Camping Jó Napot (+ Guesthouse) *****

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
Jó Napot (+ Guesthouse)
9,2

14 tips over Jó Napot (+ Guesthouse)

Caroline, 22-9-2014
De camping heeft veel originele accommodaties te huur, zoals een Lucky Luke huis of een Yurt. Het Balatonmeer is een klein half uur met de auto.
j_rutgers7, 22-9-2014
Meeëten op de camping! Laat de boel de boel en Geniet!
Femke, 29-8-2014
Mijn tip is om een safaritent of een gers te boeken. Alles is tot in de puntjes verzorgd en voor een zeer schappelijk prijsje!!! Verder een tip aan alle ouders; zullen we die ipads en telefoons achter slot en grendel zetten en verlangen dat de kinderen samen voetballen en ravotten? Daar is een camping voor bedoeld volgens mij! Ik had steeds strijd omdat ik te streng was volgens mijn zoontje.

familiegnocchi, 23-8-2014

Het zwembad in Kaposvar is echt een aanrader. Heerlijk water en leuke glijbanen voor de kinderen.

Ook met de pont naar Tihany is zeker de moeite waard.

Joke Rutgers, 24-7-2014
Voor mensen die zelf geen kampeeruitrusting hebben kun je er prachtige accomodaties huren voor zeer weinig geld!
Liesbeth Cadée, 11-9-2013
Omgeving: Balaton meer - Balaton Soundfestival in juli - Thermaal bad Héviz ( lekker zwemmen tussen de waterlelies - uniek in Europa ) - Aquapark Kaposvar - Boedapest ( wel 180 km rijden - maar voor een goedkope overnachting zelfs in juli kan je er 2 dagen verblijven ). Henk en Esther staan ook altijd voor je klaar met tips wat in de omgeving te doen.

arnold_bisschop, 26-8-2013

Broodjes halen bij het winkeltje bij de kerk.

Mooi wandelen langs de wijngaarden,en dan op de terug weg even langs de plaatselijke kroeg gaan waar de mensen heel vriendelijk zijn,ook al spreek je geen Hongaars ze doen hun uiterste best om je te helpen .

Net buiten het dorp is een groot vis meer waar je lekker en rustig je hengeltje uit kunt gooien .

Er zitten div, vissoorten in o.a Karpers

In Igal is een pin automaat en daar is ook een goede slager

Je kunt lekker eten tegenover het thermaalbad.

Lisette van Scheppingen, 15-8-2013
Bezoek het prachtige dorpje Pecs. Eet eens in Igal tegenover het zwembad. Als je gaat zwemmen; Igal kost 7 euro pp....Het veel mooiere zwembad in Kaposvar is even duur voor een complex-kaartje waarmee je bijna overal mag komen. Ga zwemmen in het Balatonmeer, kost niks!
Hans en Els Noor, 2-7-2013
Een bezoek aan het thermaalbad in het nabijgelegen Igal.
esther, 25-7-2012
eten bij Judith en Joseph in Tamasi... Veel nederlanders, maar heerlijk eten tegen een heel goede prijs! Leuk na een dagje termaalbad.