Bungalow Hertenzicht

9,5

2 reviews over Bungalow Hertenzicht in het Nederlands

Fantastische ligging

Johannes Bode, 24-10-2009

Bungalow Hertenzicht is een geweldig huis. Mijn mijn heeft vele mountainbiketochten gemaakt en de kids gingen heerlijk vissen in de put die op 100 meter lag.

Hoewel er veel restaurants in de buurt waren hebben we veel gebruik gemaakt van de vaste BBQ in de tuin. We hebben ook veel gebruik gemaakt van het zwembad omdat het erg warm was in augustus. Ze hebben ook een website.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Paradijsje

Fam. van der Made, 2-9-2008

Je kunt hier prachtig wandelen en de kans is groot dat je vosjes, herten of wilde zwijnen tegen komt. Er is een heerlijk zwembad bij en wil je baantjes trekken dan kan je naar het dorpszwembad bij de camping. Ook hebben we met onze kindjes een bezoek gebracht aan het extremepark, balatonmeer, de markt in pecs (op zondag). Tot onze verbazing stond er een hollandse kaaskraam op de markt, we hebben natuurlijk e.e.a. gekocht.

Het huis is van alle gemakken voorzien. De sleutelhouders Rob en Thea zijn heel aardig en je kunt er heerlijke wijn kopen. We komen hier zeker terug!

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hertenzicht in Magyaregregy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hertenzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Hertenzicht scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.