Camping Jó Napot (+ Guesthouse) *****

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
Jó Napot (+ Guesthouse)
9,2

133 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in het Nederlands

Bijzonder en erg origineel

v.Veen, 29-9-2015

Wat een originele camping is Jonapot, we hadden er veel over gelezen maar wilden het dit jaar wel eens met eigen ogen zien. Nou dat hoge cijfer is dik verdiend wat een gave plek is dit de kinderen hebben een geweldige tijd gehad en ja wij natuurlijk ook. lekker aanschuiven aan de lange tafels voor het avondeten, het uitzicht, alle leuke en gekke dingen op de camping je ziet werkelijk iedere dag weer nieuwe dingen en dan vraag je je af, stond dit er gisteren ook al. Wil je eens wat anders ga hier dan zeker naar toe, Henk en Esther bedankt en zeker tot ziens.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Heerlijk rustig

john, 9-9-2015

Wij zijn afgelopen 2,5 week geweest in het 2 persoon huisje. Was netjes en compleet ingericht. Jammer genoeg waren er geen andere gasten meer op de camping. Het was stil. Ondanks dit hebben we ons prima vermaakt in de omgeving. Camping ziet er perfect uit. Wij komen zeker nog een keer terug alleen wel vroeger in het seizoen.
Gereisd met partner in september 2015

Voor herhaling vatbaar

Valerie en Marloes, 6-9-2015

De laatste twee weken van juli zijn wij met twee kinderen (5 en 9) naar camping Jonapot geweest. We zaten in accommodatie Top of the world. Voorheen was dit een locatie voor 2 personen maar sinds dit jaar kon je er ook met 4 personen terecht. Aangezien de kinderen geen camping gewend zijn waren we even huiverig over hoe ze het huisje in de tuin vonden, apart slapen. Dit gevoel was absoluut niet nodig want ze vonden het geweldig. Enorm mooi uitzicht over de bergen, het zwembad en de toiletruimte binnen handbereik en een heerlijke boxspring. De eerste week was aardig warm, de tweede week een stuk koeler en wat regen. Maar dit mocht de pret niet drukken. Henk en Esther zorgden goed voor ons en ook 's avonds tijdens het diner. Veel verschillende gerechten gedurende de week, waarvan de Hongaarse Goulash op zaterdag wel favoriet was. In de ochtend broodjes/brood afgeleverd bij de locatie was de kers op de taart. We hebben het heerlijk gehad en komen graag nog eens terug.

paradijs in hongarije

Fam. Lambregts, 5-9-2015

In augustus op een campingplaats gestaan met onze kinderen ( 7,11,13).

Deze hebben zich uitstekend vermaakt en willen volgend jaar weer terug.

De eigenaren Henk en Esther weten als geen ander wat het voor hun gasten moet zijn, VAKANTIE. Hun gastvrijheid op het kleine stukje paradijs op aarde is geweldig en van wereldklasse. Uitstapjes naar het Ballatonmeer, zwembad in Kaposvár, en het klimparadijs in Zarmárdi zijn (allen z'n 40 min rijden) echte aanraders. In de ochtend worden de bestelde broodjes aan huis gebracht en 's avonds kun u genieten van heerlijke Hongaarse gerechten, waarvan op zaterdag het hoogtepunt de goulash.

Alle accommodaties zijn bijzonder leuk ingericht en hebben ieder een eigen thema.

Als u op zoek bent naar een gastvrije camping is dit een echte aanrader.

Henk en Esther bedankt en zeker tot ziens.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fijne camping!

Sandra, 1-9-2015

We hebben twee weken in de Dalton safaritent gezeten, een grote tent met buiten een slaapplek voor onze kinderen in de huifkar. De tent was een prima plek om in te zitten, alleen het zitgedeelte gebruikten we niet vanwege de ietwat muffe kussens (en de 35-40 graden buiten). Er was helaas weinig schaduw op onze plek, we waren regelmatig aan het sjouwen met onze loungeset om in de schaduw te kunnen zitten. Maar het weer was ook extreem, een hittegolf.

Esther en Henk zijn hele fijne campingbeheerders, zorgen goed voor hun campinggasten en je voelt je er al snel thuis. De sfeer op de camping is ongedwongen, iedereen kent iedereen en samen eten is ook erg gezellig.

Het Balatonmeer is erg leuk, en de zwembaden in de omgeving zijn ook een aanrader.

Gereisd anders in augustus 2015

Rustgevend en kindvriendelijk

Hans, 29-8-2015

+ Net onderhouden camping

+ Leuke creatieve accommodaties

+ Kleinschalig

+ Schoon sanitair

+ Kindvriendelijk en veel speelgelegenheid voor kinderen

+ Optioneel aanschuiven bij lekker avondeten

+ Vriendelijke beheerders

- Afgelegen ligging, minimaal een kwartier rijden naar pinautomaat of supermarkt

Wij zaten met ons hele gezin in de 4-persoons ger, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Zo zie je ze niet vaak.

fam.Schrijvers, 15-8-2015

Wat een prachtige camping, goed verzorgd en bijzonder mooi gelegen.

Wij hebben hier met heel veel plezier gestaan en komen zeker nog eens terug, voor gezinnen met kinderen zijn er vele leuke mogelijkheden om in te slapen.

Het zwembad met strand ziet er ook erg leuk uit met fijne stoelen om in te liggen.

Sanitair een dikke pluim zag er allemaal keurig verzorgd uit

Tip, eet gewoon lekker mee met de heerlijke gerechten die erop de camping gemaakt worden.

Esther en Henk bedankt voor de heerlijke dagen die we bij jullie door hebben mogen brengen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie camping in fantastisch land

gerkojans, 15-8-2015

In augustus naar Camping Jo Napot geweest. Camping ziet er mooi verzorgd uit. Wij zaten 2 weken in de 'Out of Africa' safaritent. Dit was een mooie ruime tent, met goede bedden. Helaas kwamen wij erachter dat deze tent zonder verdere beschutting vol in de brandende zon stond (het was tussen de 35 en 40 graden, maar doordat er geen zuchtje wind op de plek kwam, was gevoelstemperatuur rond de 50 graden). Parasol was ook niet aanwezig. Hierdoor was de mooie loungeset ook alleen maar 's avonds na zonsondergang te gebruiken. We hebben meerdere keren op de camping meegegeten, dit was perfect verzorgd. Ook was er voldoende vermaak voor kinderen (t/m 12 jaar). Sanitair werd uitzonderlijk goed schoongehouden. Al met al een leuke vakantie in een land dat ons uitermate positief verrast heeft. Wij gaan dan ook zeker weer een keer terug naar Hongarije, alleen dan naar een plek dat wat minder afgelegen ligt dan deze camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

In 52 jaar nog nooit meegemaakt

Bert Rotterdam, 13-8-2015

Alles wat hier geschreven is over de camping is waar en heb daar weinig aan toe te voegen. Deze creatieve campingeigenaren verstaan hun vak uitstekend en weten wat het is om gastheer en gastvrouw te zijn. Ik kampeer al 52 jaar en bezoek de afgelopen jaren ongeveer 5-6 campings per jaar maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Een camping met een echte ziel. Deze camping heeft zoover niet nodig gewoon mond- op mondreclame is genoeg om deze camping en gastenverblijven steeds weer vol te krijgen. Normaal gesproken komen wij maar 1x op een camping maar deze staat wel opnieuw op ons verlanglijstje
Gereisd met partner in juli 2015

Een hele dikke aanrader

Van Dijk, 12-8-2015

Deze camping moet je gezien hebben, erg origineel van opzet je kijkt je ogen uit.

Een waar paradijs voor kinderen, de pizza en Goulash avond kunnen we aanbevelen.

Esther en Henk bedankt voor de heerlijke weken wij komen zeker nog eens terug,

Het nieuwe zwembad verdiend een 10, erg leuk met alles erom heen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 133 reviews.