Vakantiehuis De Arcade *****

9,4

21 reviews over Vakantiehuis De Arcade in het Nederlands

Fantastisch met hoofdletter!

Anton, 23-10-2016

Zeer gastvrij onthaal in een overcompleet vakantieverblijf. Aan werkelijk alles is gedacht, tot een wasautomaat toe. Als ervaren vakantiewoning boekers nog nooit zo'n compleet verblijf gezien. Goede ligging voor uitstapjes naar bv Balatonmeer, en de grotere steden. En heerlijk betaalbaar eten in restaurant Ildiko in Igal. Een absolite aanrader!!!
Gereisd met partner in september 2016

De Veranda

Cees, 24-7-2015

in plaats van de arcade verbleven wij in het huis "de Veranda". Een prima huis met heerlijk zwembad. Het kleine dorp Büssü is leuk maar voor alles moet je in de auto. Voor ons was het een bewuste keuze om in het "platteland" te verblijven. De omgeving is prachtig en de mensen zijn vriendelijk. Wij spreken geen woord Hongaars maar we kregen alles voor elkaar. De verhuurders zijn Nederlands en zeer behulpzaam. Op 10 km ligt Igal waar diverse leuke restaurantjes zijn en waar je voor een heel leuk bedrag heerlijk kunt eten. Kaposvar op 20 minuutjes voor de boodschappen. Voor ons een meer dan geslaagde vakantie in dit o zo mooie land en volgend jaar zijn we er weer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

mooi huis met eigen zwembad

bhermelink, 14-9-2014

Mooi huis bij eigen zwembad. Hartelijk ontvangen door de eigenaren. Voor ons de eerste ervarig met Hongarije. De omgeving was glooiend met veel landbouw ( zonnebloemen) Helaas zat het weer wat tegen, maar daar moet je maar een eigen draai geven aan je programma. Dagje naar Ballatonmeer, en Siofok.
Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastisch!!

corne versluis, 17-8-2014

Met 6 personen hebben wij 2 weken doorgebracht in vakantiewoning'de Arcade'. Wat was het geweldig, het huis ruim en netjes, de tuin heel groot, het zwembad geweldig!!. En niet te vergeten de gastvrijheid van de eigenaren Gerard en Liesbeth, niets is teveel gevraagd, helemaal super!! Kortom: een absolute aanrader voor een heerlijke ontspannen vakantie in een prachtig land waar genoeg te beleven is!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Dit was ECHT vakantie.

RPM, 11-9-2013

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. De kinderen wilden niet eens meer weg. Het huis is van alle gemakken voorzien. De tuin is geweldig. We hebben er heerlijk ontspannen onder de pruimenbomen gezeten als het te warm was. De kinderen hebben van het zwembad genoten (en ook de honden missen ze). Tjonge wat is er een hoop te zien en te doen in de omgeving en alles is zo heerlijk betaalbaar. Bijna iedere avond uit eten voor ongeveer 20 euro met 4 personen. Het klimtouwspektakel "Zamardi Sofiok", Igali Gyogy Furdo (heerlijk zwembad), het Aguapark Viragfurdo in Kaposvar, het karten in Balatonlelle, de Hongaarse markt in Pecs. Wat een geweldig leuke ervaringen allemaal. We komen zeker terug. Het was een topvakantie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastisch!

Roosenburg, 19-8-2012

Prachtige, ruime, super complete vakantiewoning bij ontzettend vriendelijke, behulpzame en hartelijke mensen!

We hebben een fantastische vakantie gehad in Hongarije. Heerlijk dat de bedden al opgemaakt zijn als je aankomt, je kunt zo je koffers neergooien en het zwembad in springen!

Je voelt je ook meteen welkom en 'thuis' in je woning. Het zwembad was echt heerlijk. De bedden lagen prima, het huis is heerlijk koel met al die hitte buiten, de indeling van de woning ook heel prettig. Oma ging mee, maar had haar eigen slaapkamer en badkamer aan de andere kant van de woonkamer en keuken, dus geen last van elkaar als je later/vroeger wakker was. De ruimte in tuin was fantastisch en met alle extra's die te gebruiken waren zo luxe. Tafeltennis en trampo goed gebruikt, ook in de hangmat werd dagelijks 'gehangen', overal heerlijke ligbedden, ruimte zat om verstoppertje te doen met de kids ;o)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Geweldig leuk!

Ferencz, 6-8-2012

Met onze kinderen van 8 en 6 en opa en oma geweest.Mooi vakantiehuis met handige indeling en veel ruimte erin.Het huis heeft een groot rond zwembad met veel privacy.Het huis ligt midden in het dorp met een winkeltje aan de overkant.Mogelijkheid om te wandelen.De omgeving is zeer mooi en uitgestrekt.Je waant je 40 jaar terug!De eigenaren zijn zeer behulpzaam en waren top voor onze kinderen en in het bijzonder voor ons kind met ASS!Deze mensen hebben echt iets bijgedragen aan onze vakantie.Stuk of 6 restaurants(Etterem)op 8 kilometer in Igal al moet je die wel gaan zoeken want zitten een beetje verstopt.Ook een pinautomaat en apotheker in Igal en goede COOP supermarkt.Ijscoman komt 1 of 2 keer per week in het dorp.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super vakantiewoning met heerlijk zwembad

klaziena1, 26-8-2011

We zijn op vakantie geweest bij de familie Vertegaal. Hadden hen gevonden via de site van "Ik Vertrek". Helaas konden we maar 1 week omdat zij voor de rest al volgeboekt zaten. Maar wat een verrassing was dit huis en de tuin met zwembad. Alles was veel mooier dan de foto's weergeven. Een heerlijk schoon en ruim huis. Een tuin met alles erop en eraan, zoals een trampoline, tafeltennistafel en een heerlijk zwembad. De familie Vertegaal is ook zeer vriendelijk en gastvrij. We voelden ons er direct thuis. Dat de kinderen herrie maakten in het zwembad ed, vonden zij helemaal niet erg. Wij hebben super genoten hier en komen zeer zeker volgend jaar weer terug.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

onvergetelijke vakantie

pieter, 14-8-2011

wij hebben bij de fam vertegaal in bussu onze vakantie doorgebracht.wat een fijne tijd is dat geweest.de kinderen hadden de beschikking over een prachtig zwembad met daarbij ook nog een tafeltennistafel en een trampoline.het is echt een geweldige omgeving en je waant je weer in vroegere tijden.overal in de dorpjes kleine dorpswinkeltjes en de rustieke kerkjes.voor zowel ons als voor de kinderen een geweldige ervaring.s,avonds hebben we gekookt op de hongaarse driepoot(buitenketel om te koken)dier ter beschikking was gesteld door de verhuurders.of lekker in de nabij gelegen restaurantjes eten.

wij hebben een top vakantie gehad en komen zeker terug.

fam vertegaal bedankt voor de fijne vakantie en de goede service

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Top vakantiehuis!!!!!!!

Sonja en Roy, 7-8-2011

In mei hebben we een week in deze vakantiewoning verbleven. Echt een zeer mooie woning. De woning is ruim en gezellig ingericht. De woning heeft een prettige sfeer en een echt hongaars uiterlijk. De tuin bij de woning is prima en van alle gemakken voorzien; een zwembad, trampoline, gezellig terras, bbq plek.

Gerard en Liesbeth zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen. In de vakantiewoning ligt een boek met allerlei tips voor activiteiten in de omgeving, erg handig.

Gereisd met vrienden in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Arcade in Büssü, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Arcade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Arcade scoort een 9.4 uit 10 op basis van 21 reviews.