Camping Jó Napot (+ Guesthouse) *****

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
Jó Napot (+ Guesthouse)
9,2

133 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in het Nederlands

GENIETEN, GENIETEN, GENIETEN

Valerie, 29-8-2010

Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n campingganger, maar een appartement op een camping leek me erg leuk. Dus samen met mijn moeder een weekje Hongarije geboekt. We hebben genoten, die Esther en Henk stonden voor ons klaar met adviezen, lekker eten en gezelligheid. Een mooie schone camping in een prachtige omgeving met een Nederlands tintje. We voelden ons er meteen thuis. Het appartement was lekker, maar op deze camping zou ik ook wel in een tent durven overnachten. Tot de volgende keer!
Gereisd met vrienden in januari 2010

Aanrader voor een heerlijke vakantie

Frank en Inge, 29-8-2010

De poort ging open. En wát een verrassing wachtte daar voor ons. Het mooiste uitzicht wat je je kunt voorstellen! En een prachtige camping op de berghelling. In drie of vier terrassen zijn er ruime plekken gemaakt, prachtig groen en voorzien van verlichting en stroom.

Wij vielen gewoon om. Na drie weken Hongarije hadden we een stuk of tien campings gezien, maar van Jo Napot sloegen we steil achterover. *boem* Ah, daar is Henk al met een koud welkomsdrankje om bij te komen.

De rest van de week hebben we heerlijk genoten van onze laatste Hongaarse camping. Esther en Henk hebben ons vertroeteld en verwend met lekker Hongaars eten en drinken. Ook hebben ze prima de weg gewezen naar een rustig en mooi strandje aan het Balatonmeer. Service hoor! Dat scheelt een hoop zoekwerk.

Jo Napot is echt een aanrader als je een fijne camping in Hongarije zoekt. Wij hebben er met veel plezier gekampeerd en gaan zeker weer terug als we in de buurt zijn.

Frank Gabriëlle Helena Inge

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Fantastisch, kom zeker terug

Dick de Geest, 28-8-2010

Heb nog nooit van m'n leven zo'n gastvrij stel als Esther en Henk meegemaakt.

Alles kan en niets moet op deze "camping". Ik schrijf dit tussen aanhalingstekens, want de accomodatie overtreft in alles de term camping.

We hebben er heerlijk gegeten, vooral het ontbijt was meer dan verrukkelijk.

Een echte aanrader dus.

Dat zal ik dan ook zeker doen bij familie en vrienden.

Esther en Hank, hartelijk dank voor jullie goede zorgen en succes met de verdere "uitbouw".

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Super Leuk Relaxed Mooie Camping

Tanja, 18-8-2010

Een hele gezellige en mooie camping waar je warm onthaald word door de gastvrouw en gastheer en waar je echt heerlijk tot rust komt.

Er is voor ieder wat wils, zo zaten wij in de appartementen die echt super mooi zijn en van alle benodigheden voorzien. Maar ook de ander accommodaties op de camping zien er super goed uit.

Het plaatsje zelf is rustig maar onwijs mooi, het ligt tussen de bergen en je heb elke keer weer een ander uitzicht alleen op de camping kijk je je ogen al uit.

In de omgeving is er genoeg te doen en de gastvrouw en gastheer helpen graag met advies. Zo heb je hele leuke steden in de buurt en het ballatonmeer en ook daar voor geldt voor ieder wat wils. Zo zijn we heerlijk een dagje naar boedapest geweest maar we zijn ook een gezellige avond naar de disco hajo geweest en heerlijk wezen shoppen.

Kortom ik heb een super vakantie gehad en ga zeker nog eens terug.

relaxed

Esther, 18-8-2010

Een relaxcamping met ontzettend enthousiaste eigenaren (een geweldig stel!)

Het dorp zelf is rustig maar je kan kiezen om de drukte aa het balatonmeer op te zoeken, de mooie stad Boedapast op 1,5uurafstand, maar ook andere leuke steden in de buurt.

De camping is goed opgezet voor ieder wat wils wij zaten in 2 2 persoonappartementen en hebben de andere opties bekeken, de mongoolse ger´s, caravan en noorse lavo. Erg gaaf uitzicht naar de andere kant van de heuvels, leke accoodaties zwembad met strandje, bilbiotheek, spelletjes bar, terras kortom van alles voorzien.

Kortom wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en het is zeker een aanrader!

Superplek, supermensen

Ron & Mèlanie Vasse, 16-8-2010

Kom je aan om 23.00 uur, word je opgewacht door Henk en Esther. Wat een geweldige gewaarwording als je door de poort gaat. Als je dan de volgende morgen wakker wordt met een fantastisch uitzicht kan het niet meer stuk. 14 dagen supervakantie met toch wel hele bijzondere mensen. Lekker eten, drinken en fijn contact. Speelhuis voor de kids. Echt een aanrader. Was het maar weer alvast vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

In één woord "geweldig"

Mariska, 16-8-2010

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. De rust, de ruimte, de enorme gastvrijheid, de omgeving, de gasten, in één woord geweldig. Ook de camping zelf ziet er erg goed uit, net en schoon sanitair, ruime plaatsen, een leuk "pleintje", heerlijk Hongaars eten (er word een aantal keer per week een 3-gangen diner verzorgd door een Hongaarse kok), lekker wat drinken met de andere gasten. Erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!

Kisbarapati zelf is vrij rustig, maar als je de drukte wilt opzoeken ben je zo bij het balatonmeer of de wat grotere steden in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2010

Helemaal goed voor wie heerlijke rust zoekt!!

robert veenstra, 14-8-2010

Ontzettend relaxed, schoon en alles nieuw.

Erg netjes. Alle voorzieningen er bij. Laat je door de gastheer en gastvrouw adviseren wat je zou moeten zien in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2010

Gezellige camping met mooie ligging

Dennis Kleingeld, 13-8-2010

Het is echt een gezellige camping met een hele mooie rustige ligging. Je kan lekker wandelen in de omgeving en winkels en dus shoppen liggen op redelijke afstand van een half uur. Brood kan besteld worden en dan krijg je dat 's ochtends vers. Verder kan je op sommige avonden lekker hongaars eten bereid door een hongaarse kok. Er is een bar waar je lekker kunt drinken en gezellig spelletjes kunt doen. of kletsen met de andere camping gasten of eigenaren. Verder zit je ongeveer 1.5 uur van Budapest af en kan je daar zo heen. De appartementen waar wij in zaten waren goed verzorgd en zagen er heel mooi uit. Al met al heb ik het reuze naar mijn zin gehad. Zeker een aanrader voor iedereen die een rustige maar leuke vakantie in Hongarije wilt hebben.

fantastische

greta, 28-7-2010

fantastische camping.

alles goed tot zeer goed verzorgd.

een paradijs in kisbarapati, behulpzaam en vriendelijkheid .

super.

het is genieten van af het begin tot het einde van je vakantie

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 133 reviews.