Camping Hello Hallo Park ***

9,3

37 reviews over Camping Hello Hallo Park in het Nederlands

The best!

Anke, 11-10-2017

fantastische mensen. Heel gastvrij en maakten ons verblijf de top tijdens onze rondreis in hongarije. Hun aandacht ook naar kinderen toe was top. Onze dochter heeft een mentale beperking maar ze hadden alle geduld met haar. Ook voor onze hondjes had men alle aandacht.

Er heerste ook een zeer gemoedelijke sfeer en vriendschap met hen en de andere gasten.

Deze camping is eentje met een hart en ziel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Albert Kramer, 6-10-2017

Naar de Paardenshow te gaan, Paulus kan dit voor je regelen. Een onvergetelijke show
Gereisd met partner in september 2017

Wij hebben het heerlijk gevonden hier te zijn

José en Hans Le Large, 5-9-2017

Het is een heerlijke camping gelegen tussen vele mooie steden, dorpen en bergen. Als uitvalsbasis is het prima camping om Budapest te bezoeken, zeker als je 65+ bent en van het gratis openbaar vervoer gebruik kunt maken. Maar ook op de fiets en met de auto kan je vele kanten op.

Paul en Sylvia zijn lieve mensen die je graag met raad en daad bijstaan en de wijde omgeving goed kennen. Voor de paardenliefhebber is het een uitmuntende plek.

De camping is kindvriendelijk en er zijn vele dieren. Na een warme dag is het afkoelingsbad een zaligheid.

De vele fruitbomen op het terrein zijn om van te genieten. je plukt hier de vruchten van het goede Hongaarse leven.

Het sanitair is compleet en wordt uitstekend onderhouden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Charmecamping voor in een prachtige omgeving.

Henk en Diana, 22-8-2017

Gastvrijheid en rust.De camping ligt tegen de voet van de bergen in een Klein dorpje in een landelijke omgeving.leuke extra's zijn de dieren voor de kinderen en de paarden (ranch).Paardrijden en lessen behoren tot de mogelijkheden.Ook is het een goede uitvalsbasis voor Budapest. Met de auto in 50 minuten, maar je kunt ook gebruik maken van de taxi service van de camping. Paulus en Silvia zijn heel gastvrij en Paulus heeft duizend en één tips over de omgeving. Klein minpuntje (voor ons) zijn de blaffende (waak)honden.

Wij hebben een heerlijke week gehad en komen vast nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Allerhartelijkst en plezier voor alle vier!

Franziska, 13-8-2017

Geweldige plek op het platteland bij een klein dorp (postkantoor, 2 kleine supermarktjes (brood)). Winkelcentrum 15 min. rijden. Restaurantjes in de buurt. Eindeloze zonnebloem- en graanvelden. Zeer hartelijk ontvangen. Uitlaat kapot, goed gelasd door de buurman. Bekijk de website voor uitjes! Wij hebben o.a. gekart, aquapark bezocht, Paleis Gödöllö (Sissi), burchten bekeken, paardenshow gezien, Unesco dorp bekeken (heerlijk brood bij bakker). Mannen naar de Formule 1, de dames rijles en buitenrit te paard (herten, arend, hazen gezien). Sylvia geeft uitstekend les. Naast paarden ook honden, katten, kippen, eenden. De gehele camping incl. sanitair is superschoon. Wifi werkt overal. Verkoelingsbad aanwezig. Toen wij er waren vormde zich een groepje kinderen van 12 tot 20 die 's avonds bij het houtvuur op een apart gedeelte bij elkaar zaten en kletsten en spelletjes speelden. De kinderen van de eigenaren waren er ook bij. Het was een gezellige boel. Sylvia en Paulus doen er alles aan om het verblijf heel aangenaam te maken. Oh ja, er is ook een broodjesservice bij de tent!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een heelijke gastvrije plek

Anja en Kees, 2-8-2017

Een goed verzorgde camping met een erg prettige sfeer mede door de kliene schaal en de vriendleijke eigenaren.

Er zijn veel dieren aawezig op deze campng. mijn dochters hebben erg genoten van het honden uitlaten en met de poezen spelen. Maar boven al een plek met kwalitatief goede paardrij lessen, persoonlijk aandacht die je een stap verder brengt.

Goed te reisen met de auto naar Budapest. Het was een mooie combinatie. overdag de drukke stad en thuiskomen op de heerlijke camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Uitstekend

Rien en Marian Moerland, 25-7-2017

We werden daar ontzettend vriendelijk ontvangen. Hele mooie plek op de camping die goed onderhouden werd. Er werd van alles gedaan om je het vakantie gevoel te geven en om in de watten te leggen. Helaas werd onze vakantie beëindigd met een oogprobleem van mijn man. We werden daarin door Paulus en Silvia fantastisch bijgestaan om met ons naar het ziekenhuis te gaan en te tolken aldaar. Het was geen probleem om de caravan daar te laten staan zodat de ANWB hem kon ophalen. Paulus stuurde zelfs per mail foto's op hoe dit gegaan was. Fantastische mensen die het de bezoekers het naar hun zin willen maken. 1 tip voor Paulus, hij kan beter wegen opzoeken zonder stoeprandjes ed. ;-)
Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

wolter en ymie deen, 3-7-2017

als je nou een plek zoekt waar je in de watten gelegd wordt dan is dit het paradijs

deze eigenaren paulus en silvia halen alles uit de kast om het de gasten naar het zin te maken niets is deze mensen teveel

of je nu informatie of andere hulp nodig hebt ze staan altijd voor je klaar

mooie boeren camping met veel beesten,kampeerplaatsen heel ruim,zeer schoon sanitair waar echt alles aanwezig is een aanrader

misschien tot volgend jaar

Gereisd met partner in juni 2017

Onwijs gezellig!

Francine, 14-5-2017

Het is net èèn grote familie, met de andere gasten en Sylvia, die heel de dag loopt te zorgen. Eitjes bezorgen, sanitair reinigen en wat al niet meer!!! Paulus was hard aan het werk om er een prachtig park van te maken! Een camping om zeker weer terug te komen.
Gereisd met partner in mei 2017

prima camping gastvrij en uitstekende sanitair

swaneveld, 13-5-2017

uitstekend terrein

uitstekende sanitaire voorzieningen

uitstekend terrein

zeer gastvrij

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hello Hallo Park in Erdõtarcsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hello Hallo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hello Hallo Park scoort een 9.27 uit 10 op basis van 38 reviews.