Hotel City Inn ****

7,5

14 reviews over Hotel City Inn in het Nederlands

Slecht onderhouden zonder sfeer

Mieke, 12-2-2017

Het enige pluspunt van dit hotel is dat je dichtbij een metrostation zit, voor de rest is het een saai slecht onderhouden hotel. Wij gaan er zeker niet meer heen. Het ontbijt kan je er appart bij boeken en dat kan je verderop in de straat bij een ander hotel nuttigen.

We hebben een heel leuk weekend gehad maar het hotel was echt een tegenvaller gelukkig hoefden we er alleen maar te slapen.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Zeer mooi, vriendelijk en veel bezienswaardigheden

Kath, 16-9-2016

Hotel was zeer behupzaam met eventuele vragen enz.
Gereisd met partner in januari 2016

Hotel met zeer behulpzame medewerkers

Tini van Roozendaal, 11-7-2014

Hotel ziet er netjes uit en dat geldt ook voor de kamers. Die zijn wel wat aan de kleine kant, maar omdat je de hele dag weg bent is dat van weinig belang. Door de airco ook lekker koel in de zomer.

Personeel achter de balie is erg behulpzaam en spreekt goed Engels. Wil je ergens naartoe en je wil advies: vraag het hen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor City Inn bij:

goed en netjes, prima service

wm, 15-1-2014

Service aan balie is prima. Internet in lounge en eetzaal, code verkrijgbaar bij receptie. Je kunt gebruik maken van de computer en printer voor het inchecken voor je vlucht terug bv. Het metrostation waar je moet uitstappen heet niet meer Ferenc Korut, maar heet nu naar het winkelcentrum vlakbij: Corvin. Het hotel zit in een straatje tegenover een benzinestation/garage. Winkelcentrum Corvin zit een paar deuren verder. Ontbijt: er is genoeg om zat van te worden, maar melk is niet koud, fruit is meestal niet vers en gekookt eitje is soms groen. Maar er zijn scrambled eggs met worstjes, spek, rode saus etc. Bruin brood of bruine bolletjes, daarvoor moet je vroeg zijn, dat is al snel op. Er is koffie in een paar soorten, thee, soort sinaasappel- en ananaslimonade, warme chocolademelk, allerlei soorten croissantjes en witbrood. Soort kwark, lekker met vruchtjes erop. Kortom, alles bij de hand. Kamer was goed gerenoveerd, met bad. Prima voor een stedentrip.
Gereisd met partner in januari 2014

Prachtig hotel

Leo Geldman, 30-9-2013

Naar mijn menig is dit hotel pas gerenoveerd. Alles was oke. Niets was beschadigd of stuk. Heerlijke bedden en overdags is er een blonde receptioniste waarvoor niets te veel is. Bij het inchecken krijg je al een heel pak met informatie mee. Aan het ontbijt is ook niet op aan te merken. Er is altijd voldoende.
Gereisd met vrienden in september 2013

Goed voor een stedentripje

Paula, 6-5-2013

Wij zijn net terug van een citytrip naar Boedapest.

Het hotel is modern en leuk ingericht. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de receptionist die ons gelijk alles vertelde over de stad. Ook kregen we een stapel folders met alle excursies die ook via het hotel te boeken waren. Wij sliepen op de 1e verdieping boven de tuin, het enige nadeel daarvan was dat de geur van rook de kamer binnenkwam als het raam open stond. De bedden sliepen prima en ook de doucheruimte was mooi en schoon. Wij kregen alleen een flutstraaltje uit de douche waardoor haren wassen een uitdaging werd!

's Ochtends een lekker en uitgebreid ontbijt die optijd bijgevuld werd. Dus er is altijd genoeg voor iedereen.

Al met al een prima hotel voor een stedentripje naar Boedapest. Met de metro zit je in 5 minuten in het centrum voor een heerlijk bakkie bij Starbucks.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Goed hotel

Jolanda, 27-12-2012

Wij verbleven tijdens de kerst in het City Inn hotel. Het hotel is prima gelegen. Makkelijk berijkbaar vanaf het vliegveld en met de metro zit je na 2 haltes in het centrum van Boedapest. Kamer zag er netjes uit en het ontbijt was eenvoudig maar prima. De receptioniste was erg vriendelijk en wilde graag helpen. Ook toen we problemen hadden met onze kluis, was het binnen een mum van tijd opgelost. Ook keek ze welke restaurantjes er open waren met de kerst en reserveerde dit restaurant voor ons. Achter het hotel ligt een shoppingmall en een straatje met restaurantjes. Binnen 10 minuten ben je bij het metro station.

Mocht je graag internet wilen gebruiken: bij de receptie staan banken, hier kan je gratis gebruik maken van de WI FI. Vraag aan de receptie hun wachtwoord.

Gereisd met vrienden in december 2012

Super hotel!

elskevanbuuren, 6-9-2012

Een midweek in Boedapest verbleven in Hotel City Inn. Een super verblijf in dit hotel gehad. Erg vriendelijk personeel, spraken goed Engels. De kamer was netjes, schoon en goed onderhouden. Minibar en airco in de hotelkamer waren ideaal. De tuin bij het hotel was ook wel heel fijn.

Rustig gelegen hotel, maar je zit toch erg centraal in Boedapest. Vlak bij een metrostation.

Boedapest is een prachtige stad, met dit hotel om te verblijven als aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2012

prima prijs/kwaliteitverhouding !!

han stiekema, 4-10-2011

in tegenstelling tot onze ontbijtverwachting obv eerdere beoordeling is er sprake van een ruim opgezet ontbijtbuffet, waar eenieder iets van zijn gading kan vinden. de ligging is rustig, grenzend aan een gloednieuw winkelcentrum en op 300 m van de metro. met 2-3 haltes ben je in hartje stad. leuke straat met veel eettentjes met terras op loopafstand (Raday U. )
Gereisd met vrienden in september 2011

Leuk stadshotel

H. Stoffelen, 9-6-2011

Via bus 200E en Metrolijn 3 station Klinikak of Ferenc Korut ben je in 60 min.

vanaf de luchthaven in het hotel. Het hotel ligt op 20 min. loopafstand van het centrum van Budapest. Het hotel heeft 4 sterren en is modern ingericht.

Kamer is zondermeer goed. Doucheruimte is klein maar efficient ingericht.

In het restaurant wordt alleen ontbijt geserveerd. Het hotel heeft een kleine

besloten tuin, waar je na een dagje Budapest lekker rustig kunt zitten.

Het gehele hotel ziet er schoon en verzorgd uit.

Minpuntje is het matige ontbijt

Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor City Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Inn in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Inn scoort een 7.51 uit 10 op basis van 14 reviews.