor rijden. Zwemmen in de Donau wordt eigenlijk niet gedaan. Doordat er veel gevaren wordt ligt er een laagje benzine op het water en het water is koud en de grond erg drassig. De camping heeft een klein zwembad dus dat kun je wel gebruiken om af te koelen. Het jammere is dat er vanaf de camping weinig te doen is op de Donau. Er ligt wel een trampoline en je kan een tochtje op een banaan of motorbootje boeken maar dat is het. We willen deze streek in Hongarije zeker nog een keer bezoeken, maar zullen dan kiezen voor een camping die meer richting Visegrad ligt. Daar is wat meer te doen. Als je een keer heerlijk wilt eten ga dan naar Varkanyar Vendeglo in Tata. Eten is heerlijk en niet duur en de bediening is geweldig. Voor ons deze camping niet snel nog een keer, maar dat komt niet door de camping zelf want dat was verder allemaal prima in orde.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Volgend jaar weer naar deze camping

E. de Jong, 5-8-2017

We waren voor het eerst op vakantie naar Hongarije. Dit is zeer goed bevallen. De ontvangst op de camping was vriendelijk en in het Nederlands. Er was een plaats gereserveerd maar mochten zelf eventueel een andere vrije plaats uitkiezen. Netjes. De camping ziet er goed onderhouden uit. Het zwembad is aan de kleine kant. Toch hebben de kinderen zich er prima vermaakt. De kinderen hebben ook veel deelgenomen aan het animatieprogramma wat goed verzorgd was. Het restaurant op de camping was redelijk. De bediening kon beter. Het duurde soms erg lang. Er is helaas geen winkel aanwezig maar in het nabijgelegen Sütto zijn er meerdere supermarkten. De priijzen zijn erg laag. Er is voldoende te doen in de omgeving. Wij zijn o.a. naar 2 grote zwemparken geweest in Tatabanya en in Komaron. Dit was fantastisch. De tweede week was het zeer warm. Zo rond 40 graden. Wij hadden onze vakantie geboekt via een touroperator. Volgend jaar gaan we zeer waarschijnlijk weer naar deze camping maar boeken dan rechtstreeks. Dit scheelt enorm.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig gezellig en prachtig aan de Donau

Sjaak Zuidhoek, 27-7-2017

Animatie was geweldig en we hebben er heerlijk gegeten, gewandeld en gevaren op de Donau.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie Camping

Britt, 5-7-2017

Het is een rustige camping gelegen aan de donau. Het zwembad is niet heel groot maar lekker om in aftekoelen. Het personeel is erg vriendelijk en probeert zelf nederlands te praten. De camping plekken zijn mooi en met genoeg schaduw. Er zijn ook genoeg restaurants in de buirt om lekker te eten. Je zit ook maar een half uurtje van Budapest vandaan. Kortom een geweldige camping!
Gereisd met partner in januari 2017

Super

Dee, 8-1-2017

Ik ben hier met mijn ouders en 2 jongere zusjes van 5 en 7 geweest. we hebben ons goed vermaakt. het zwembad was heerlijk om af en toe even in te liggen, dat het zwembad klein is maakt niet veel uit. want druk was het nooit echt in het zwembad. dichtbij waren ook hele leuke activiteiten te vinden.. bijvoorbeeld waterparken of een rodelbaan.. het eten in het restaurant was verrukkelijk.. s' avonds kon je ook nog even lekker aan de bar wat drinken, het was er erg gezellig... wat ook leuk was, was de animatie in het Nederlands,. bijvoorbeeld elke avond de mini disco met leuke dansjes.. de speeltuin was misschien iets verouderd maar dat hindert niet.. de huisjes waren van binnen ruimig met een keuken, badkamer en woonkamer. de douche had wat mij betreft wel iets schoner gekund..
Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden in Neszmely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eden scoort een 8.3 uit 10 op basis van 170 reviews.