9,2

126 reviews over Vakantiepark Legénd Estate in het Nederlands

Geweldig!

Fam. Linssen, 20-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi rustig gelegen park.

Ruime, koele en schone huisjes. Broodjes werden 's ochtend naar het huisje gebracht. Zeer vriendelijke, behulpzame parkbeheerder (Gabor).

Heerlijk zwembad, niet al te groot, maar de kinderen vermaakten zich er prima. Leuk speeltuintje. 's Avonds met z'n allen naar de WIFI bij de receptie.

In de buurt is genoeg te doen, je moet er wel een stuk voor rijden, maar voor ons was dit geen probleem.

Fantastisch!!

Fam. van Run, 9-8-2017
  • Onderkomen10

Het park is zeer rustig, schoon en mooi gelegen.

De huisjes zijn erg ruim, voorzien van alle gemakken en zeer schoon.

Parkbeheerder Gabor was zeer gastvrij en gaf goede tips voor het bezoeken van Budapest (met de auto in een uur te rijden en parkeren bij het winkelcentrum naast het station). Ook zijn beoogde opvolger (helaas zijn we zijn naam vergeten) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dat zit wel goed de komende jaren.

De huisjes om ons heen waren vrij dus van buren geen last. Het zwembad bracht heerlijke verkoeling als we na een dagtocht thuis kwamen.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke vakantie

Fred Mulder, 4-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Veel ruimte , rust en comfort. Tijdens onze vakantie al voor 2018 geboekt!!
Gereisd familie in juli 2017

Voor de tweede maal een geslaagde vakantie!

Familie De Witte-Onyn, 28-7-2017
  • Onderkomen9

Voor de eerste maal ervoor gekozen om terug te komen naar dezelfde locatie. Dit om verschillende redenen: fantastische ligging in een rustige groene oase met propere en goed uitgeruste vakantiehuisjes.

Onze Gabor (parkverantwoordelijke) scoort opnieuw een 10+ voor zijn behulpzaamheid en zijn enthousiasme.

Het zwembad, voetbal- en ping pong-tafel waar kinderen en ouders uren zich kunnen vermaken.

De groene heuvels rondom het park die meer dan de moeite zijn om te beklimmen en te genieten van het prachtige zicht.

En in een straal van een uurtje rijden van alles te doen: Boedapest, Vac karting, Visegrad kasteel en rodelbaan, openluchtmuseum Skanzen in Szetendre, en wij hebben twee jaar op rij genoten van het festival in Vac.

Kortom een aanrader!

Kleinschalig mooi bungalowpark

Mirella, 9-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

+ Zeer goed onderhouden, zowel het park als de huisjes

+ Leuk zwembad (mooie ligging) en speeltuin

+ Aardige en zeer behulpzame beheerder

+ Gunstig geprijsde broodjesservice en drankjes bij receptie verkrijgbaar

+ Heerlijk rustige uitvalsbasis op een uurtje rijden van Boedapest

-/- Wegen richting het park zijn de laatste 10 km in slechte staat (max 50 km/u)

-/- Huisjes liggen dicht bij elkaar, dus je hebt al snel zicht op het terras van de buren (zo heb je ook snel contact)

-/- Geen restaurant op of vlakbij het park (voor ons geen probleem; we aten onderweg of we kookten in het huisje)

Oase van rust!

Enid Turi, 31-8-2016
  • Onderkomen9

Legend estate is een echte aanrader. Prachtig gelegen, goed onderhouden kleinschalig park. Het beheerdersechtpaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Gabor spreekt fantastisch Engels en helpt je met alles. Zo ook voor ons een tandarts geregeld omdat dat helaas nodig was.

Onze kinderen vonden het heerlijk om lekker te spelen in en rondom het zwembad. De afstanden die je moet rijden om iets buiten het park te doen waren voor ons geen enkel probleem. Het was heerlijk "thuiskomen" na een dagje Boedapest.

Niet te vergeten, broodjes service bij je bungalow, zeer koele huisjes!

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk park met zeer comfortabele bungalow

Joyce van den Boom, 26-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Op Légend Estate kom je echt tot rust! Genoeg te doen in de omgeving en als te warm is kun je lekker aan het zwembad liggen. Zeker met jongere kinderen is dit park een aanrader! Voor wat oudere kinderen is er op het park zelf niet zoveel te doen. De parkbeheerder Gabon is een erg vriendelijk en behulpzame man die uitstekend Engels spreekt. Wij hebben genoten en kwamen uitgerust thuis na heerlijke vakantie!
Gereisd familie in augustus 2016

Super mooi en volop genoten!

Huisje 11, 24-8-2016
  • Onderkomen10

Wat genieten: 20 mooie huisjes, groot, prima keuken met magnetron, oven, grote koelkast en ruime vriezer, ruime slaapkamers met prima bedden, buiten mooi terras met bbq. Fantastische omgeving! Hulde voor Gabor, onze gastheer die héél vriendelijk is voor groot en klein. Staat altijd voor iedereen klaar en geeft tips voor leuke uitjes en eetgelegenheden. Bij nood regelt hij alles. Heerlijk zwembad met plek voor iedereen. Super genoten van de strobalen op het land voor het park, de hertjes, het paardrijden bij Annet en Hans (Nederlandstalig en zéér aardig!). Hobbels in de weg, ach, dat hoort erbij. Wij hebben met onze vier kids van 3 tot 11 jaar zéér genoten! Zeker een aanrader!!

Geweldig park!

Roos, 21-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Prachtig gelegen park. Rustige omgeving middenin de natuur. De huisjes zijn keurig verzorgd, de beheerder is een ontzettend vriendelijke man die het de mensen graag naar de zin maakt. Door de afgelegen ligging moet je inderdaad een kwartiertje rijden om boodschappen te doen of iets te gaan eten, maar dat maakt de rust en het uitzicht op het park meer dan goed. Wij hebben genoten!
Gereisd familie in augustus 2016

Prima verzorgde en kleinschalige locatie

Erik-Jan, 14-8-2016
  • Onderkomen7

Locatie met 20 huizen, een zwembad en een receptie. Lekker overzichtelijk dus. Terrein en huisjes zijn goed verzorgd en netjes gehouden door het beheerdersechtpaar. Het zwembad is heerlijk en de speeltuin groot genoeg voor alle aanwezige kinderen.

Aandachtspunten zijn het schoonhouden van de huisjes op de plekken waar je normaal niet kijkt. Als het Lego waar je zoon mee speelt onder het TV-meubel valt, kom je met spinnenwebben aan je handen terug. Verder sluit het zwembad vroeg (19 uur), terwijl het dan juist lekker is een duik te nemen. Verder is de keuken klein en zorgt de plaatsing van de gootsteek in een hoek voor een gegarandeerde confrontatie met de wasemkap.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Legénd Estate in Legénd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Legénd Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Legénd Estate scoort een 9.19 uit 10 op basis van 130 reviews.