7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Louis Royal Palace**** bij :

13 reviews over Hotel Louis Royal Palace in het Nederlands

jurgen van Bakel, 22-10-2007

een super vakantie gehad, echt een aanrader, wat ik wel vond, en dat lees ik hier regelmatig terug is het eten.

inderdaad te vet, heel weinig grieks gezien, en het was koud voor het op je bord lag, maar dat was dan ook het enige minpuntje aan de hele vakantie, volgend jaar waarschijnlijk naar sharm el sheik, egypte, daar hebben ze net een nieuw hotel neer gezet.

Gereisd met partner in oktober 2007

E. Sterk, 26-9-2007

Ben samen met mijn vriendin geweest, hadden All inclusive geboekt. Had ook een balkon geboekt, we hadden een "balkon" maar op 40 cm vanaf straatniveau. Vol in de kijker dus en precies in een hoek, dus alle (stink/herrie) bussen draaien daar. Best hinderlijk om half 7 in de ochtend. Wel werd het goed schoon gemaakt iedere morgen. Ook het eten was matig, het was vaak al bijna koud, fruit was meestal oud en uit blik. Ontbijt was iedere morgen hetzelfde, terwijl het avondeten wel variatie in zat. De receptioniste sprak goed engels, maar de obers matig of enorm zacht. Ze waren wel erg vriendelijk. Er is een lift om naar het strand te gaan en dan moet je nog maar een paar trappetjes lopen, dus dat valt nog mee (als de lift niet kapot is). De zwembaden zijn goed schoon, zoals het volledige complex ook is. Qua schoonmaak niks op aan te merken, maar het AI doen wij hier nooit meer, gezien het eten/drinken wat ze hier hebben. Voor de rest een goed hotel, maar gezien het bedrag geen **** waard.
Gereisd met partner in september 2007

J. Sampono, 9-7-2007

De ligging van het hotel was op zich wel heel mooi en goed, alleen jammer dat er weinig te winkelen viel en we konden bij het hotel of in de buurt geen geld pinnen. Daarvoor moesten we helemaal weer eerst naar de stad. We hadden van de inrichting meer luxe verwacht, maar badkamer was wel heel mooi. Wij zelf hadden een halfpension geboekt, omdat we ook een auto zouden huren om veel rond te rijden, maar het is beter om all inclusive te boeken, om er goed van te kunnen genieten!
Gereisd anders in juni 2005

Mario Darna, 9-1-2007

ik snap al het gezeur over dit hotel niet.

iemand die hier klaagt is thuis waarschijnlijk helemaal niets gewend.

personeel = vriendelijk en behulpzaam

eten is er in overvloed en voor ieder wat wils (ook grieks !!)

meerdere zwembaden en een fantastisch strand,animatie is ook prima

kortom een prima plaats voor een goede vakantie te hebben.

bezocht oktober 2006

Gereisd anders in januari 2007

Fam Noordam, 22-12-2006

In mei 2006 geweest, lekker rustig nog. Met kleine kinderen (tot ca 12 jaar) een ideaal oord. Aardig hotelpersoneel. Overzichtelijk, mooi zandstrand, geleidelijk aflopend in zee (met visjes om te vangen met schepnet, w.o. sephia!). Kinderen kunnen moeilijk weglopen want strand zit tussen 2 rotspartijen in). Apart afgezet zwemgedeelte. All inclusive is ideaal. Zowel bij 3 (!) zwembaden als op het strand is al het eten en drinken dan gratis. Ook gratis kano- en waterfietshuur. Autohuur (bv paar dagen) is aan te raden, want hotels zijn van alles afgelegen!!!

Paar minpuntjes: 1. naast paar opblaasschildpadden geen schildpadden gezien. 2. glijbaan erg stroef.

Kinderen hebben lang gezeurd, dus in 2007 gaan we weer. Kinderen tevreden? Ouders ook tevreden!

Gereisd anders in december 2006

Sandra de Serière, 14-11-2006

Schone kamers maar niet zo bijzonder. Zwembad klein en niet al te schoon. Eten volledig gericht op de Engelse touristen en veel te vet. Ook niet erg afwisselend. Pasta en patat is niet wat ik had verwacht.

Mooie locatie maar moeilijk bereikbaar. Als je lekker even op de boulevard wil lopen,ben je hier echt verkeerd.

Receptionisten zeer vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd anders in november 2006

arie en mirjam, 14-9-2006

Mooi hotel als je van de reisgids uitgaat maar is van binnen niks bijzonders met matige kamers met slechte bedden. De eigenaar is net een papagaai die alleen paar woordjes engels spreekt "good morning how are you today" Het eten was elke dag hetzelfde en erg op engelsen gericht.Veel trappen af om bij het strand te komen waar je ondanks je all inclusive ook nog voor de strandbedden moet betalen. Voor ons 1 keer en nooit meer!
Gereisd anders in september 2006

Ellen, 11-8-2006

We zijn net terug en zijn maar matig enthousiast. De kamer was ruim dus prima. Het complex zit leuk inelkaar.

Het zwembad is ontzettend druk en wat wij heel vervelend vonden, heel erg vies. Ook de hygiene in het restaurant was ver te zoeken, het was ronduit smerig, waardoor veel vliegen.

Het personeel was erg chagrijnig en onvriendelijk.

Deze vakantie krijgt van ons een matig vijfje .

Gereisd anders in augustus 2006

Santine en Jan, 8-2-2006

Prima vakantie gehad vorig jaar zomer. Hele vriendelijke obers, aardige gastheer. We hebben een aantal mooie excursies gemaakt. We hebben ook gebruik gemaakt van de gratis busservice van en naar Zakynthos-stad. Het hotel ligt wel afgelegen, maar dat was voor ons geen probleem.

Eten was prima, iedere avond wel iets anders. Wij hebben geen all inclusive geboekt en dat was goed te betalen.

Gereisd anders in februari 2006

G.Olislagers, 21-9-2005

Verouderde hotel kamers ,heel duur waren de drankjes en de mini markt.

Een goede tip boek All inclusive anders is het niet te betalen.

Een 10 voor het Animatieteam zij waren de enige die konden lachen de obers enkele uitgezonderd konden dat niet.

Wij hadden een leuke vakantie maar zullen er niet meer terug gaan.

05-09-2005t/m 19-09-2005 anneke en gerard

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Royal Palace in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Royal Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Louis Royal Palace scoort een 7.4 uit 10 op basis van 15 reviews.