9,2

Uitstekend

33 reviews over Camping Hello Hallo Park in het Nederlands

Allerhartelijkst en plezier voor alle vier!

Franziska, 13-8-2017

Geweldige plek op het platteland bij een klein dorp (postkantoor, 2 kleine supermarktjes (brood)). Winkelcentrum 15 min. rijden. Restaurantjes in de buurt. Eindeloze zonnebloem- en graanvelden. Zeer hartelijk ontvangen. Uitlaat kapot, goed gelasd door de buurman. Bekijk de website voor uitjes! Wij hebben o.a. gekart, aquapark bezocht, Paleis Gödöllö (Sissi), burchten bekeken, paardenshow gezien, Unesco dorp bekeken (heerlijk brood bij bakker). Mannen naar de Formule 1, de dames rijles en buitenrit te paard (herten, arend, hazen gezien). Sylvia geeft uitstekend les. Naast paarden ook honden, katten, kippen, eenden. De gehele camping incl. sanitair is superschoon. Wifi werkt overal. Verkoelingsbad aanwezig. Toen wij er waren vormde zich een groepje kinderen van 12 tot 20 die 's avonds bij het houtvuur op een apart gedeelte bij elkaar zaten en kletsten en spelletjes speelden. De kinderen van de eigenaren waren er ook bij. Het was een gezellige boel. Sylvia en Paulus doen er alles aan om het verblijf heel aangenaam te maken. Oh ja, er is ook een broodjesservice bij de tent!
Gereisd familie in juli 2017

Een heelijke gastvrije plek

Anja en Kees, 2-8-2017

Een goed verzorgde camping met een erg prettige sfeer mede door de kliene schaal en de vriendleijke eigenaren.

Er zijn veel dieren aawezig op deze campng. mijn dochters hebben erg genoten van het honden uitlaten en met de poezen spelen. Maar boven al een plek met kwalitatief goede paardrij lessen, persoonlijk aandacht die je een stap verder brengt.

Goed te reisen met de auto naar Budapest. Het was een mooie combinatie. overdag de drukke stad en thuiskomen op de heerlijke camping.

Gereisd familie in juli 2017

Uitstekend

Rien en Marian Moerland, 25-7-2017

We werden daar ontzettend vriendelijk ontvangen. Hele mooie plek op de camping die goed onderhouden werd. Er werd van alles gedaan om je het vakantie gevoel te geven en om in de watten te leggen. Helaas werd onze vakantie beëindigd met een oogprobleem van mijn man. We werden daarin door Paulus en Silvia fantastisch bijgestaan om met ons naar het ziekenhuis te gaan en te tolken aldaar. Het was geen probleem om de caravan daar te laten staan zodat de ANWB hem kon ophalen. Paulus stuurde zelfs per mail foto's op hoe dit gegaan was. Fantastische mensen die het de bezoekers het naar hun zin willen maken. 1 tip voor Paulus, hij kan beter wegen opzoeken zonder stoeprandjes ed. ;-)
Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

wolter en ymie deen, 3-7-2017

als je nou een plek zoekt waar je in de watten gelegd wordt dan is dit het paradijs

deze eigenaren paulus en silvia halen alles uit de kast om het de gasten naar het zin te maken niets is deze mensen teveel

of je nu informatie of andere hulp nodig hebt ze staan altijd voor je klaar

mooie boeren camping met veel beesten,kampeerplaatsen heel ruim,zeer schoon sanitair waar echt alles aanwezig is een aanrader

misschien tot volgend jaar

Gereisd met partner in juni 2017

Onwijs gezellig!

Francine, 14-5-2017

Het is net èèn grote familie, met de andere gasten en Sylvia, die heel de dag loopt te zorgen. Eitjes bezorgen, sanitair reinigen en wat al niet meer!!! Paulus was hard aan het werk om er een prachtig park van te maken! Een camping om zeker weer terug te komen.
Gereisd met partner in mei 2017

prima camping gastvrij en uitstekende sanitair

swaneveld, 13-5-2017

uitstekend terrein

uitstekende sanitaire voorzieningen

uitstekend terrein

zeer gastvrij

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijke vakantie met kinderen en dieren

Paasbezoeker, 20-4-2017

Wij kwamen nogal last minute uit bij HelloHallo park. Al in Boedapest regelde we de details met Paulus, die ons keurig op kwam halen bij het metro station (Budapest ligt op prima afstand !).

We verbleven in het appartementje. Prima voor mekaar allemaal, maar wat klein voor vier mensen. Maar ach, dat ging prima. Het was schoon, de bedden waren prima en alles was er.

De kinderen, toch alweer aan het puberen, vonden het heerlijk. Ze hebben uren met de dieren doorgebracht (honden katoenen paarden), en kregen uitstekende rijlessen van Sylvia. Dit is een plek die gerund wordt door dierenvrienden.

De camping zag er prima uit. Klein, besloten, veel groen en ruime plekken (er was niemand toen wij er waren, te koud). Lijkt ons ideaal voor kleinere kinderen als je niet op zoek bent naar grootschalige alles erop en eraan campings. Hier ga je voor gezelligheid, paarden en dieren naar toe.

De eigenaar-familie is enorm hulpvaardig, gastvrij en enthousiast en zullen echt zorgen dat je een fijne vakantie hebt.

Onze kinderen willen terug. Beter compliment kunnen we niet geven !

Gereisd familie in april 2017

Geweldig, ook voor sporieve jongeren.

nonja, 11-8-2016

Heerlijke camping met prachtig sanitair! Ook erg geschikt voor sportieve jongeren. Onze zoon van 16 heeft het geweldig gehad! Hij is met een paar leeftijdsgenoten naar het aquapark geweest en heeft onder andere een mountainbike tocht gemaakt. De zoon van de campingeigenaren spreekt vloeiend Hongaars en ging ook mee. Ook op de camping vermaakte de jongeren zich goed. Met de dieren, een kampvuurtje maken of chillen op terras. En het "afkoelbassin"? Dat is eigenlijk een prima zwembadje!
Gereisd familie in augustus 2016

Een kleine oase

Sylvia, 30-5-2016

We hebben heerlijk genoten van de zeer gastvrije eigenaren. De kinderen wilden niet meer weg. Super sanitair, en veel lieve dieren op de camping. We hebben gefietst en paard gereden, wat een mooie omgeving. Veel mooie burchten te zien, Paulus is letterlijk een VVV en kan je veel doe tips geven.
Gereisd familie in mei 2016

Het is zeer goed bevallen

Ina en Jos, 29-5-2016

De eigenaren waren zeer gast vrij en wilde alles voor je doen, zo zijn ze met ons naar vliegveld gegaan om onze kinderen op te halen tegen een kleine vergoeding.
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hello Hallo Park in Erdõtarcsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hello Hallo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hello Hallo Park scoort een 9.23 uit 10 op basis van 34 reviews.