8,4

161 reviews over Camping Eden in het Nederlands

Volgend jaar weer naar deze camping

E. de Jong, 5-8-2017

We waren voor het eerst op vakantie naar Hongarije. Dit is zeer goed bevallen. De ontvangst op de camping was vriendelijk en in het Nederlands. Er was een plaats gereserveerd maar mochten zelf eventueel een andere vrije plaats uitkiezen. Netjes. De camping ziet er goed onderhouden uit. Het zwembad is aan de kleine kant. Toch hebben de kinderen zich er prima vermaakt. De kinderen hebben ook veel deelgenomen aan het animatieprogramma wat goed verzorgd was. Het restaurant op de camping was redelijk. De bediening kon beter. Het duurde soms erg lang. Er is helaas geen winkel aanwezig maar in het nabijgelegen Sütto zijn er meerdere supermarkten. De priijzen zijn erg laag. Er is voldoende te doen in de omgeving. Wij zijn o.a. naar 2 grote zwemparken geweest in Tatabanya en in Komaron. Dit was fantastisch. De tweede week was het zeer warm. Zo rond 40 graden. Wij hadden onze vakantie geboekt via een touroperator. Volgend jaar gaan we zeer waarschijnlijk weer naar deze camping maar boeken dan rechtstreeks. Dit scheelt enorm.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig gezellig en prachtig aan de Donau

Sjaak Zuidhoek, 27-7-2017

Animatie was geweldig en we hebben er heerlijk gegeten, gewandeld en gevaren op de Donau.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie Camping

Britt, 5-7-2017

Het is een rustige camping gelegen aan de donau. Het zwembad is niet heel groot maar lekker om in aftekoelen. Het personeel is erg vriendelijk en probeert zelf nederlands te praten. De camping plekken zijn mooi en met genoeg schaduw. Er zijn ook genoeg restaurants in de buirt om lekker te eten. Je zit ook maar een half uurtje van Budapest vandaan. Kortom een geweldige camping!
Gereisd met partner in januari 2017

Super

Dee, 8-1-2017

Ik ben hier met mijn ouders en 2 jongere zusjes van 5 en 7 geweest. we hebben ons goed vermaakt. het zwembad was heerlijk om af en toe even in te liggen, dat het zwembad klein is maakt niet veel uit. want druk was het nooit echt in het zwembad. dichtbij waren ook hele leuke activiteiten te vinden.. bijvoorbeeld waterparken of een rodelbaan.. het eten in het restaurant was verrukkelijk.. s' avonds kon je ook nog even lekker aan de bar wat drinken, het was er erg gezellig... wat ook leuk was, was de animatie in het Nederlands,. bijvoorbeeld elke avond de mini disco met leuke dansjes.. de speeltuin was misschien iets verouderd maar dat hindert niet.. de huisjes waren van binnen ruimig met een keuken, badkamer en woonkamer. de douche had wat mij betreft wel iets schoner gekund..
Gereisd met vrienden in juli 2016

Leuke uitval basis om Hongarije te ontdekken

bernard.de.waard, 22-10-2016

Via touroperator een woning geboekt, basic maar voldoende, animatie in Nl was erg leuk. Lekker zwemmen in een luwe Donau, vele leuke zwembaden in de buurt.
Gereisd familie in augustus 2015

Mooie ligging aan de Donau

Renate, 16-9-2016

De camping ligt aan een doorgaande weg. Er is nauwelijks geluidsoverlast, maar fietsen of wandelen van de camping is daardoor niet goed mogelijk.

De ligging aan de Donau is prachtig! Je kunt je tent met uitzicht op het water plaatsen.

Wij zaten in een huuraccommodatie. Deze waren basic ingericht, maar wel oké.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fijne camping.

fam. Doorzon, 1-9-2016

Wij zijn 3 weken op deze kleine, gemoedelijke camping geweest, en we hebben ons goed vermaakt! Monica is vriendelijk en geeft zonodig advies. Ook het andere personeel van de receptie is erg vriendelijk. Het sanitair is netjes, de kampeerplekken superruim. Het animatieteam was geweldig, de kinderen hoefden zich niet te vervelen. Minpuntjes; het restaurant was erg vroeg dicht en de bediening traag. Wel vriendelijk. De supermarkt is een stukje rijden dus een goede kampwinkel was handig geweest. Het zwembad kon groter. Maar verder hebben wij niks te klagen.

Mooie kinderen camping

E, 24-8-2016

Huisje gehuurd via camping. Goed bevallen, ruim, eenvoudig maar schoon.

Huisjes waren allemaal bezet. Campingplaatsen half bezet.

Alleen enkele muggen bij zonsondergang, naar mijn idee niet meer dan in mijn eigen achtertuin.

Vriendelijk personeel. Prima restaurant op camping, maar Restaurant Janko, twee dorpjes verderop is top. Vers, veel en heerlijk. Met z'n vieren geen een keer boven de 20 euro uitgekomen. Vooral de kinderen vonden de hamburger heerlijk!

Zwembad aan de kleine kant, maar door kinderen niet als storend aangegeven. TOP animatie team, bedankt Michael en Leah. Mede dankzij jullie hebben de kids, en wij dus ook, een super vakantie gehad!

Boedapest uurtje rijden. Supermarkten Inter Spar 15 minuten, Tesco 25 minuten rijden.

Aanrader voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 16 jaar. Goede visplek met veel vangst, denk aan vergunning! Ideaal voor watersportbeoefenaars.

Camping is absoluut aanrader!

Prima verblijf gehad.

Renate, 21-8-2016

Er stond aangegeven dat er een winkel zou zijn, die is er niet op de camping, wel broodjes die je een dag van te voren kunt bestellen en ijsjes zijn goedkoop te verkrijgen bij receptie. Huisjes netjes , wel heel veel muggen op dit moment, houdt je van vissen dan kun je je hier uren vermaken. Zwembad klein lekker om even in af te koelen. Zwemmen in Donau wordt niet veel gedaan , veel slib op bodem en koud. Wel bootje varen en banaanrijden kanoën enz. Animatie door leah en micheal erg leuk , we zien daardoor de kinderen bijna niet ze vermaken zich hier prima. Dierentuin budapest een echte aanrader, ook visegrad met rodelbaan en klimbosje was erg leuk voor de kinderen. Het eten in restaurant was aardig , wij vonden het eten heel erg zout , maar smaken verschillen.
Gereisd familie in augustus 2016

Mooie groene camping aan zijarm van de Donau

Anoniem, 20-6-2016

Ruime plekken op een mooi groen, goed onderhouden terrein. Vriendelijk personeel. Zwemmen in de Donau was niet aantrekkelijk. Sanitair was wat verouderd maar wel schoon. Gehuurde tenten waren zo vroeg in het seizoen niet bezet; zelfs nog niet allemaal ingericht. Genoeg leuke stadjes om te bezoeken in de buurt (Visegrad, Esztergom, Tata) en dagje Boedapest absoluut een aanrader. De Donauradweg is in Hongarije nog volop in aanleg. Fietspaden zijn er weinig en op de doorgaande weg fietsen is een hachelijke onderneming. Een fijne camping voor wie een bootje of een jetski heeft. Je hoort trein en weg dag en nacht maar het went. En neem voldoende anti muggenspul mee!
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Eden**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden in Neszmely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eden scoort een 8.41 uit 10 op basis van 164 reviews.