9,3

Uitstekend

130 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in het Nederlands

Fijne gezellige camping

Marianne en John, 20-8-2017

Mooie en verrassende camping waar eigenaren nog tijd voor jou vrijmaken. Eten is goed en gezellig. Camping ligt wat afgelegen maar zeker de moeite waard om deze streek te bezoeken. Balatonmeer is binnen 45 te bereiken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Weer fantastisch!

Miriam, 14-8-2017

Het was voor de 2e keer weer heerlijk op de camping! We zaten dit keer in het mooie vakantiehuis The Hill met een heerlijke veranda. De kinderen hebben zich hier ook super vermaakt, ze hadden al gauw vriendinnetjes. We hebben een aantal keer meegegeten op de camping, waar er werd gekookt door Henk of een Hongaarse kokkin, wat echt heerlijk was en heel gezellig! Lekker zwembadje op de camping, maar ook hele leuke waterparken op een kwartier en een half uurtje rijden, waar je je uren kunt vermaken. En in het ondiepe Balatonmeer met het warme water is het ook heerlijk vertoeven. Henk en Esther bedankt, jullie hebben het goed voor elkaar en het was weer top!
Gereisd familie in juli 2017

Leuke gezellige kleurrijke camping!!!

Hermien, 29-7-2017

Camping is leuk creatief en zeer kleurrijk opgezet. Er zijn zeer ruime kampeerplaatsen. Veel mogelijkheden om accomodaties te huren van tenten tot huizen. Henk en Esther weten goed voor hun gasten te zorgen. Wij zaten in huisje szep napot. Deze had een apart huisje voor de kinderen om in te slapen. Ze vonden het geweldig dat ze een apart huisje hadden. Uitzicht vanaf het huisje is erg mooi. Veel gezellige avonden door gebracht in het leuk aangklede "centrum" van de camping. Aanrader is de gulash die elke zaterdag op traditionle wijze wordt gemaakt! De BBQ is ook een aanrader. 's avonds wel goed insmeren tegen de muggen! Volgend jaar willen we graag weer terug komen naar deze unieke camping!

Paradijs!

Fam stoelers, 24-7-2017

Wat een prachtige camping is dit! Mooie grote plekken,grappige en goedverzorgde accommodaties, overal schoon en fijn dat er een zwembad is. Je kunt elke avond mee eten (overheerlijk!!!) En Henk en Esther zorgen ervoor dat het een heerlijke onbezorgde vakantie wordt. Hele leuke tips van hen gekregen om te gaan bezichtigen. Onze dochter heeft ontzettend genoten met alle kinderen en leuke dingen op de camping. En wij hebben nog nooit zo'n leuke gave plek gezien. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische camping met zeer gastvrije eigenaren

Jack en Diana Lautenslager, 13-5-2017

Hier vinden wij alles wat we zoeken in een vakantie. Goede accommodaties die er allemaal schoon en gezellig uitzien, rust maar toch op redelijke afstand van gezellige stadjes en het Ballatonmeer, mooi weer, een prachtige natuur, gastvrije Henk en Esther die al het mogelijke doen om je het naar de zin te maken, gezellige mede-gasten en heerlijk eten. Iedere zaterdag goulash op de traditionele manier gemaakt door Aranka. Waarschuwing: als je hier eenmaal geweest bent wil je nooit meer ergens anders naar toe !!! Hihihi zo ervaren wij het tenminste en daarom vertrekken wij over een paar weken inmiddels voor de 5e keer weer naar deze heerlijke plek.
Gereisd met partner in juni 2016

Familie Rodermond, 10-1-2017

2 geweldige jaren op deze bijzondere camping gehad.Mooi uitzicht en de kinderen kunnen hier zelf op ontdekking te gaan.

Bijzondere accommodaties en attributen op de camping te zien.

Henk en Esther blijven vernieuwen.

's ochtends worden de broodjes bij je bezorgd en 's avonds de mogelijkheid om gezellig mee te eten.

Aranka maakt heerlijke goulash!

Veel leuke dingen in de omgeving te doen (ook voor kinderen) informatie en folders aanwezig op de camping

Gereisd familie in juli 2016

Wederom een heerlijke vakantie!

Dirk, Rianne en Judith, 8-9-2016

Voor het tweede jaar op een rij weer een heerlijke vakantie bij Henk & Esther gehad! Wij ervaren Jo Napot als een kleine, gastvrije familiecamping. Het is een terrassencamping wat overzicht mar ook rust geeft.

Vorig jaar waren we met de tent, dit jaar in een accommodatie, de Happiness caravan.

Ruime accommodatie, goed nagedacht over de zitjes e.d.. Twee minpunten: wij vonden het bed aan de harde kant en het koken ging op laag vuur.

De sanitaire faciliteiten zijn goed. Altijd netjes en schoon.

'S Ochtends verse broodjes op je plek bezorgd en het dagelijkse aanbod in een gezamenlijke maaltijd zijn een pluspunt. Heerlijk eten voor een mooie prijs.

Wij raden Jo Napot zeker aan!!

Gereisd familie in augustus 2016

Toffe, rustige, mooie camping, zalige vakantie

Fam. Annemans - Liekens, 29-8-2016

Wij waren de eerste Belgen met caravan, het was een hele eer :-)

De pluspunten wegen meer op tegen de minpunten, wij komen zeker nog eens terug!

+ rustig gelegen

+ mooi uitzicht en omgeving

+ vriendelijk en behulpzame uitbaters Henk en Esther

+ ruime staanplaatsen

+ lekker eten gemaakt door Henk

+ prijs kwaliteit is prima

- klein zwembad voor de vele personen op camping

- afgelegen (maar dit staat duidelijk op de site vermeld)

- afvoersysteem douche is minder

Wij hebben echt genoten van onze vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2016

geen 10 maar een dikke dikke 11

De vijf, 14-8-2016

Nou hier komen we graag terug, na vele jaren Frankrijk staat Jonapot in onze top 3 van beste campings.

De huiselijke sfeer die hier hangt is uniek en dat in combinatie met de vele rariteiten die je hier ziet maakt van deze camping een echte aanrader.

Het zwembad is misschien niet het grootste maar voor de kinderen is prima en zoals al eerder heir geschreven Kaposvár en Igal zijn dichtbij.

Het eten is er prima en niet duur, de BBQ is erg lekker met veel keus.

De plaatsen op de camping zijn zeer ruim als je dat met Frankrijk vergelijkt.

Esther en Henk van ons krijgen jullie een 11, ga vooral zo door met deze unieke camping

Echt een aanrader

R. Venray, 14-8-2016

We hebben genoten op deze bijzondere camping, Esther en Henk staan altijd voor je klaar, voor kinderen een paradijs.

Originele accommodaties, een zwembad om lekker af te koelen, goed eten, rust en stilte.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) scoort een 9.3 uit 10 op basis van 130 reviews.