Camping Mambo-Almamellék ****

9,8

13 reviews over Camping Mambo-Almamellék in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Johanneke, 22-7-2017

Mooie kleine camping, met een prachtig uitzicht en ruime campeer-plekken.

Sanitair zeer schoon en een heerlijke douche.

De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad.

De eigenaren zijn heel gast vriendelijk, en doen er alles aan dat je een mooie tijd heb.

In het kort, een top camping.

Wij gaan zeker weer een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Genoten

Jeroen, 16-9-2016

Leuke nette kleine camping. Ik heb hier overnacht op mijn doorreis naar Turkije en maar 1 nacht gebleven. Het was een stukje van de snelweg vandaan maar meer dan de moeite waard. Zeer aardige eigenaren. Het seizoen was nagenoeg al afgelopen en ik was de enige gast. Mooi plekje voor de tent en genoten van de zonsopgang. Eerste keer in Hongarije en op de terugweg een stukje omgereden nogmaals door deze mooie streek.
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Geweldige camping!

Rob en Hanny, 7-2-2016

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad op deze mooie kleinschalige gastvrije camping met een heel fijn zwembad en fris en altijd schoon sanitair!

Op deze camping hebben we onze vakantie in 2 gedeelten doorgebracht.

Toen we de eerste keer aan kwamen rijden met onze caravan (we hadden niet Gereserveerd) kwam , toen we de auto stopte, Johan, de eigenaar, al direct aanlopen en werden we hartelijk welkom geheten. Gelukkig had hij nog een caravanplaats vrij op de camping.

De poort ging open en we konden direct naar onze plek en mochten zelf kiezen hoe we de caravan wilde neerzetten. Daphne de andere eigenaar kwam ook direct kennismaken en ons verwelkomen.

Nadat we onze caravan hadden geinstalleerd werden we direct uitgenodigd voor een welkomsdrankje en uitleg over de camping en alles wat er te doen was in de omgeving. Na een aantal dagen moesten we deze fijne plek verlaten omdat we naar een feest bij vrienden gingen een paar dorpen verderop maar niet zonder dat we de afspraak gemaakt hadden dat we het 2e gedeelte van onze vakantie wederom bij Johan en Daphne en hun zoon door zouden brengen. Nou die 2e periode was zo mogelijk nog leuker. Super gastvrij, een leuk feest meegemaakt in een dorp verderop, heerlijk geborreld, geklets en gelachen.

Kortom een TOP vakantie zeker voor herhaling vatbaar wanneer we weer naar Hongarije op vakantie gaan!

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke tijd gehad!

Renske, 6-9-2015

Bijna twee weken op de camping bij Daphne en Johan doorgebracht. En we hebben genoten! Mooie en zeer ruime staanplaatsen, heerlijk zwembad, leuke en behulpzame eigenaren en genoeg te doen in de omgeving. Van de vier kleine campings die wij de afgelopen twee jaar bezochten in Hongarije vonden zowel ouders als kinderen deze de leukste!

Geweldig

Rene Heeringa, 5-9-2015

Een prima camping met super gastvrije en enthousiaste eigenaren. Kleine camping met geweldig grote plekken waarvandaan je een prachtig uitzicht hebt over het glooiende Hongaarse landschap.Het zeer schone zwembad wordt perfect onderhouden en is heerlijk om in te ontspannen. Hebben nog nooit op een camping sanitair gezien wat kan concurreren met het sanitair op camping Mambo. Johan en Daphne zorgen voor een gemoedelijke sfeer waarbij regelmatig alle campinggasten bij elkaar komen aan het zwembad om hongaarse Gulash te maken of om pizzas te bakken in de steenoven. In het dorp is een kleine winkel waar brood en de belangrijkste levensmiddelen te krijgen zijn. Voor de grote winkels is op een kwartier rijden het grotere Szigetvar.

Pecs ligt op ongeveer 45 minuten is het bezoeken meer dan waard.

Echt een super plek

De Wind, 23-8-2015

De camping heeft een mooie ligging en heeft een prachtig uitzicht op een heuvel. De plekken zijn zeer ruim en je caravan / tent kun je neer ztten zoals je het zelf wilt. Hij is geheel om omheind met gaas dus ideaal voor kinderen. De camping heeft een zeer mooi zwembad van ondiep (voor de kleine kinderen) naar een diepe gedeelte waar je heerlijk kunt vertoeven. Het sanitair is heel netjes en wordt zeer goed schoon gemaakt. Er is ook nog een speeltuin met trampoline en klimtoestel met glijbaan en schommels.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

fantastisch

veerle, 16-8-2015

Hele mooie rustige camping met leuk zwembad. Daphne en Johan geven veel tips wat wel handig is omdat de Hongaren geen Engels, Frans of Duits praten.

Hele fijne, rustige camping

J., 20-9-2014

De camping is kindvriendelijker dan de meeste campings in Hongarije. Er was bijvoorbeeld een ontzettend leuk speeltuintje voor onze zoon (4) met schommel, glijbaan, trampoline. Er waren dieren, ook erg interessant. En last but not least een fijn zwembad met een ondiep en een dieper gedeelte. Bij het zwembad is een overkapping met twee grote eettafels en banken, een steenoven (heerlijke pizza's gemaakt met de eigenaren en andere gasten), een barbecue en een barretje. Er is een vrijetijdsruimte met televisie en spelletjes, overdekt.

De camping is afgesloten zodat kleine kinderen niet zomaar bij het zwembad kunnen of de camping af kunnen gaan. Dat is wel erg prettig. In de buurt is een supermarktje en er rijdt een ijscowagen en een bakkersbusje langs overdag.

Het sanitair is goed schoon!

De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij en de omgeving is prachtig!

Wij hebben er een fantastische tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

fantastische camping

elma, 5-9-2014

Wij zochten een kleine camping met zwembad in Hongarije.

En die hebben we gevonden super gezellige camping met ook nog een super zwembad,speeltuintje en een speel schuur met tafeltennis ,biljart enz. Ideaal voor onze kinderen.

Zeer gastvrije camping in een klein gezellig dorpje.

In de omgeving is genoeg te doen,wij hebben ons prima vermaakt.

Het was een fantastische vakantie,echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Schitterende aangelegde camping met groot zwembad

Fam. Oldenhof, 11-8-2013

De Mambo camping ligt in een schtterende omgeving aan de rand van het dorp Amamellek (Appeltjesdorp) op het platteland

Het gastheerschap van Johan en Daphe Sterkenburg is harverwarmend

De temperatuur is er zeer goed, s avonds koelt het af zodat je s'nacht geen last heb van de warmte van overdag

Het zwembad is een zeer mooie attractie, de camping heeft een afgesloten parkeerplaats, mooie grasmat

Eten kun je in het volgende dorp aan de weg naar Kaposvar bij het resturant met het blauwe dak (goed en niet duur)

Je kunt er mooie wandelingen maken met schitterende vergezichten

Kaposvar (Senna), Szigetvar (12km afstand), etc. zjn gemakkelijk te bereiken

De oude stad Pecs met zijn vele bezienswaardigheden ligt op ongeveer 40 km afstand, is via de weg 67 en 6 gemakkelijk te bereiken

In Szigetvar zijn een Tesco en Lidl voor het halen van de boodschappen

aanwezig

In het dorp is een kleine winkel waar je o.a elke dag bolletjes kan halen

Een aanrader als camping

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mambo-Almamellék in Almamellék, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mambo-Almamellék zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mambo-Almamellék scoort een 9.75 uit 10 op basis van 13 reviews.