Appartement Agoulos Inn ***

8,3

3 reviews over Appartement Agoulos Inn in het Nederlands

fantastisch

ineke, 5-5-2009

een heel mooi plekje op deze wereld . we gaan zeker nog een keer na deze plek
Gereisd met partner in juli 2008

met zwembad en 2 stappen van de zee vandaan

sjj, 28-3-2009

vriendelijke mensen geweldige bar en mooi appartement met mooi uitzicht over zee midden in de winkel straat gelegen
Gereisd met oudere kinderen in mei 2008

Marjon, 29-8-2007

In Augustus 2006 zijn we in dit appartement voor 8 dagen geweest. Prima kamer, netjes, schoon, en zicht op zee. De eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Je ligt wel even lopen van het wat drukkere centrum, maar dat is wel fijn omdat het 's avonds lekker rustig is. Centrum erg gezellig, wel toeristisch, maar niet vervelend. Er zit een bakker met lekkere broodjes. Het strand stelt helaas weinig voor, een hele lange dunne strook, bijna overal in Agrassi is dit zo. Als je dus een mooi strand wil zal ik een andere plaats zoeken. Wij hebben vanuit het appartement het eiland ontdekt, en dat was prima te doen. Zakynthos is zeker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agoulos Inn in Zakynthos (stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agoulos Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agoulos Inn scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.