Camping Jó Napot (+ Guesthouse) *****

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
Jó Napot (+ Guesthouse)
9,2

133 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in het Nederlands

Toffe, rustige, mooie camping, zalige vakantie

Fam. Annemans - Liekens, 29-8-2016

Wij waren de eerste Belgen met caravan, het was een hele eer :-)

De pluspunten wegen meer op tegen de minpunten, wij komen zeker nog eens terug!

+ rustig gelegen

+ mooi uitzicht en omgeving

+ vriendelijk en behulpzame uitbaters Henk en Esther

+ ruime staanplaatsen

+ lekker eten gemaakt door Henk

+ prijs kwaliteit is prima

- klein zwembad voor de vele personen op camping

- afgelegen (maar dit staat duidelijk op de site vermeld)

- afvoersysteem douche is minder

Wij hebben echt genoten van onze vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2016

geen 10 maar een dikke dikke 11

De vijf, 14-8-2016

Nou hier komen we graag terug, na vele jaren Frankrijk staat Jonapot in onze top 3 van beste campings.

De huiselijke sfeer die hier hangt is uniek en dat in combinatie met de vele rariteiten die je hier ziet maakt van deze camping een echte aanrader.

Het zwembad is misschien niet het grootste maar voor de kinderen is prima en zoals al eerder heir geschreven Kaposvár en Igal zijn dichtbij.

Het eten is er prima en niet duur, de BBQ is erg lekker met veel keus.

De plaatsen op de camping zijn zeer ruim als je dat met Frankrijk vergelijkt.

Esther en Henk van ons krijgen jullie een 11, ga vooral zo door met deze unieke camping

Echt een aanrader

R. Venray, 14-8-2016

We hebben genoten op deze bijzondere camping, Esther en Henk staan altijd voor je klaar, voor kinderen een paradijs.

Originele accommodaties, een zwembad om lekker af te koelen, goed eten, rust en stilte.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Prachtige camping!!

Fam Gerritsen, 13-8-2016

We hadden de out of Afrika tent gehuurd en een bijzet tentje geplaatst ivm 7 personen. De plek zeer royaal en eigenlijk het meest mooie plek om te zitten. De camping ligt wel wat afgelegen,maar wij vonden het geen probleem.Zwembad is echt puur voor even een plons, veel te klein en voor zo'n camping als deze die toch wat afgelegen ligt zou een grotere bad veel beter zijn. Maar in Igal en Kapasvar heb je twee zwembaden, de laatste is echt heel mooi en groot met veel glijbanen en springrotsen. Pecs, Haviz, Siofok en Budapest zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Ook Balatonelle aan het balaton meer is fantastisch. Muggen zijn wel vervelend, vergelijkbaar gardameer. Ook koelt het savonds tegen 21:30 goed af, dus een warme joggingbroek en vest was heerlijk en ook goed tegen de muggen. Ook de oudste kids van 15,18 en 19 hebben zich prima vermaakt. Bij Fured aan het balaton meer naar boven rijden en daar kun je over heel het meer kijken, prachtig panorama voor mooie foto's.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige ervaring op unieke camping!!

Almelooooo, 7-8-2016

Allereerst, complimenten aan Henk en Esther, zij hebben deze camping met veel creativiteit en passie neergezet!

De ligging is idd enigszins afgelegen. Wespen en muggen zijn ruimschoots aanwezig, maar waar niet. Het is een heerlijke rustige camping, waar de kinderen ( 10 en 8 jaar) zich prima vermaken, met de (in verhouding) vele andere kinderen. Wij mochten als eerste gebruik maken van de 'Wilky Way', een aanrader.

Zwembad(je) op de camping is alleen voor verkoeling, maar op 15 en 30 minuten zijn grote zwembaden aanwezig.

Prijzen zijn zeer gunstig en het eten wordt door Henk (!!) heerlijk bereid.

Succes!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuk om eens geweest te zijn, maar niet nog eens.

Bijoe, 5-8-2016

98% Nederlandse "ons-kent-ons" camping.

Heel veel muggen, wespen, horzels en ander groot steek ongedierte.

Lekker maar eenvoudige keuken (duur tov regionaal restaurantjes) maar fijn dat de keuze er is.

Zwembad iets meer dan een grote postzegel, voor verkoeling en voor kinderen ok.

Brede camping, 4 terrassen, ruime plekken.

Veel rariteiten, daardoor iets minder goed gekeken naar comfort van bestaande accomodatie(s ?!)

Weinig (krappe) parkeerruimte en sanitair op laatste deel van de camping.

Sanitair is er schoon!

Camping wel "in middle of nowhere..."

Balatonmeer wel 35-40 minuten rijden.

(Kaposvar en Pecs resp. 35 en 95 minuten) en in het donker, veel wilde (en loslopende huis) dieren op de weg, dus langzaam rijden.

Leuk om eens geweest te zijn, maar niet nog eens.

Sprookjes camping

Jan van Steenbergen, 2-8-2016

SVR camping welke met veel liefde en fantasie 8 jaar geleden is opgezet. Veel vertier voor de kinderen en het eten is er prima. Wat verder van de stad gelegen maar daardoor veel rust. Je kunt met je eigen caravan of tent terecht maar er zijn ook huisjes, caravans en tenten en heerlijke woningen te huur. De eigenaren Henk en Esther zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2016

Een top bestemming

janssen, 15-12-2015

Een camping die met heel veel liefde wordt gerund door Esther en Henk.

Erg gezellig en voor de kinderen een paradijs.

Hier moet je gewoon een keer naar toe echt een dikke aanrader

En als je er dan bent vergeet dan niet bij de goulash aan te schuiven, erg lekker

Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Na jaren Frankrijk is dit echt een aanrader

zeeuw33, 29-11-2015

We hadden veel over Jonapot gelezen en na een bezoek aan de SVR beurs waren wij er uit ''we gaan naar Jonapot''

2 weken hebben we er met heel veel plezier gestaan, wat een riante plek met een geweldig uitzicht.

Een heus strand met strandstoelen en zelfs strandhuisjes en een bootje, alles is erg leuk bedacht en neergezet.

Het sanitair verdiend een extra pluim het was altijd erg schoon en dat bij een volle camping.

Het is verder een overzichtelijke camping, voor de kinderen werd er genoeg georganiseerd.

En wil je voor jezelf echt vakantie hebben dan kun je 's avonds mee eten, lekker en gezellig en geen afwas

Na jaren Frankrijk was Hongarije en zeker Jonapot een zeer goed bevallen alternatief

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Een aanrader

Anne.L, 24-11-2015

We hoeven er eigenlijk niet veel over te vertellen, deze camping heeft gewoon alles wat je zoekt

voor een heerlijke vakantie.

Onze kinderen willen volgend jaar weer terug en wij ook.

Genieten met hoofdletters.

Esther en Henk bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 133 reviews.