Onvoldoende

1 review over Hostel SmallGroup in het Nederlands

zeer slecht hostel

Jozef, 19-5-2012

Wij zijn voor 1 nacht in dit hostel blijven overnachten. Na aankomst op de luchthaven van Boedapest hebben wij eerst een zeer lange zoektocht moeten ondernemen om dit hostel te vinden. Wij waren zeer moe toen we uiteindelijk een jong koppel tegenkwamen in de betreffende straat die ons konden vertellen waar het hostel precies was. Van huisnummers hebben ze in Boedapest nog nooit horen spreken. Het was toen reeds 22.30 u. De eigenaar was natuurlijk niet meer aanwezig en op de receptie was er eveneens niemand te bespeuren, dus maar telefoneren.

Uiteindelijk kwam de eigenaar dan toch nog opdagen. Zeer onverschillig voor onze klachten heeft hij ons onze kamer gewezen en is onmiddelijk terug vertrokken. s'Morgens vroeg omstreeks 06.00 u, wij waren nog niet echt wakker, is er een vreemde persoon op onze kamer gekomen en heeft al onze papieren en geld gestolen. Hoe dit mogelijk geweest is, aangezien je 2 verschillende code's van in totaal 10 cijfers moet ingeven om binnen te komen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel SmallGroup in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel SmallGroup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel SmallGroup scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.