Camping Jó Napot (+ Guesthouse) *****

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
Jó Napot (+ Guesthouse)
9,2

133 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in het Nederlands

heerlijk, fantastisch, rust gevonden

Lauren en Sandra, 19-9-2017

De camping ligt heel landelijk, prachtig uitzicht. Leuk en warm ontvangst. Henk en Esther (eigenaars) zijn zeer behulpzaam en lief. Henk kookt graag voor de gasten en zet de lekkerste gerechten op tafel (niet ala carte). Esther is een liefie die je met alles wil helpen. Toppertjes dus. Alles werkt op de camping en alles is schoon. Mooie grote plaatsen met mooi uitzicht. Er is niks wat wij niet goed vonden.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Agnes, 8-9-2017

Alles is hier geweldig. Geen enkel negatief iets te noemen.
Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer !

Lute, 1-9-2017

Tsja, na alle zoover beoordelingen gelezen te hebben dachten wij laten we hier maar eens naar toe gaan.

Het klopt dat de camping leuk is ingericht en dat het sanitair schoon is.

Voor de rest kunnen wij het niet eens zijn met de vorige beoordelingen.

De ontvangst was koeltjes en ongeinteresseerd (dit bleef ook zo tijdens ons verblijf).

Het zwembad water was goor ! Donkergroen/bruin van kleur, werd ook niet geprobeerd schoon te krijgen.

Sommige accomodaties hadden schimmel aan de buitenkant.

We snappen dat de eigenaren geld willen verdienen op het avondeten en bijvoorbeeld ijsjes. Die prijzen liggen dan ook hoger dan in de dichtsbijzijnde plaatsen, logisch, maar 4,80 euro vragen voor de wasmachine voor een programma van een half uur, is te gortig ! En dan komt de was er ook nog niet fris uit.

De camping ligt ook echt in the middle of nowhere en er heerst een echte ons-kent-ons sfeertje.

Voor ons nooit weer maar voor anderen misschien een ideale camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne gezellige camping

Marianne en John, 20-8-2017

Mooie en verrassende camping waar eigenaren nog tijd voor jou vrijmaken. Eten is goed en gezellig. Camping ligt wat afgelegen maar zeker de moeite waard om deze streek te bezoeken. Balatonmeer is binnen 45 te bereiken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Weer fantastisch!

Miriam, 14-8-2017

Het was voor de 2e keer weer heerlijk op de camping! We zaten dit keer in het mooie vakantiehuis The Hill met een heerlijke veranda. De kinderen hebben zich hier ook super vermaakt, ze hadden al gauw vriendinnetjes. We hebben een aantal keer meegegeten op de camping, waar er werd gekookt door Henk of een Hongaarse kokkin, wat echt heerlijk was en heel gezellig! Lekker zwembadje op de camping, maar ook hele leuke waterparken op een kwartier en een half uurtje rijden, waar je je uren kunt vermaken. En in het ondiepe Balatonmeer met het warme water is het ook heerlijk vertoeven. Henk en Esther bedankt, jullie hebben het goed voor elkaar en het was weer top!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke gezellige kleurrijke camping!!!

Hermien, 29-7-2017

Camping is leuk creatief en zeer kleurrijk opgezet. Er zijn zeer ruime kampeerplaatsen. Veel mogelijkheden om accomodaties te huren van tenten tot huizen. Henk en Esther weten goed voor hun gasten te zorgen. Wij zaten in huisje szep napot. Deze had een apart huisje voor de kinderen om in te slapen. Ze vonden het geweldig dat ze een apart huisje hadden. Uitzicht vanaf het huisje is erg mooi. Veel gezellige avonden door gebracht in het leuk aangklede "centrum" van de camping. Aanrader is de gulash die elke zaterdag op traditionle wijze wordt gemaakt! De BBQ is ook een aanrader. 's avonds wel goed insmeren tegen de muggen! Volgend jaar willen we graag weer terug komen naar deze unieke camping!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Paradijs!

Fam stoelers, 24-7-2017

Wat een prachtige camping is dit! Mooie grote plekken,grappige en goedverzorgde accommodaties, overal schoon en fijn dat er een zwembad is. Je kunt elke avond mee eten (overheerlijk!!!) En Henk en Esther zorgen ervoor dat het een heerlijke onbezorgde vakantie wordt. Hele leuke tips van hen gekregen om te gaan bezichtigen. Onze dochter heeft ontzettend genoten met alle kinderen en leuke dingen op de camping. En wij hebben nog nooit zo'n leuke gave plek gezien. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping met zeer gastvrije eigenaren

Jack en Diana Lautenslager, 13-5-2017

Hier vinden wij alles wat we zoeken in een vakantie. Goede accommodaties die er allemaal schoon en gezellig uitzien, rust maar toch op redelijke afstand van gezellige stadjes en het Ballatonmeer, mooi weer, een prachtige natuur, gastvrije Henk en Esther die al het mogelijke doen om je het naar de zin te maken, gezellige mede-gasten en heerlijk eten. Iedere zaterdag goulash op de traditionele manier gemaakt door Aranka. Waarschuwing: als je hier eenmaal geweest bent wil je nooit meer ergens anders naar toe !!! Hihihi zo ervaren wij het tenminste en daarom vertrekken wij over een paar weken inmiddels voor de 5e keer weer naar deze heerlijke plek.
Gereisd met partner in juni 2016

Familie Rodermond, 10-1-2017

2 geweldige jaren op deze bijzondere camping gehad.Mooi uitzicht en de kinderen kunnen hier zelf op ontdekking te gaan.

Bijzondere accommodaties en attributen op de camping te zien.

Henk en Esther blijven vernieuwen.

's ochtends worden de broodjes bij je bezorgd en 's avonds de mogelijkheid om gezellig mee te eten.

Aranka maakt heerlijke goulash!

Veel leuke dingen in de omgeving te doen (ook voor kinderen) informatie en folders aanwezig op de camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wederom een heerlijke vakantie!

Dirk, Rianne en Judith, 8-9-2016

Voor het tweede jaar op een rij weer een heerlijke vakantie bij Henk & Esther gehad! Wij ervaren Jo Napot als een kleine, gastvrije familiecamping. Het is een terrassencamping wat overzicht mar ook rust geeft.

Vorig jaar waren we met de tent, dit jaar in een accommodatie, de Happiness caravan.

Ruime accommodatie, goed nagedacht over de zitjes e.d.. Twee minpunten: wij vonden het bed aan de harde kant en het koken ging op laag vuur.

De sanitaire faciliteiten zijn goed. Altijd netjes en schoon.

'S Ochtends verse broodjes op je plek bezorgd en het dagelijkse aanbod in een gezamenlijke maaltijd zijn een pluspunt. Heerlijk eten voor een mooie prijs.

Wij raden Jo Napot zeker aan!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 133 reviews.