Hotel Del Patio Tikal

Hotel Del Patio Tikal
Del Patio Tikal
6,3

5 reviews over Hotel Del Patio Tikal in het Nederlands

Misschien een ander hotel Del Patio Tikai?!

Bets en Ad Rovers, 14-4-2014

Wij herkennen ons totaal niet in de reeds geplaatste beoordelingen. De directe omgeving van Del Patio Tikai in Flores oogt misschien niet direct uitnodigend, maar het is een goed kleinschalig hotel met voldoende tot goede voorzieningen, waaronder een zwembad en een leuke en goed onderhouden binnenplaats omringd door een galerij met de kamers verdeeld over begane grond en een verdieping. Onze kamer was meer dan behoorlijk in orde en werd goed schoongehouden. Het personeel is vriendelijk en klant- en servicegericht. De restaurant en barvoorziening is weliswaar wat aan de bescheiden kant, maar dat was voor ons geen bezwaar voor een overnachtingshotel tijdens onze rondreis. De door ons bestelde maaltijd was smakelijk, goed bereid en werd keurig geserveerd.
Gereisd met vrienden in maart 2014

oud en muf

mprenger, 11-10-2012

twee nachten hier verbleven. ver lopen naar oude centrum over lange brug. Volgens reisleidster niet in het donker doen. Hotelkamer rook muf en er was schimmel op de muren. In kamer van medereizigster waren kakkerlakken, die door personeel zijn weggehaald. Geen aanrader dus.
Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Slechtste hotel waar ik ooit ben geweest.

Jo, 16-8-2011

Het hotel werd " geopend" toen wij met een groepje (6 personen en gids) in hotel aankwamen. Hotel rook muffig. Moesten al gelijk andere kamer omdat WC kapot was. Bar was gesloten. Door de gids werd afgeraden om alleen het hotel uit te gaan. Kortom geen aanrader.
Gereisd met vrienden in juni 2011

geinig hotelletje.....

Marjan, 17-8-2010

Tja wat kan je verwachten in een land als Guatemala....Hotel was prima en het eten ach je gaat niet naar dat land om een deftig diner te gaan eten dus al met al een leuk hotel voor bijvoorbeeld een rondreis
    Gereisd met vrienden in april 2009

Overnachtingshotel

Patricia, 5-4-2010

Prima overnachtingshotel in Flores -/- Tikal.

Een erg leuk hotel met een soort binnenpleintje, het wordt absoluut niet aangeraden alleen het hotel uit te gaan ivm criminaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Del Patio Tikal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Patio Tikal in Flores, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Patio Tikal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Del Patio Tikal scoort een 6.33 uit 10 op basis van 5 reviews.