Vakantiehuis Atalanta Tanya

Atalanta Tanya

2 reviews over Vakantiehuis Atalanta Tanya in het Nederlands

Heerlijk!

Heerlijk!, 19-9-2017

Een prachtige, rustige plek met enorm veel ruimte zowel in als om het huis. Wij hebben enorm genoten van deze plek. Voor onze puber van 14 was het iets te rustig, zeker omdat hij zuinig moest doen met de Wifi (deze is vrij duur). Onze jongste zoon van 8 heeft net als wij genoten van het (wel echt te koude) zwembad, het vuurtje 's avonds, de pooltafel, het dartboard en alle spelletjes. Boedepast is een half uur rijden met de auto, dus heel goed te doen. Hongarije is verder niet duur dus lekker vaak uit eten. Als je wilt genieten van rust, ruimte en comfort en houdt van veel privacy: doen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige villa!

Debbie, 26-8-2013

Wie rust en ruimte zoekt zit bij Atalanta Tanya zeker goed. Aan werkelijk alles is gedacht enwij hebben hier een heerlijke week doorgebracht. Een privezwembad met poolhouse waar je kan darten, tafelvoetballen en poolen. Ook staan er allerlei bordspellen dus je hoeft je echt niet te vervelen. Al met al echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Atalanta Tanya in Csemö-Zöldhalom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Atalanta Tanya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Atalanta Tanya scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.