Vraag & Antwoord Boedapest

578 beoordelingen
Vraag & Antwoord Boedapest
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

Bereikbaarheid metro statkions in Boedapest (0 reacties)
Peter Pijnaker
10-7-2014
Is er een lift om de metro stations te bereiken?

vervoer (1 reacties)

Ja dat klopt

badhuis (1 reacties)
edjoh
7-3-2013
Draagt men in een badhuis badkleding? En wat kost t ongeveer voor hoe lang? En kun je handdoeken en een badjas en slippers huren?

Anne
17-7-2013
Ja

wie weet hoe ik moet boeken via ryanair (1 reacties)
tine
12-1-2013
het citytrip geboekt in Mariott in Budapest via Groupon. hotelvouchers zijn ok, maar krijg geen info door ivm vlucht, groupon, of ryainair niet te bereijen? kan iemand mij meer vertellen over de ligging van Mariott. kan ik in euro's betalen?

JannyW
23-1-2013
Vlucht boeken bij Ryanair... wel een creditcard bij de hand hebben. Het hotel ligt in het centrum.

rondreis (1 reacties)
marian hildebrand
26-8-2012
wie heeft er al eens een rondreis door Hongarije gemaakt met oad? en kan mij hier meer over vertellen? we vertrekken in september. bij voorbaad dank

Georgina Vagner
5-10-2012
Ik heb meerdere keer gedaan. De best is met eigen auto te gaan. De land is gewoon prachtig. Waat moet jullie echt niet missen is de hoofdst tadt, de Hortobágy, de Balaton meer, Esztergom... etc. Hongaren zijn aardig en gastvrindelijk. Maar het is geen goedkopen land, net als anderen in oost europa, maar toch de waard....

Budapestcard (2 reacties)
Mary N
8-10-2011
Waar kan ik het beste de Budapest-card kopen en hoe duur zijn deze?

Maud
26-10-2011
Meteen op het vliegveld bij een soort VVV. Zou het niet doen. Koop gewoon een verkeerskaart voor meerdere dagen bij de automaat. De kortingen met de Budapest-card zijn heel miniem. Met de Siklo (treintje) omhoog naar Boeda kon je hem niet eens gebruiken.

Mary N
27-10-2011
Dank je wel. En die verkeerskaart kan ik die ook op de luchthaven kopen?

Discotheken en prijzen (1 reacties)
Remco
16-5-2010
Wie kan mij meer informatie geve over: goede discotheken en bars? Ik ben ook welbenieuwd wat de prijzen zijn voor een drankje in een bar of discotheek?

nazrien ozir
10-8-2012
ik ben niet wezen stappen. helaas.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?