Hotel Hoteles de Petén

Hotel Hoteles de Petén
Hoteles de Petén

1 review over Hotel Hoteles de Petén in het Nederlands

Ietwat krappe kamer met uitzicht over het meer

Jeroen, 4-5-2012

Hotel Petén ligt op het schiereilandje Flores direct aan het water. Wij hadden een kamer aan de waterzijde met een klein balkon en uitzicht over het meer. ’s Avonds kun je daar de zon mooi zien ondergaan.

De kamer is netjes en schoon, maar ietwat krap: de twee bedden en het kastje met de tv passen er net in. De airco is van het type aan-of-uit en blaast de kamer in een mum van tijd koud. De airco produceert daarbij flink wat koude tocht, zodat je ‘m zo snel mogelijk weer wilt uitzetten. ’s Avonds kwam er warm water uit de douche, ’s ochtends om 4 uur (we gingen vroeg op pad naar Tikal) was de douche koud. Voor ons vroege vertrek had het hotel wat zoete broodjes en koffie geregeld, we hebben er niet echt ontbeten.

Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoteles de Petén in Flores, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoteles de Petén zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoteles de Petén scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.