Appartement Celia ****

7,7

99 reviews over Appartement Celia in het Nederlands

Mooie locatie

***, 17-7-2017

Min: kleine badkamer,geen douchegordijn dus alles drijfnat. Hierdoor ook voordeur krom getrokken waardoor hij niet goed open ging.

Klein keukentje, is niet op te koken.

Airco deed het niet. Matrassen slecht.

In het restaurant liepen de katten en honden door de keuken kregen tijdens het koken te eten.

Plus: vriendelijk en behulpzaam personeel

Ontzettend mooie locatie met mooi uitzicht.

Zelf een auto gehuurd om het eiland te verkennen en veel mooie plekken gezien.

Gereisd met vrienden in juli 2017

was goed en mooi gelegen

hendrik, 7-7-2017

dat ze van tevoren wel een vervoermiddel huren,want dichtstbijzijnde dorpje/winkel licht op 3,5km
Gereisd met partner in juni 2017

Doen! Ga je geen spijt van krijgen

Karin, 1-8-2016

Net terug van een heerlijke 10 daagse vakantie met partner en 2 meiden van 16 en 18 jaar. Genoten! We kwamen laat aan, de receptie was gesloten. Marco de kok bij het zwembad heeft ons prima ontvangen. Wat een geweldige man trouwens, kookt als de beste (voor weinig) en creëert een sfeertje om het zwembad heen waar je blij van wordt. Onze speelse kamer was schoon, had lekkere bedden, prima douche en zachte handdoeken (dagelijks verschoond). Heerlijk om wakker te worden met zeegeluiden. Ontbijt redelijk: brood, koffie, ham en kaas, jam, Griekse Yogurt, ei, jus, melk. Tip: neem zelf een potje honing mee! Iets meer variatie (gebakken ei), croissantje zou wenselijk zijn. Zwembad ligt in een sprookjesachtige omgeving, uitzicht is fantastisch. Bedjes bij zwembad heerlijk. Vriendelijke mensen bij receptie. Denken erg met je mee en hebben leuke tips. Er lopen 2 schattige honden en 3 katten rond. Tip: Je hebt vervoer nodig. Eiland is goed te ontdekken met scooter. Wij hebben deze in Nederland gereserveerd en stonden bij aankomst bij hotel klaar. Perfecte omgeving voor uitstapjes. Supermarkt vlakbij. Dafni breach een aanrader! Niet twijfelen, dit is een perfect locatie. Boeken dus....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Celia bij:

Geweldig appartement, echt een aanrader!

Simone, 12-7-2016

We hebben bij Celia appartments een geweldige vakantie gehad, heel gastvrij verwelkomd, iedereen was gedurende ons verblijf heel erg aardig en vriendelijk. Celia appartments is gelegen in een rustig gedeelte met een prachtig uitzicht vanaf alle balkons, je kijkt zo uit pp de zee. Het eten is voortreffelijk, net als de omgeving. Ruime appartmenten, met airco. Scooter/quad of auto heb je wel nodig (maar dat geldt voor het gehele eiland). En er lopen twee fantastische Bassets rond. Wij komen zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in juli 2016

Prima voor een week

Bart, 19-9-2015

Verwacht niet te veel van de kamer, alles is erg verouderd en de kalk van 2010 zit nog steeds in de badkamer. Het eten is er heel goed zeker voor deze prijzen. Strand is er niet bij . Maar met het vervoer dat je toch nodig hebt kun je overal komen.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Locatie is mooi

Jammer alleen van de harde griekse matrassen

#zin in een veer in je rug.

Gereisd met partner in september 2015

Prachtige ligging

Willy, 5-8-2015

Prachtige ligging, heerlijk rustige , mooie omgeving. Appartementencomplex sterk verouderd en vies.
Gereisd met partner in juli 2015

Paradijsje

Maike van de Pas, 18-6-2015

Wij hadden een twee kamer appartement, boven geslapen in het twee persoonsbewijs, beneden twee een persoonsbedden. De keuken stelt niet veel voor, maar voldoende voor ons. Elke dag werd er schoongemaakt. Marko de kok en manusje van alles zorgde goed voor ons. Wij hebben wel een auto gehuurd want het ligt wel wat afgelegen, supermarkt ligt op 20 minuten wandelen.
Gereisd met partner in juni 2015

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Lucien van Werkhooven, 16-6-2015

Celia is een goede basisplek om vanuit daar het eiland rond te trekken met een huurauto. Het ligt tussen 2 plaatsjes in en redelijk afgelegen tegen de zee aan. De kamer is redelijk maar prima om alleen te slapen. Voor de betaalde prijs zeker een juiste accomodatie. Verwacht geen wonderen.
Gereisd met partner in juni 2015

Verschrikkelijk slecht appartment

maritmol766, 19-8-2014

Deze accommodatie is gelegen voor het (kleine) dorpje Vassilikos. Meneer van de receptie is een bijzondere man en doet niet zoveel. Marco is de drijvende kracht achter deze accommodatie (niet de eigenaar die is er bijna nooit) Toevallig was de eigenaar er 1 dag in onze week en zoals hij het zelf mooi beschreef: zolang de appartementen in de zomer vol zitten ga ik er niets aan verbeteren of vernieuwen, en dat is te zien! was even slikken toen we de sleutel hadden gekregen (niet dat we die nodig hadden want 1 klik van e knop naar links en 2 klikken naar rechts en je staat binnen.) Kleine badkamer wat ik niet erg vind maar wel dat douchegordijn en plafond onder de schimmel zitten en door krappe ruimte steeds tegen je benen aan plakt tijdens het douchen. Voor lange mannen is dit app. geen optie, ligt geen matras op het kussen maar een soort kussen van een bank inclusief springveren en knopen die 's ochtends in je rug staan. Is mij een raadsel waarom Zoover deze aanbeveelt!
Gereisd met partner in augustus 2014

Super vakantie gehad bij Celia!

Marieke de Looff, 11-8-2014

Celia is een rustig gelegen appartementencomplex met 32 kamers. Een auto is hierbij handig, want je zit overal vrij ver vanaf. Het personeel is super aardig en willen alles voor je doen als je wat nodig hebt. Het zwembad wordt goed schoongehouden en er zijn voldoende ligbedden. Bij het zwembad bevindt zich een restaurantje, waar de kok Marco heerlijke verse gerechten klaarmaakt. Het strandje bij het appartementencomplex is niet veel, maar als je een paar minuten langs de rotsen naar links loopt, kom je bij een mooi zandstrand, waar je een gratis ligbed hebt (tegen betaling van 1 drankje). De appartementen zelf zijn geen op en top luxe. Het keukenblokje is klein, weinig kastruimte en geen koffiezetapparaat, waterkoker, föhn en kluis. Echter is het prima voor het doorbrengen van de vakantie. De bedden zijn prima en er is airco aanwezig. Iedere dag wordt er schoongemaakt, bed opgemaakt en de prullenbakken geleegd. Daarnaast 2x per week schoon beddengoed en handdoeken.
Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Celia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Celia in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Celia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Celia scoort een 7.74 uit 10 op basis van 99 reviews.