Beoordelingen Gyor

2 november 2014

Gyor
14 beoordelingen
Beoordelingen Gyor

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Gyor. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Gyor. Ben je zelf op vakantie geweest naar Gyor? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Gyor scoort een 8,5 uit 10, op basis van 14 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Camping, 17 Hotels, 1 Vakantiepark en 4 Pensions in Gyor. Op Zoover vind je bovendien 9 vakantiefoto's van Gyor. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Gyor. Bekijk ook andere accommodaties in Hongarije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Hongarije.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

10 beoordelingen over Gyor

14 beoordelingen
8,3
7,4
8,4
8,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Juli 2010
"Leuke stad."vertalen
Jalina
5,0
9,0

07-02-2011 Gyor is een mooie stad, we hadden geweldig weer en gaan zeker nog een keer heen. Super aardige mensen daar!

"Zeker bezoeken"vertalen
Marie Jose
8,0

11-07-2009 Gezellige oude binnenstad. Leuke winkels en eethuisjes. Wordt veel georganiseerd.
Hebben ons uitstekend vermaakt.

Met vrienden, Sept. 2007
Nico Roodt
9,0

22-04-2008 Een mooie oude stad met goede restaurants en mooie winkels. Niet te groot, dus alles kan lopend.

Met vrienden, Aug. 2007
ben jansen
9,0

12-10-2007 Een heerlijke stad. Er is voor iedereen wat te doen. Een zeer mooie oude binnenstad, en natuurlijk autovrij. We zijn hier al een paar keer geweest, en het boeit nog steeds.

Familie, Juni 2007
marianwitjes
8,0

26-07-2007 Prachtige stad mooi centrum( auto vrij )gezellige terrasjes vriendelijke mensen en rijk aan mooie gebouwen en musea's.

Familie, Juli 2006
Fam. Jans - Horváth
10,0

29-07-2006 Gyõr is een mooie vakantiestad, het licht centraal om overal naar toe te gaan.

Met oudere kinderen, 2006
"Gyor geinig stadje"vertalen
Spkk

03-05-2014 Gyor; heeft een schitterend raadshuuis
burct en burchtkapel
basiliek, Ignatus kerk aan prachtig plein en een Karmelita kerk
bisschopsburcht en paleis

Pannonhalma vind ik zeer de moeite waard, ligt op enkel km van Gyor.
is een abdij benedctijnen ; op lijst werlederfgoed van Uneco met rondleiding te bezoeken.
de Paus heeft Abdij ter ere van 1000 bestaan bezocht.
prachtige eetzaal en bieb. cijfer een 10

Met partner, Mei 2005
kace
8,0

03-02-2006 mooie stad, veel mooie gebouwen, prachtig groen en volop water van drie rivieren, de Donau om de hoek, het beste ballet van Hongarije (en ver daarbuiten) goede musea, teveel om op te noemen, voor ons een topper.

yanja
9,0

14-07-2004 fantastische stad waar wij dankzij onze daar woonachtige hongaarse vrienden al menige super vakantie hebben doorgebracht

Markus Jay
8,0

05-03-2004 Leuke stad, veel leuke winkels, mooie gebouwen& mooie vrouwen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?