Tips Boedapest

1 2 3 4 5 6 volgende

55 tips van Boedapest

26-3-2014
Laurence

ga naar de authentieke healthcenter van de stad
Houd er rekening mee dat de wegenkaarten niet altijd up-to-date zijn

9-3-2014
Inge

Ga naar alle bezienswaardigheden!!!

5-3-2014
Chantal

Kijk uit met taxi's, er zijn veel illegale taxi's dus spreek vooraf een prijs af. Geen geld wisselen op straat, altijd in hotel of bij een officieel wisselkantoor/bank.

21-1-2014
Frank Boender

ga een dagje naar het festival sziget toe, ik heb daar een onvergetelijke tijd gehad

28-12-2013
jl_trudy

Hoewel het museum natuurlijk Hongaars georiënteerd is en dus een hoop onbekend, zeer indrukwekkend. Het holocaustmonument "schoenen aan de Donau" moet je gezien hebben. Hou er (zeker in de winter) rekening mee, dat het binnen overal soms belachelijk warm kan zijn). Een hoop dingen staan in het Engels aangegeven, dus goed te volgen. Prima openbaar vervoer.

3-11-2013
truusdemier

neem een hop on en hop off bus dan zie en hoor je veel over de stad

13-10-2013
daphne

ik zou het Sziget festival aanbevelen. Een festival vol verschillende culturen.

30-9-2013
Leo Geldman

Het paleis op de berg in het Boeda deel moet je binnen niet te veel verwachten. Het is nu een museum en erg koud ingericht. Het Parlement is prachtig, maar bij een rondleiding krijg je alleen het trappenhuis te zien.

19-9-2013
Mineke ruiter

Wij hebben een nachttoer met de bus gemaakt,dit zou iedereen moeten doen,zo mooi !, de chauffeur heeft ons de mooiste plekken laten zien.

11-9-2013
Pia

House of Terror. Indrukwekkend maar beklemmend

1 2 3 4 5 6 volgende
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?