Vraag & Antwoord Boedapest

Boedapest
597 beoordelingen
Vraag & Antwoord Boedapest
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Boedapest bij:

wijn (0 reacties)
Eva 27 januari 2015

hoe oud moet je zijn om wijn te kopen

Bereikbaarheid metro statkions in Boedapest (1 reactie)
Peter Pijnaker 10 juli 2014

Is er een lift om de metro stations te bereiken?

E en E 21 september 2014

Roltrappen, sorry niet gelet op liften

vervoer (1 reactie)
van dijk 23 juni 2013

klopt het dat als je 65+ bent dat het vervoer in Boedapest dan gratis is

Anne 17 juli 2013

Ja dat klopt

badhuis (1 reactie)
edjoh 07 maart 2013

Draagt men in een badhuis badkleding? En wat kost t ongeveer voor hoe lang? En kun je handdoeken en een badjas en slippers huren?

Anne 17 juli 2013

Ja

wie weet hoe ik moet boeken via ryanair (1 reactie)
tine 12 januari 2013

het citytrip geboekt in Mariott in Budapest via Groupon. hotelvouchers zijn ok, maar krijg geen info door ivm vlucht, groupon, of ryainair niet te bereijen? kan iemand mij meer vertellen over de ligging van Mariott. kan ik in euro's betalen?

JannyW 23 januari 2013

Vlucht boeken bij Ryanair... wel een creditcard bij de hand hebben. Het hotel ligt in het centrum.

rondreis (1 reactie)
marian hildebrand 26 augustus 2012

wie heeft er al eens een rondreis door Hongarije gemaakt met oad? en kan mij hier meer over vertellen? we vertrekken in september. bij voorbaad dank

Georgina Vagner 05 oktober 2012

Ik heb meerdere keer gedaan. De best is met eigen auto te gaan. De land is gewoon prachtig. Waat moet jullie echt niet missen is de hoofdst tadt, de Hortobágy, de Balaton meer, Esztergom... etc. Hongaren zijn aardig en gastvrindelijk. Maar het is geen goedkopen land, net als anderen in oost europa, maar toch de waard....

Budapestcard (2 reacties)
Mary N 08 oktober 2011

Waar kan ik het beste de Budapest-card kopen en hoe duur zijn deze?

Maud 26 oktober 2011

Meteen op het vliegveld bij een soort VVV. Zou het niet doen. Koop gewoon een verkeerskaart voor meerdere dagen bij de automaat. De kortingen met de Budapest-card zijn heel miniem. Met de Siklo (treintje) omhoog naar Boeda kon je hem niet eens gebruiken.

Mary N 27 oktober 2011

Dank je wel. En die verkeerskaart kan ik die ook op de luchthaven kopen?

Discotheken en prijzen (1 reactie)
Remco 16 mei 2010

Wie kan mij meer informatie geve over: goede discotheken en bars? Ik ben ook welbenieuwd wat de prijzen zijn voor een drankje in een bar of discotheek?

nazrien ozir 10 augustus 2012

ik ben niet wezen stappen. helaas.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?