Camping Jó Napot (+ Guesthouse) *****

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
Jó Napot (+ Guesthouse)
9,2

133 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in het Nederlands

Vrijheid blijheid!

Chris Steunenberg, 17-8-2014

Jo Napot bied alle kansen om de omgeving te verkennen. Je moet het wel zelf zoeken. Alles is op een goede rijafstand.

Het tweepersoons huisje is een prima accommodatie, super!

Veel luxe in een mooie omgeving. Een aanrader.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldig!

Jan, 10-8-2014

Alles klopt aan deze camping. Hij ligt een beetje in Niemandsland, maar daar zijn de eigenaren goed op ingesprongen. Je kunt er heerlijke maaltijden nuttigen, ook traditioneel Hongaarse. Voor de kinderen is er zat te doen, en het uitzicht is fabeltastisch. De eigenaren hebben het begrepen, zo moet je een camping beheren. Nu nog even de doucheruimte waterpas zetten, dan wordt dit een van onze vaste kampeeradressen.
Gereisd met vrienden in juli 2014

In 1 woord: geweldig!

jane_1973_2, 4-8-2014

Dit jaar voor het 2e jaar achtereen naar Jó Napot! geweest. We hebben het weer fantastisch gehad. Eerst ruim een week in de appartementen. Daarna in de safaritent Out of Africa. Esther en Henk doen alles om het naar je zin te maken. Geen vraag is teveel, alles kan, service die je bijna nergens meer krijgt. Alles is superschoon en goed onderhouden. Elke dag werken ze keihard om de gasten te verwennen. Ik ga het bijzonder mooie uitzicht missen. De accomodaties en camping zijn erg origineel en grappig ingericht. Aan elk detail is gedacht!! De kinderen (5 en 7) hebben zich hele dagen goed vermaakt met vriendjes en vriendinnetjes. Dat was ook de reden dat we dit jaar terugkeerden. Veel speelgoed voor kinderen en alleen maar NL kinderen. Dat klikt een stuk gemakkelijker.

De Zoover awards en Recommendation van de afgelopen 4 jaren is dik verdiend. Esther en Henk: heel erg bedankt voor de fijne 2 weken en nog veel succes in de toekomst!!! Liefs van Joris en Janine

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Het gevoel van thuiskomen

Joke Rutgers, 24-7-2014

Deze camping is zeker voor herhaling vatbaar! Esther en Henk verwennen je echt. Je kunt elke dag aanschuiven voor een voortreffelijke maaltijd, erg gezellig en gemakkelijk. De sfeer is heel gemoedelijk, je voelt je echt thuis. Sanitair is prima, personeel is erg vriendelijk. Je komt er echt tot rust, alleen de vogeltjes maken "lawaai". TOP dus!
Gereisd met partner in juni 2014

Fantastich appartement

jelly homminga, 3-7-2014

Hallo,

Wij hebben genoten van de heerlijke bedden van 2,10 m in het appartement.

We kwamen woensdagavond aan en kregen een heerlijke ovenschotel. Dat smaakte naar meer. Daarom hebben wij vaker op de camping gegeten en het was iedere keer weer heerlijk. We hebben genoten van de gastvrijheid van Esther en van het heerlijke weer. Wij komen volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2014

Geweldige plek in

Gerard en Fia Sterrenburg, 11-5-2014

Camping Jonapot is een heerlijke plek om je vakantie door te brengen.

Wij hebben het 2-persoonshuisje gehad en zijn heel erg tevreden.

Gereisd met vrienden in april 2014

Perfect gastheerschap met top facilteiten

EJ de Vos, 11-4-2014

Een beetje sceptisch zijn voor het eerst naar Hongarije getogen zonder een voorstelling te maken van wat we konden verwachten. Aangekomen bij Henk en Esther aan de poort zijn we ontvangen als zijn we al jaren goede bekenden van elkaar. We hadden een campingplek geboekt en dan is het altijd afwachten of het hele spul erop past ( Nederlanders slepen wat mee op vakantie!) Ook hier verbazing, een enorme plek met geweldig uitzicht!. Hen en Esther hebben werkelijk aan alles gedacht van een speelhuis met enorm veel speelgoed voor de kids en een gezellige kroeg om lekker een Hongaars wijntje of biertje te drinken tot een uitstekend zwembad. Enorm gezellig is de vrijblijvende mogelijkheid om samen met andere gasten s'avonds deel te nemen aan de maaltijd, bereid door Henk, Esther en hun Hongaarse vrienden. De ongedwongen sfeer en het contact met andere gasten maakt dat het tot in de late uurtjes gezellig kan blijven maar voor mensen die rust en ruimte zoeken is het ook hier DE locatie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Super - Voor herhaling vatbaar

Liesbeth Cadée, 11-9-2013

Voor de eerste keer Hongarije is dit 'n echte aanrader. Rustige, prachtige omgeving en maar een half uur rijden naar het Balatonmeer. 2 weken verbleven in vrijstaand Luxe 6 - persoonshuis en Polkadotje op de camping. Het huis ( 2 terrassen waarvan 1 overdekt en eigen buitendouche, binnen een inloopdouche, ingerichte keuken - 3 slaapkamers met opgemaakte bedden, alsook handdoeken bij aankomst. Beddengoed en handdoeken worden wekelijks gewisseld ) en maar 50 m van de camping gelegen . Polkadotje - eigen terras en ingerichte buitenkeuken - ook hier bij aankomst opgemaakte bedden. Mooi rustig gelegen, zéér proper sanitair en in nabijheid van caravan een buitendouche. Elke ochtend mogelijkheid broodjes service op je terras. Ook mogelijkheid om elke avond op de camping te eten - aanrader zeker de heerlijke Goulash welke bereid wordt door de Hongaarse kok van de camping. Foto's op de website tonen je echt wat je allemaal mag/kan verwachten. Henk, Esther bedankt voor jullie gastvrijheid.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie 6 pers vakantie huis

yvonne hulleman, 28-8-2013

Wij verbleven zelf in het 6 persoon vakantiehuis, deze staat nabij de camping op 50 mtr afstand. Onze indruk in het begin was al erg goed en eenmaal binnen kon het al niet meer op.

Mooie huis met grote slaapkamers voor zowel de kinderen als ouders, vrienden. Grote woonkamer met heerlijke douche en 2 fantastische terrassen zowel overdekt als heerlijk in de zon. Ook een ruime keuken die over alles beschikt wat je nodig hebt op vakantie.

Wat wij erg prettig vonden was de wasmachine in het huis, wat toch net dat beetje extra's conform bied met kinderen.

Het fijne aan huis is dat je gebruik kan maken van de faciliteiten van de camping en de brood service in de ochtend. Daarnaast heb je een prachtig meer liggen waar je perfect op karper kunt vissen en ook mooie exemplaren vangt.(aanrader )Voor de warmere dagen kun je richting Kaposvar, hier heb je een erg mooie zwembad waar de kinderen zich meer dan prima vermaken.In en rondom Kaposvar kun je heerlijk eten en drinken.

Gereisd met vrienden in juli 2013

luxe 6 persoons huis

arnold_bisschop, 26-8-2013

Wij hebben met 2 stellen in het huis gezeten,dat op loop afstand ligt van de camping.De beide auto''s kun je op eigen terrein parkeren.Bij het huis heb je veel privacy,je kunt een heel stuk de tuin inlopen,kinderen kunnen er ook vrij spelen.Het huis heeft een heerlijk groot terras waar je morgens lekker kunt ontbijten,dit kan in de schaduw maar ook in het zonnetje.Als het middags te warm werd kon je mooi onder het grote overdekte terras gaan zitten, waar een mooi houten tuinset met kussens staat waar het heerlijk koel was.Daar was ook een buiten douche waar je vrij kon douchen,dat was helemaal geweldig je keek zo de tuin in,wij hebben zelf een hert gezien.Het huis was van alle gemakken voorzien.o.a wifi grootbeeld tv met o.a Nederlandse zenders ,dvd speler,wasmachine.grote slaapkamers met goede grote bedden,het was schoon en gezellig ingericht,de bedden zijn al op gemaakt als je aankomt en de handdoeken liggen klaar.Dat is echt vakantie,Wij hebben een super vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 133 reviews.