Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Guatemala? Hieronder vind je alle accommodaties in Guatemala.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Guatemala bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

130 Accommodaties Guatemala

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van accommodaties in Guatemala

Guatemala scoort een 8,0 uit 10, op basis van 71 reviews
Denk je aan een vakantie naar Guatemala? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot reviews van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Guatemala allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Guatemala, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 1 Appartement, 117 Hotels, 1 Aparthotel, 2 Bed and Breakfasts, 7 Hostels, 1 Lodge en 1 Pension in Guatemala. Je kunt 13 vakantiefoto's van Guatemala bekijken op Zoover. Daarnaast kun je 1 video van Guatemala zien op Zoover. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Guatemala zijn Antigua Guatemala, Panajachel (Lake Atitlan), Tikal Nationaal Park en Rio Dulce. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Guatemala zijn Antigua Guatemala, 3-Day Tour of Cobán and Semuc Champey from Antigua en Pacaya Volcano Day Trip from Antigua.