Hotel Tiliana ****

Matig

2 reviews over Hotel Tiliana in het Nederlands

tegenvaller

Renate, 25-10-2009

Ik ben er met een schoolreis dit jaar met havo 4 heengegaan we verbleven er voor 4 nachten de kamers zijn redelijk schoon en onderhouden. maar het eten is gewoon ongeloofelijk slecht. zo erg dat we zelfs een keer een champion in het chocolade toetje gevonden hadden. deze toetjes stonden de volgende ochtend gewoon weer aan het ontbijt. het personeel spreekt nauwelijk tot geen engels gelukkig hadden wij een gids....dus de conclusie is dat het goed is voor een paar nachten als jeugd zijnde maar ga er beter niet met een gezin in zitten.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Tegenvaller

A.Janssen, 1-9-2009

We hadden dit hotel geboekt vanwege de ligging in een parkje, met een zwembad en een sauna. Helaas, zwembad leeg, sauna ongebruikt. Dat was een enorme tegenvaller.Personeel zei dat we op de home-site hadden moeten kijken!!! (Na boeking??) Er zou blikseminslag zijn geweest?! Het zag er allemaal uit als "vergane glorie".

De kamer was eenvoudig, maar prima.

De ligging t.o.v.openbaar vervoer vonden wij prima. Vlakbij een bus naar het belangrijkste metrostation. We hebben meteen een weekkaart voor het openbaar vervoer gekocht, de Boedapest-card vonden wij minder aantrekkelijk omdat de kortingen op musea e.d zeer gering waren. Het ontbijt in het hotel was minimaal, broodjes matig en als ze op waren werden ze niet bijgevuld. Al met al hebben we wel een paar mooie dagen in Boedapest gehad, maar dit hotel verdient absoluut niet de sterren!

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiliana in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiliana scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.