Camping Solaris ***

Solaris

1 review over Camping Solaris in het Nederlands

Feeëriek

willems tom, 16-8-2012

Een gewone camping die extra groot uitvalt omdat de tuin (park) gedeeld wordt met 3 aanpalende hotels. Dit heeft zowel voordelen als nadelen. Onze stacaravan was heel proper en modern. We kwamen werkelijk niets te kort. Zijn in periode eind sept gegaan en dat is het een stuk dragelijker van temperatuur. Nochtans de airco in onze caravan kwam goed van pas. Zeer toverachtige omgeving en als je buiten je caravan stapt, sta je praktische met je voeten in zee.

Nadelen: In het weekend komt ook de lokale bevolking naar het park afgezakt. Dan is het opvallend druk. Zij betalen een aantal zaken niet zoals de glijbanen etc.. Ook lopen zij s'avonds doorheen de camping, zingend en half dronken omdat ze dan naar een dansfeest gaan in een zaal op het einde vd camping. Accomodatie, supermarkt, restaurants, hygiëne is prima

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solaris in Komarom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Solaris scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.