Vakantiepark Landal Residence Duna *****

8,2

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen8,5

138 reviews over Vakantiepark Landal Residence Duna in het Nederlands

Mooi rustig park met schitterend uitzicht

Remco, 25-8-2017
  • Onderkomen9

Dit park is prima geschikt als uitvalsbasis, ligt rustig maar redelijk centraal.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige accommodatie

E.A. Meinders, 17-8-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk vakantiepark, goed gelegen en prima bereikbaar vanaf de M1 snelweg. Ligt op 10 autominuten van Tata waar je heerlijk kunt rondwandelen en genieten van cultuur, een drankje en heerlijk eten in 1 van de vele restaurants. Boedapest is in een uurtje goed bereikbaar en een must als je van cultuur en shoppen houdt

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel. Een verstopt toilet was binnen 30 minuten geregeld. Het appartement was ruim en goed ingericht en we hebben menig uurtje in het zwembad doorgebracht.

Een aanrader als je rust en ruimte zoekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk gemoedelijk en kindvriendelijk

Dick Muntendam, 14-8-2017
  • Onderkomen8

Voor de tweede keer dit park in Hongarije bezocht. Vorig jaar 3 weken en dit jaar 1 week gecombineerd met een ander verblijf in Hongarije. Binnen en buitenzwembad heerlijk. Geen zwemparadijs maar in het binnenzwembad met stroomversnellingen is het ook heerlijk vertoeven. Buitenzwembad met mooie glijbaan. Appartementen goed met wat kleine gebreken maar je leeft voornamelijk buiten. Goed ingericht en zelf maak je het toch gezellig. Prachtig uitzicht. Keuken restaurant iets minder dan vorig jaar maar toch niet te klagen. Verder genoeg restaurants in oa Tata. En eerlijk is eerlijk, je eet bijna voor niets. Twee heerlijke zomervakanties gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk park met 2 leuke zwembaden

Karin, 10-8-2017
  • Onderkomen8

Leuk net park, tegen een heuvel aan dus veel trappen en heuvels lopen. Mooi buiten- en binnenzwembad. Speeltuintje en tennisbaan waar ook gevoetbald kan worden. Restaurant ook netjes, het eten redelijk. Verder weinig animatie. Wij zijn er 2 jaar geleden ook geweest en nu is er wel meer informatie te vinden over uitstapjes in de omgeving. Appartementen netjes, wel krap qua keukeninventaris. Je moet of veel de vaatwasser laten draaien of afwassen! Qua onderhoud kan het her en der ook wat beter, is hier niet helemaal zoals wij gewend zijn van deze vakantieparken. Zwembad word in het weekend ook bezocht door locals, daardoor is het soms druk! Personeel spreekt ook niet heel goed Engels/ Duits, ook dit had ik beter verwacht (zeker 2 jaar later nu het langer bij deze keten zit!) Leuke omgeving voor kinderen t/m 12 jaar. Wij zijn al bij een klimpark, moeras, dinopark, fort en de stad geweest!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie vakantie in mooi complex

Adriaans, 6-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

22-7 tm 05-8 (2 volw, 3 kinderen van 5, 10 en 15). We hadden een mooi appartement met mooi uitzicht (6 persoons luxe). Keukenspullen inderdaad erg karig en er mag inderdaad wel wat onderhoud worden gedaan. We misten - voor Landal begrippen - het animatieteam voor de kids (kinderclub vies met kapotte spullen). De zwembaden zijn netjes. We misten wel parasols bij het zwembad. Het avondeten is niet heel bijzonder. Twee maal buffet gedaan maar verwacht niet te veel. Bij de Hongaarse avond (buffet) hadden wij goulash verwacht, maar helaas. Je eet beter bij Zold Akac Vendeglo (net buiten complex) of Mocca Pizzaria (begin Tata). Dat is ook een stuk goedkoper. Complex is voor mensen die goed ter been zijn (trappen) en een auto is wel erg praktisch. Receptie is netjes maar het personeel mag meer Landal uitstralen (professioneler en actiever dus niet bijv onderuit hangen en whatsappen onder de balie). Mooie uitvalbasis voor Budapest (80 km-parkeren MOM Park) of Wenen (185 km-parkeren Erdberg).
Gereisd met vrienden in juli 2017

The Place To Be voor Rustzoekers met Eigen Vervoer

Marian, 6-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Kleinschalig rustig en afgelegen park met 2 kleine zwembaden in panoramische omgeving. Eigen vervoer is een MUST als je er op uit wilt. Ongeschikt voor minder validen door heuvelligging en vele trappen.

Nette en zeer ruime apptmntn met waanzinnig uitzicht op giga dakterras. Buitenboel toe aan likje verf binnenboel ZEER GOED onderhouden.

Keukeninventaris verschilt per aptmnt en kan heel karig zijn.

Niet elk aptmnt heeft vitrage: jammer vooral in slkamers!

Dubbele toiletten in 4prsn aptmnt erg fijn!

Bedden slapen FANTASTISCH.

Chapeau voor vrij jong en vriendelijk personeel; organiseert veel voor hun gasten.

In de omgeving is zeer veel te doen maar wel met eigen vervoer!!

Binnenbad mag schoner ik miste de typische chloorgeur en vond de vloer en het bruggetje vrij vies.

Viltjes onder alle stoelpoten scheelt een boel herrie op plavuizen vloeren.

TIP: contactgrill mee voor verse broodjes. Volgend jaar weer maar dan voor 3 weken.

LOVE IT LOVE IT LOVE IT!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi uitzicht terras..maar slecht onderhouden app

Fam van Hulzen, 29-7-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Weinig is directe omgeving, slecht onderhouden appartementen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Dit zou de naam Landal niet mogen dragen.

Geert, 9-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Mooi, gezellig en ruim appartement. Wij verbleven in 119.

Medewerkers op het park spreken met moeite Engels en proberen je te ontlopen. Alles moet je zelf achter vragen. Bij aankomst veel stof onder de bedden en op de keukenkast. Schoonmaak ff geleden. Afgereisd per vliegtuig met landal transfer van Budapest. We dachten inkopen te doen in hun "mini market". Laat je niet misleiden! Dit zijn 3 planken met fris, wijn en zonnecreme. Broodjes enkel te bestellen. Daar sta je dan zonder auto. In omstreken op loopafstand 0,0 voor brood of boodschappen. Park is vrij jong en toont veel gebreken. verzakte paden, pleister van gevels laat los... In het appt geen stofzuiger of zwabber voorhanden. Inloopdouche is een grap. water loopt door heel de badkamer. Wc bril scharnier stuk. inventaris karig. geen aardappelmes. Dan maar met een 30cm vleesmes proberen! Hongaarse avond op woensdag NIET doen. Weinig keuze, kwaliteit ondermaats voor de prijs.

Ik heb al betere Landalparken gezien... bestuur is zwak

Voorlopig niet meer

Henk, 25-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

In de folder staan 104 appartementen met airco. Moet alleen nog even betaald worden met € 4 per dag. Staat niet in de brochure. Buitenzwembad erg klein en weinig zonwering. Het terras van het appartement is groot maar een parasol van

1.20cm is nauwelijks voldoende. In de brochure staat een bad en een douche. Jammer die douche is een urinoir geworden. En douchen in bad is een waar feest, zeker zonder gordijn of scherm. Overgordijnen voor de woonkamer zijn er niet. Alleen vitrage is er. Dus ook zonwering is een illusie. Bedden zijn goed. Elke dag even goed leggen want hoeslakens zijn hier niet aanwezig. Keukeninventaris nogal karig. Van alles net even te weinig. Na een week al twee keer naar de receptie geweest omdat de keycards het niet meer doen. Tv zenders in Nederlands zijn er twee ipv de beloofde 5 zenders. Park is vanwege de hellingen en trapjes niet geschikt voor mensen met beperkingen. Parkeerruimte is nu eind juni ook krap. Auto's mogen niet bij de appartementen blijven staan. Uitzicht is mooi. De wegen naar dit park zijn niet best..

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch volgende jaar wee!

Oriza, 8-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het park light heel mooi in de natuur.

Mensen in de park zijn heel behulpzaam, vriendelijk en gastvrij.

Transfer vanaf vliegveld heen en weer was goed geregeld.

De indeling van het appartement was erg goed met 4 puber! zonder probleem! Uitzicht was fantastisch vanuit onze terras op de Gerecse berg.

De bedden waren erg lekker.

Algemeen het was overal schoon.

Half pension echt een aanrader! Wat een ruimte keuze uit de Hongaarse keuken!

Personeel in het restaurant zeer beleef, en de ober elke dag heeft gevraagd hoe met ons gaat.

Zwembad binnen en de wellness was mooi.

Wij hebben gebruik gemaakt van de massage echt een aanrader.

Er zijn veel sport faciliteiten ( tennis, tafeltennis, enz)

Tip: dag trip naar Budapest en Tata!

Het park is zeer geschikt voor natuur liefhebbers en families met kinderen

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Residence Duna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Residence Duna in Dunaszentmiklos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Residence Duna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Residence Duna scoort een 8.17 uit 10 op basis van 143 reviews.