Hotel Aquaworld Resort Budapest ****

Hotel Aquaworld Resort Budapest
Aquaworld Resort Budapest
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aquaworld Resort Budapest bij:

52 reviews over Hotel Aquaworld Resort Budapest in het Nederlands

Geen aanrader.

Stephan, 24-8-2017

Geen topper. Op het appartement die 2 ruime slp heeft en 2 bdk 1 met douche en 1 met bad. 2 balkons. Geen klacht. Dag 1 enkel wasproducten etc. Gelukkig wel een pomp in de douche met wasproduct. Afwas was gedaan maar lag op een hoopje te drogen. Eten in de avond was maar flauw, weinig keuze. Hadden we hier niet voor betaald, gingen we na dag 2 al elke avond ergens andrs gaan eten. Drinken is extra bij te betalen. In de buurt is er niks te doen en in de avond ook niks. De bongo club is niks te bespeuren van animatie.. Watercomplex groot en leuk. Heb je kinds die onder de 140cm zijn en toch graag glijbanen doen, dan moet je hier niet zijn. Zijn heel streng op de lengte. 1 van 3 kinderen mocht maar enkele glijbanen doen. Vriendlijkheid is hier ver te zoeken van het personeel. Waterpark open vanaf 7u, maar glijbanen niet. Dit pas om 10u ls al het andere niet hotel gasten binnen komen. Soms heellang aanschuiven voor een glijbaan en chaotisch.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch hotel

Shirley, 14-8-2017

Voor de prijs die wij betaald hebben zit je in een perfect hotel, zeker 4 sterren waard. Avondeten en ontbijt waren perfect. Kamer was groot genoeg voor 3 personen en schoon.

We hadden een verblijf voor 6 dagen, maar ik had graag nog een aantal dagen langer willen blijven. Helaas was het hotel al volgeboekt. Aquaworld is verschrikkelijk leuk, zeker ook voor volwassen mannen....

Met de auto door heel budapest kunnen rijden, veel leuke plekjes ontdekt en naar de Balatonmeer gereden.

Volgend jaar komen we zeker terug, maar dan voor een langer verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi hotel en aquapark, weinig sfeer

Fam. Schenk, 8-8-2017

Mooi en groot hotel met een groot aqua park op een minuut of twintig van Boedapest (met de auto)

Wij zijn hier 7 dagen geweest en dat was een prima tijd, mooie kamer (junior suite)

+) met de auto naar Boedapest geweest en dit was prima te doen, parkeren midden in het centrum voor een prima prijs. Boedapest bezoeken is echt een aanrader.

+) Op 700 meter een groot winkelcentrum (Auchan)

+) Voor kinderen voldoende te doen

+) Mooie kamers

-) Kinderen onder de 1.40 mogen mogen nagenoeg van geen enkele glijbaan gebruik maken, hou hier rekening mee als je voor dit resort kiest, op de website van onze touroperator geen communicatie hierover, dit wordt strikt nageleefd. Voor onze zoon een grote teleurstelling (1.28 en ABC diploma)

-) In de omgeving verder weinig te doen

-) weinig avond vermaak in het hotel

-) eetzaal erg massaal en bediening niet heel gastvrij

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geen sfeer, saai personeel en het verveeld snel

Fam. Hoorn, 5-8-2017

Wat echt tegenviel was dat er echt s'avond helemaal geel sfeer was. Er was echt helemaal niks te beleven s'avonds. Geen vermaak niks. Binnen in de kleine lobby waren s'avonds dan wat tafels gevuld waar een pianist en zangeres elke avond sfeerloos de zelfde nummers ten gehore brachten. En dat was de entertainment!

Om 23:00 uur was het leeg en waren ze al aan het schoonmaken. Ook moesten we heel erg lang wachten voordat de drankjes werden gebracht. Ze stonden er met z'n vieren te serveren en nog duurde het zo lang dat het ons zwaar begon te irriteren. Het leek wel of de lokale slager achter de bar stonden.

Je kan hier prima naartoe als je een dagje wilt zwemmen, maar voor een volledige vakantie raden wij het af.

Personeel heeft hier geen gezellige uitstraling , kan bijna geen lach vanaf.

Kamers zijn wel ruim en netjes, zwempark is op zich ook goed te doen. Veel mogelijk voor de kinderen. Maar niet voor 5 dagen. Met de bus of taxi ben je in 20 min in Boedapest en die stad is wel heel erg mooi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

3 jaar geleden top nu een flop

jolanda, 27-8-2016

Familie kamer geboekt in het hotel appartement kamer gekregen, pendelbus naar het centrum rijd al niet vaak en komt vaak niet op de afgesproken tijd. Service met klachten kennen ze niet al met al gaven we dit hotel 3 jaar terug een 10 toen was het nog ramada nu komen we niet hoger dan een 3. Zijn er al 3 dagen en nog geen 1 dag vol gegeten want er is weinig keus en als je het niet lust heb je dus niks.Nu is de naam veranderd maar helaas de rest ook. Nu dus nooit meer aqua resort in boedapest
Gereisd anders in augustus 2016

Fantastisch hotel

Chris1233, 21-8-2016

Wat een fijn hotel! De koffers werden voor ons naar de kamer gebracht en die was prima. De beide kinderen van 9 en 13 hadden een aanpalende gelijke kamer met tussendeur. Elke dag een flesje water op beide kamers.

Het restaurant had veel gevarieerd eten te bieden. Voor elk wat wils. Jammer dat veel mensen teveel opscheppen en de helft laten staan. De service rondom de drankjes mag wat strakker (duurt soms lang).

De zwembaden waren zeer luxe en gevarieerd.

Een bus brengt je naar het Heldenplein in Budapest. Vanaf daar is het wel slim om de metro te nemen naar het centrum. Helaas hebben we minder van Budapest gezien dan we hadden gewild, maar dat was vooral omdat de kinderen het zo naar hun zin hadden in het waterparadijs.

Voor lunch liepen we naar een groot winkelcentrum in de buurt met o.a. een Auchan waar we broodjes kochten.

's Avonds is op de bovenste etage een terras geopend, en in de kelder zit een ruimte waar kids kunnen biljarten etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super hotel

Hilde, 20-8-2016

Ideaal hotel om Boedapest te ontdekken en dit af te wisselen met relaxen en zwemmen. Hierdoor heel leuk om met de kids te vertoeven. Animatieteam was wel wat minder, spraken weinig Engels en deden niet veel. De meeste glijbanen zijn ook maar toegankelijk van boven 1m20 en de 3 grootste van boven 1m40. De shuttle dienst is echt een meerwaarde. Deze 's morgens steeds kunnen nemen maar in namiddag moeten terugkomen met taxi aangezien shuttle overvol zat. Wel taxi nemen die door hotel worden aangeraden!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De moeite !

Stef, 17-7-2015

We verbleven 2 weken in dit resort. Veel zwembaden met water tussen 28° en 36 °. Vele glijbanen. Prachtig complex Eten 's morgens prima, 's avonds mocht een beetje meer variatie. Elke dag krijg je een fles plat water per kamer. Bij het eten kan je een kan water vragen (gratis). Voor de rest wat je bestelt wordt telkens 15 % fooi geteld. Je krijgt als je inchekt een polsbandje waarmee je in het complex alles kan betalen. Vriendelijk personeel. We hadden 2 kamers met verbindingsdeur, dus ook 2 badkamers 1 met douche en 1 met bad. Mooi uitzicht op de zwembaden. Gratis shuttle bus naar Budapest, vertrekt om 10.00 en 11.00 en komt terug om 13.30 17.30 en 19.30. In Budapest zo een hop on en hop off bus genomen, kan je op 23 verschillende plaatsen onbeperkt af en opstappen, geldig voor 2 dagen. In de directe omgeving niks te zien, Auchan, Decathol en Lidl op

wandelafstand. Tennis te betalen. Tafeltennis is er niet meer. Speelhal met biljart altijd gesloten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Alles was goed

Gabina, 21-8-2014

Fijn hotel, lekker eten, goede bedden, vriendelijk personeel, uitgebreide zwembad voor jong en oud. Met de bus binnen 20 min in Budapest. Wij hebben een goede vakantie gehad. Er is niets aan te merken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Veel faciliteiten en zeer vriendelijk personeel.

Spekking, 21-8-2014

Goed hotel, prachtig aqua park erbij. Vriendelijk personeel, behulpzaam.

Hotel met fatsoenlijk (zacht) toiletpapier:-).

Prima service.

Het personeel spreekt goed Engels en helpt je met het vinden van interessante en leuke excursies.

Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquaworld Resort Budapest in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquaworld Resort Budapest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquaworld Resort Budapest scoort een 8.23 uit 10 op basis van 54 reviews.