Camping Jó Napot (+ Guesthouse) *****

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
Jó Napot (+ Guesthouse)
9,2

133 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in het Nederlands

Heel erg goed

Blanken, 19-8-2013

We zijn heel erg tevreden, mooi huisje en goede service. Henk en Esther doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Huisje staat dicht bij de camping, is dus prima te doen.
Gereisd met partner in juli 2013

Volgend jaar weer!

Lisette van Scheppingen, 15-8-2013

We kwamen aan en kregen meteen een drankje in onze handen gedrukt, heerlijk na een lange rit, er word rustig verteld hoe alles er aan toe gaat, en dan zoek je je plekje op. Ruime plaatsjes, op terrassen gelegen dus rustig.

Sanitair is schoon en meer dan voldoende, 5 toiletten en 5 douches. De omgeving is stil, de camping ligt in een dorpje en voor alles wat je wil doen moet je 15 min rijden. Het uitzicht is prachtig, wijds. Buiten Esther en Henk werkt er supervriendelijk Hongaars personeel. Eten en broodjes kun je via een lijst in de toiletten aangeven, er kookt bijna elke dag een hongaarse dame, en vooral de goulash moet je gegeten hebben, oh en natuurlijk de fruitsoep! Zeer kindvriendelijk, onze zoon van 10 kon vrij loslopen, maar ook de overige kinderen liepen overal. Wel is de camping niet geheel tienervriendelijk, Tieners hebben hier niets te zoeken, er is geen disco of wat dan ook.

mooie plek

nglaan, 12-8-2013

Mooie plek in het echte Hongarije. Wij hebben hier met onze 2 kinderen van 6 en 8 jaar goed vermaakt. We hebben mooi weer gehad en de kinderen vonden de camping prima. Er is voor de kinderen tot ongeveer 12 jaar genoeg te doen. Wij houden van een rustige camping waar je savonds de krekels hoort en verder bijna niets. Het enige minpuntje is dat je er niet zo even af kan lopen om naar het dorpje te gaan winkelen of op een terrasje te zitten. Als je ergens heen wil zit je 20 minuten in de auto maar daardoor heb je nergens last van op de camping. Het eten is ook heel lekker. Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk hier weer heen!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

"mooi gelegen en zeer gastvrije camping"

naomi, 1-8-2013

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. En gaan volgend jaar zeker terug, dit hebben wij nog nooit eerder gedaan, dus het zegt genoeg!

Mooi aangelegd, TOP uitzicht, Fijn zwembad, waar je met snik hete dagen prima kan afkoelen, grappig strandje erbij! Geen drukke animatie, kids vermaken elkaar wel in de speelruimte of de voetbaltafel en de air-hockey.

Het eten op de camping , de kok zet elke avond een fantastisch Hongaars 3 gangen menu op tafel. In het sanitair gebouw hangt voor een paar dagen het menu en daar kan je je voor inschrijven (super handig). En zeker een aanrader de Hongaarse goulash waar de lokale dame de hele middag mee bezig is, super gezellig met de hele camping samen eten op het terras. smorgens verse broodjes aan je tent. Kortom een echt vakantie gevoel.

Top omgeving, wil je drukte kan je richting Balaton rijden. shoppen in Siofok. Thermaal bad in Igal : 10 minuten van de camping(na 15:00 uur half geld).

Henk en Esther bedankt voor de gastvrijheid.. TOP

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een mooie maar zeer afgelegen camping!

Richard_sonnemans, 31-7-2013

Op deze prachtige en originele camping hebben wij ons 2 weken super geamuseerd. Esther eb Henk hebben er zeker een mooi aangelegde camping van gemaakt. Onze kinderen van 5,7 en 8 jaar hebben hier een heel leuke tijd gehad.met vriendjes en vriendinnetjes. Toch hebben wij een kanttekening betreffende het sanitair, de douches kunnen zeer heet worden omdat men de waterdruk niet onder controle heeft. Dat betekent dat je als ouder altijd met je kinderen mee moet en ze niet graag douchen. (enkele kinderen op de camping waren hier zelfs panisch voor!) dit is voor ons reden om het SCHONE sanitair toch met een zes te beoordelen. Verder klopt het dat er in de omgeving een thermaal bad aanwezig is maar met 3 kinderen en 2 volwassenen ben je dan wel ruim €30,00. En bij temperaturen ruim boven de 30 graden zul je toch water moeten opzoeken. Het balatonmeer is ruim 45 minuten rijden over ZEER SLECHTE WEGEN!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Goede accomodatie, mooie afgelegen locatie

Fien , 26-7-2013

De omgeving van de camping leent zich ervoor om het plattelandsleven en de cultuur in Hongarije te leren kennen.

Er zijn een paar aandachtspuntjes zijn.

Erg rustige omgeving, veel zongelegen plaatsen waar weinig schaduw aanwezig is.

Het zwembad is prima voor kleinere kinderen (7-12) maar wel klein. Voor kinderen boven de 12 heeft de camping minder te bieden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Wat een rust en een plaatje !

rene.vegter, 11-7-2013

De eigenaren weten wat puntjes op de i zijn! Een prachtig rustige camping/ guesthouse. Er is ontzettend goed aan de kinderen gedacht waardoor je aan niets ontbreekt van indoor speelhuisje tot allerlei spelletjes voor alle leeftijden. Wij verbleven voor een week in de ger die ontzettend leuk is ingericht en waar het prima toeven is achterop de camping waar je alle rust en privacy hebt. Wc dichtbij en een buitendouche, genoeg schaduw en heerlijke bedden die al opgemaakt zijn bij aankomst! Leuke mensen op de camping die allemaal gaan voor rust en gezelligheid zonder massa toerisme en vermaak. De foto's op de site laten precies zien wat je mag verwachten.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Een prachtig plekje

Hans en Els Noor, 2-7-2013

Een mooi aangelegde, zeer verzorgde terrassencamping met een schitterend uitzicht vanaf alle plekken. Ligging aan de rand van een klein dorp. De eigenaren Esther en Henk hanteren een zeer persoonlijke benadering. Vriendelijkheid en serviceverlening staan bij hen voorop.
Gereisd met partner in mei 2013

Fantastisch ,gastvrij ,prachtig , origineel

Marjatta Coppy , 14-6-2013

Een super toffe camping ,mooi gelegen ,en prachtig uitzicht .

De gezelligste camping die we ooit meemaakte ,en we hebben er al heel vel gezien . De ontvangst was ook enorm warm en gezellig .

Daarbij is de camping erg origineel en vrolijk ingericht .

Wij komen er zeker terug als we weer in Hongarije zijn.

Gereisd met partner in juni 2013

Op en top genieten!

Mijke, 9-5-2013

In het rustige voorseizoen (mei) een weekje genoten op camping Jo Napot. Wat een heerlijke, rustige plaats en wat zijn de Nederlandse eigenaren gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Hier zal het je als gast aan niets ontbreken. We hebben genoten van het uitzicht, de verse broodjes, de scharrelende kippen, het schone sanitaire, de sfeer en aankleding van de camping, de rust, de ruimte en de heerlijke Hongaarse 3-gangen diners!
Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 133 reviews.