Camping Jó Napot (+ Guesthouse) *****

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
Jó Napot (+ Guesthouse)
9,2

133 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in het Nederlands

Zeer goed bevallen!

Renske71, 30-9-2014

Eerste helft van augustus met grote gezinstent hier gekampeerd en genoten! Mooie ruime staanplaatsen, keurig sanitair. De maaltijden op de camping waaraan je kon deelnemen (maar zeker geen verplichting) waren zeer smakelijk en erg gezellig. De camping zelf is door de inrichting en leuke styling echt bijzonder. De campingeigenaren, Esther en Henk, zijn zeer hulpvaardig en klantvriendelijk.

Door de ligging in prachtige natuur is het er heerlijk rustig! Hou wel rekening met langere rijtijden voor de supermarkt, het Balatonmeer, etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Super! Volgend jaar weer!

Aagje, 23-9-2014

Prachtig uitzicht, rustige plek en voor kinderen genoeg te doen. Je kunt echte Hongaarse maaltijden reserveren op de camping, heerlijk en gezellig! Camping ligt in een klein dorpje ongeveer 3 kwartier rijden van het Balatonmeer. Je hebt op de camping zowel rust als gezelligheid en er zijn diverse leuke accommodaties te kiezen, van tenten tot huisjes, en niet duur. Aardige mensen, unieke uitstraling, er is echt iets moois van gemaakt! Voor kinderen is er een trampoline met een speeltuintje, een klein zwembad, geitjes en kippen. Er zijn spelletjes en boeken te lenen, er is een speelhuisje om overdekt te spelen. In een dorp in de buurt kun je lekker eten in gastvrije restaurantjes. In dat zelfde dorp is ook een zwembad met termaalbronnen.

Wij hadden een fijn huisje (zes persoons) net buiten de camping, schoon en netjes, tv met Nederlandse zenders, genoeg prive-ruimte buiten, met twee terrassen (1 overdekt). Echt een aanrader als je iets zoekt dat niet te massaal is maar wel comfort biedt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Perfecte camping!

Caroline, 22-9-2014

Zelden een camping meegemaakt die met zoveel plezier en originaliteit wordt gerund. Vanuit elke plek een prachtig uitzicht naar de overkant van de vallei, heerlijk rustig gelegen temidden van ongerepte natuur.

De eetgelegenheid op de camping zelf is voldoende afwisselend en gezellig, daarbuiten is er weinig zonder auto te bereiken (op de camping is een auto te huur). Het is een paradijs voor kleine en halfgrote kinderen. Er is meegedacht met veel kleine praktische dingen om het leven van een kampeerder nóg aangenamer maken.

Gereisd met partner in augustus 2014

FIjne dagen gehad

lianne, 11-9-2014

We zijn met veel plezier onze vakantie gestart op de camping bij Esther en Henk, vriendelijk, gastvrij, veel voor kinderen, leuke aankleding, schoon sanitair , broodjes bij de tent en lekker eten zijn zomaar wat kreten die van toepassing zijn voor deze plek.

Soms miste we wat informatie over de directe omgeving.

Grandioos en Origineel

Marleen, 3-9-2014

Ja hoe moet ik het omschrijven Jonapot is een gastvrije en bijzondere camping.

Gelegen in de heuvels met een geweldig uitzicht doen Esther en Henk er alles aan om je een perfecte vakantie te bezorgen.

Voor kinderen een waar paradijs, ja het zwembad is misschien wat klein maar in de omgeving heb je een paar mooie zwembaden met veel vertier voor de kinderen.

Een echte aanrader deze camping alle details en aparte dingen die hier te zien zijn,

Eet een keer mee aan de lange tafels vooral de goulash is top.

Wij komen zeker nog een keer terug

Esther en Henk bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Met plezier onze vakantie hier extra verlengd!

Femke, 29-8-2014

Door de goed verzorgde website hadden wij hoge verwachtingen en dit werd zeker waar gemaakt. Voor 14dgn een staanplaats geboekt, hadden het zo naar ons zin dus extra lang zijn gebleven. Esther en Henk zijn perfectionisten in alles; broodjes werden bij de tent bezorgd, fantastisch uitzicht, zeer gemoedelijk door bv. de drankjes die je zelf mocht pakken en op briefje moest schrijven, kindvriendelijk door o.a. de enorme hoeveelheid spelletjes, dvd's en speelgoed. Maar bovenal hadden wij een All-inclusive-gevoel (terwijl we in eigen tent zaten) doordat het diner zo goedkoop en zeer smakelijk was. Niet verwacht dat we in 3 weken maar 3x zelf zouden koken!! Maar 1 minpunt van de camping, geen hek om zwembad. Echt heel onveilig. Sanitair is basic maar werd minstens 3xpd schoongemaakt. Laatste avond regelde Esther in 10 min. een overnachting in Oostenrijk voor ons, top!!! Iedereen die het maar horen wil in onze omgeving vertellen wij dat Hongarije zo'n leuke vernieuwing is t.o.v.Zuid-Europa.

Lekker in de natuur

Willy de Kimpe, 27-8-2014

Lekkere rustige camping, mooie en originele aankleding van verblijfplaatsen. Esther en Henk zijn echt te gek. Tip: blijf 's avonds eten (vooral de goulash) heerlijk!! En wij zeggen op z'n brabants: En veul!!

Esther en Henk, bedankt voor de goede zorgen en verblijf

Groetjes, Mary, Willy en Roel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Super gave camping

Cees en Ria van der Ploeg, 26-8-2014

Camping Jo Napot is een zeer aparte camping qua indeling. De plaatsen zijn zeer ruim en hebben allemaal een prachtig uitzicht, omdat er verschil in hoogte is. We werden vriendelijk ontvangen door Esther en Henk en kregen een welkomst drankje aangeboden. Zij zijn ook altijd bezig om de camping schoon en netjes te houden. Zij hebben voor iedereen een vriendelijk woord en belangstelling.

De broodjes die je kunt bestellen worden bij de caravan gebracht, wat een service.

De echte Hongaarse maaltijden zijn verrukkelijk en helemaal compleet met koffie en borrel toe.

Het is een camping om zeker terug te komen en bij iedereen aan te bevelen.

Esther en Henk ga zo door, chapeau !!

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijke vakantie gehad

familiegnocchi, 23-8-2014

Wij hebben met onze 2 kinderen (van 10 en 12 jaar) en de vouwwagen een heerlijke vakantie gehad. Henk en Esther doen er echt alles aan om er een fantastische vakantie van te maken. Van de broodjes die 's morgens aan je tent gebracht worden tot de gezelligheid van het 's avonds samen met elkaar eten aan de grote tafel.

Het is geen grote camping en 's avonds is het zo stil dat je alleen maar de krekels hoort. Echt een verademing wanneer je uit het drukke Nederland komt.

Ook onze kinderen hebben zich prima vermaakt bij het kleine maar verkoelende zwembadje en met de andere kinderen op de camping.

Zeker een camping waar we nog eens terug willen komen

Esther en Henk, dank jullie wel voor de heerlijke vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

SUPER!!

naomi, 23-8-2014

Wij hebben weer een super vakantie gehad.

Het was dit jaar de tweede keer en onze dochter wil volgend jaar weer graag terug.

Dit jaar hebben we in de ger gezeten en daar was niks op aan te merken.

Een hele leuke ervaring.

De camping zelf is al uniek met bijzondere gastenverblijven.

Deze camping word met hart en ziel gerund.

Camping is schoon, eten is lekker, gezellige mensen, fantastisch uitzicht.Kortom een heerlijke vakantie.

Henk en Esther bedankt maar weer voor de enorme gastvrijheid :-)

Omgeving is van alles te beleven. Balaton meer, gezellige markten, leuke en betaalbare restaurants, Tihany het schiereiland moet je zeker gezien hebben, boottocht en discoboot vanaf ballatonlelle ook een aanrader.

Heviz schijnt ook leuk te zijn maar is een eindje rijden. Dus dat dan maar voor volgend jaar op de planning.

Want wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 133 reviews.