Camping Idyll **

9,3

43 reviews over Camping Idyll in het Nederlands

Fantastisch!

Wout en Yolanda, 24-8-2017

De camping Idyll ligt om ca 20 autominuten van het schilderachtige Pecs in het zuiden van Hongarije. De camping is een bloemenpracht. Zelfs voor Nederlandse begrippen ia alles buitengewoon goed onderhouden. Het sanitair wordt twee keer per dag schoongemaakt. En er is een moestuin waar de gasten groenten en fruit uit kunnen gebruiken. Maar een echte Idylle wordt het door het charmante gastheerschap van Jeroen en de immer vrolijke aanwezigheid van zijn vrouw Musu. Op de camping hangt nog ergens een certificaat dat het bij de verkiezing van de mooiste camping van heel Hongarije tweede is geworden. Wij begrijpen dat wel. Internationale gasten met een tent, een caravan en een camper vinden een thuis op de camping. Maar niet verder vertellen hoor....
Gereisd met partner in juli 2017

Voor rustzoekers een geweldige camping

Helma Mebius, 8-8-2016

Prachtig aangelegd terrein, goed en schoon sanitair en hele gastvrije eigenaren die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige camping

Fred & Janny Klein, 16-7-2016

Voor de eerste keer in Hongarije.

Wat een prachtig en relaxt land om te verblijven. En over de camping alleen maar te zeggen prachtig!, zeer mooi aangelegd grote plaatsen voorzien van alle gemakken die men kan wensen. Wij camperen inmiddels al meer dan 25 jaar met caravan en zijn op vele plaatsen geweest in Europa.

Deze camping overtreft er vele vanwaar wij geweest zijn. Gastvije ontvangst door Jeroen en Musu de eigenaars, Zij staan altijd voor je klaar, en brengen zelfs de verse broodjes s'morgens langs als wij nog in diepe rust zijn. Musu en Jeroen zijn vaak bezig op het "park" camping om de tuin en het toiletgebouw te onderhouden. Alles is zo netjes en super schoon de wastafels en douches glimmen je tegemoet.

Echt een camping om tot rust te komen en de omgeving te verkennen. Er zijn vele mogelijkheden in de omgeving.

Voor ons een complete verrassing nogmaals een fantastische camping, zeker een bezoek waard!.

Prachtige camping.

Arnold en Thea Pompen, 15-7-2016

Wij vonden het een prachtige camping, zeer schoon en verzorgd, met prima sanitair en leuke muziek. en morgens werden er lekkere broodjes op bestelling bij de caravan bezorgd.

Een heel fijn omheind hondenveld, ook zeer schoon.

Plaatsen met zon, een beetje schaduw en meer schaduw, dus voor elk wat wils.

Het was ook heel fijn dat er 2 droogmolens stonden om je was te drogen te hangen. Omdat er nog weinig gasten waren werden we uitgenodigd voor een kampvuur en wijnproeverij, met wijnen die van de wijngaarden uit eigen dorp kwamen.

Wat fijn zou zijn een zwembadje.

En jammer, omdat er op dit moment niet zoveel gasten waren dat er niet Afrikaans gekookt werd, daar had ik mijzelf op verheugd. Maar zeker een aanrader om naar toe te gaan.

We hebben een laag cijfer gegeven voor de kind vriendelijkheid omdat wij deze camping niet zo geschikt vinden voor kinderen, meer voor mensen die van wandelen en de omgeving te bekijken houden.

Gereisd met partner in juni 2016

heerlijk in de natuur tot rust komen

Hans Slijpen, 24-6-2016

Parkachtige opzet, met fruitbomen, wilgen, mooie waterpartijen. Prima sanitair en zeer service gerichte eigenaren. Mooie omgeving, zowel qua natuur als qua stadjes (Szigetvar, Pecs!). Twee keer per week heerlijk Afrikaans eten.

Het was misschien wat rustig op de camping, deze camping verdient meer bezoekers!

Heerlijk rustige camping

Jan en Annemarieke, 28-5-2016

De eigenaren zijn zeer vriendelijke hardwerkende mensen. Sanitaire voorzieningen zijn prima. We zijn langer gebleven dan eigenlijk onze bedoeling was.

Voordelen: sanitair, bakker elke dag langs de camping, gratis wifi op de standplaats, grote plaatsen, water op de plaats. Parkachtige ligging.

Nadelen: het ontbreken van een zwembad.

Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch

H. Theelen, 9-9-2015

Heel mooie parkachtige camping. Vriendelijke en service bewuste eigenaar. Douche en wc ruimtes heel schoon. deze camping kan ik iedereen aanbevelen. Je voelt je er onmiddelijk thuis.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

fantastisch

Claeys Jacques, 31-8-2015

Je wordt er goed onthaald.

De camping lijkt meer op een park dan op een klassieke camping. Fantastisch mooi kader en bijzonder rustig gelegen.

Zeer verzorgd en net sanitair.

Het ontbreken van een zwembad kan voor gezinnen met kinderen misschien een tekort zijn.

Op 10 km afstand kun je wel naar een zwembad toe.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig en paradijselijk!

Dick en Annelies Pronk, 21-8-2015

Deze prachtige camping, gelegen in een geweldig mooie tuin met fruitbomen, een vijvertje met kikkers, moestuintjes, schapen is een echte aanrader.

Het sanitairgebouw is keurig schoon en naar eigen stijl ingericht, met 's morgens rustige muziek.

De eigenaren zijn heel vriendelijk, behulpzaam, enthousiast en betrokken mensen.

De sfeer en omgeving doen paradijselijk aan.

Gereisd met partner in augustus 2015

Super mooie camping!

Wim en Ine, 7-8-2015

Op onze doorreis vanuit Tjechië naar Kroatië kwamen we op deze camping terecht. Een prachtige camping waarvan je er helaas te weinig ziet. We hebben nog overwogen om langer dan één nacht te blijven maar vanwege de planning hebben we het toch niet gedaan. Prachtige plekken, Modern sanitair en last but not least erg vriendelijke eigenaren die er erg veel werk in steken. Deze mensen verdienen een volle camping! Wij waren zonder kinderen en slecht voor 1 nacht. Vandaar de neutrale beoordeling van kindvriendelijkheid en eetgelegenheden.
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Idyll in Nagyvaty, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Idyll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Idyll scoort een 9.26 uit 10 op basis van 46 reviews.