Aparthotel Radio Inn ***

Radio Inn
7,5

2 reviews over Aparthotel Radio Inn in het Nederlands

Marijke, 9-8-2007

we zijn hier 5 dagen in mei met 4 volwassenen geweest. apartementen zijn ruim van opzet m.n. de slaapkamers. het gehele interieur is wel erg gedateerd, maar dat had ook wel weer wat. ruim, schoon, weinig luxe, maar compleet apartement met een prima ligging om de hoek van de metro. prima aan te raden.
Gereisd familie in augustus 2007

riroroan, 26-1-2006

Wij zijn van de zomer hier geweest, en we moeten zeggen dat het goed was. De kamers zijn netjes en je hebt een appartement in een hotel. De prijs van het onbijt is aan de hoge kant. Je bent zo in het centrum, want de metro ligt om de hoek. Je bent vlak bij het fantastische stadspark waar je heerlijk kunt eten in de diverse restaurantjes.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Radio Inn in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Radio Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Radio Inn scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.