Aparthotel Belvedere & Luxury Suites ****

Aparthotel Belvedere & Luxury Suites
Belvedere & Luxury Suites
8,2

25 reviews over Aparthotel Belvedere & Luxury Suites in het Nederlands

mooie ligging, auto noodzakelijk, eten niet warm.

SV, 7-10-2017

Ligging prima, maar zonder auto kom je nergens. Ligt afgelegen.

1e week oktober geweest, alles gaat dicht en einde seizoen is merkbaar.

Personeel in het restaurant is weinig spraakzaam en hangt geen gezellige sfeer in het restaurant. Eten is niet smaakvol en altijd lauw.

Gereisd met partner in oktober 2017

Genieten

Tamara, 28-7-2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. De kamer was keurig. Interieur mooi wit, lekker fris en een prachtig zicht op zee. We hadden een kamer met zeezicht geboekt. Hotel zag er netjes en vernieuwd uit.

Zwembad was prima, genoeg ligbedjes en parasols. Er is een bar waar je goed kunt lunchen. Aanrader broodje zalm.

Ontbijt ook goed. Genoeg keuze. Ik begrijp niet zo goed dat er personen zijn die hier over klagen. Je kunt elke dag iets anders nemen. Genoeg keus.

Avond eten hebben wij gedaan in de omgeving en bij het restaurant Rosa die van dezelfde eigenaar is van het hotel. Eten was daar echt heerlijk. Beter dan andere restaurants. Prijs ook goed.

Auto is handig dan kom je nog ergens.

Wij vonden het wel iets te warm. We zaten in de periode half juli.

Gereisd met partner in juli 2017

Epische plek!

Anja Dumoulin, 15-9-2016

Dit hotel is erg fijn: gemoedelijk, sfeervol, hele fijne lounge-tuin in naastgelegen villa rosa. Huurauto wel handig: elke dag ander strandje. Veel leuke restaurantjes in de buurt. Italiaans restaurant erg goed, wel wat prijzig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooi hotel, rustig gelegen

rolfbruins, 14-7-2016

Belvedere is een mooi hotel op een van de rustigere delen van het eiland. Je komt hier dus ook vrij weinig Engelse zuipjeugd tegen en kan lekker tot rust komen. Nadeel is dat je wel een auto oid nodig hebt om de rest van het eiland te kunnen zien.

De kamers zijn erg verschillend qua grootte en faciliteiten. We hadden een kamer met zeezicht, bad en balkon geboekt, maar we zaten in een klein kamertje op de begane grond zonder balkon en bad...(Dit kwam eigenlijk meer door slecht werk van TUI, die op het reisbureau niet goed naar onze wensen hebben geluisterd) Uiteindelijk hebben we een dubbele upgrade geregeld naar een Junior Suite (aangezien het onze huwelijksreis was). Dit was een prachtige kamer met lekker bed, zithoek, keukentje en balkon met uitzicht op zee. Let er bij het boeken dus op dat de foto's die je overal ziet, de foto's van de junior suite zijn en niet van de goedkopere opties. De overzetting van kamer was overigens (tegen een kleine meerprijs, wat het meer dan waard is) meteen geregeld.

Het hotel is verder vrij netjes. Het ontbijt en avondeten waren ook voldoende. Het was niet heel bijzonder, maar over het algemeen was het altijd goed te eten en varierend. Alleen hadden ze het wel wat gezelliger kunnen maken. Als we de keuze nog een keer zouden moeten maken, zouden we zonder avondeten boeken. Er zijn namelijk genoeg tavernes in de omgeving waar je gezellig kan eten.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Toen we aangaven dat we op huwelijksreis waren, werd er meteen een flesje wijn en fruit voor ons geregeld. Bij de receptie staan ze je meteen te hulp als je een vraag hebt. Ook de bediening was erg vriendelijk.

Zwembad was ook goed en schoon. Alleen bij drukte zijn alle bedjes bezet. Strand (Gerakas beach) is op kwartier lopen en erg mooi om af en toe een dag door te brengen. Er zijn daar ook wat tavernes, dus daar kan je dan gewoon wat eten en drinken.

De Wifi is in het hotel wat minder. Maar goed, je bent op vakantie, dus die heb je ook niet zoveel nodig. Als je even Wifi nodig had, moest je naar de ruime ruimte bij de receptie lopen (waar overigens genoeg stoelen en banken stonden om even rustig van je wifimomentje te genieten).

Gereisd met partner in juli 2016

Super vakantieplek

JoenDa, 6-8-2015

Wij hadden de junior suite met zeezicht geboekt en kwamen terecht in kamer 112.

Heerlijk ruime kamer en verrassend koel. (Airco weinig nodig gehad bij 38 graden overdag) Uitzicht was minder spectaculair omdat we op de begane grond zaten.

Het hotel bevindt zich in een vrij rustige, maar erg mooie uithoek van Zakynthos. Een huurauto is een must. Ontbijt was voldoende afwisselend, iedere ochtend meerdere soorten brood (Toast, broodjes, stokbrood), diverse soorten ei: spiegelei, gekookt ei en roerei, en afwisselende soort zoete snack (crêpes, wentelteefjes, croissants, etc.)

Het personeel kwam vrij gesloten over, maakte weinig contact met gasten.

Wi-Fi helaas alleen in gemeenschappelijke ruimte (zonder airco)...

We hebben een heerlijk rustige vakantie gehad.

Ons favoriete strand was Dafni beach (alleen met auto bereikbaar)

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi ,maar jammer van het avondeten .

P.Vos, 15-7-2015

Het hotel ,kamer en personeel valt niets op aan te merken, maar helaas was meerdere dagen het avondeten niet lekker. Vlees ,vis erg droog en smakeloos. Wij zijn dan ook vaak uit wezen eten bij Mama's kitchen 400 meter van het hotel vandaan. Heerlijk alles vers en prima betaalbaar. Het zwembad was helaas niet echt schoon ,veel vieze voegen, en ook de ligbedden zijn verouderd. Het strand is op ongeveer 1 km ,waar helaas geen toilet en drinkgelegenheid aanwezig is. Advies; huur een auto via het hotel ,en niet bij Johanna's autohuur ,want daar ben je niet verzekerd.
Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk hotel op een rustige locatie

Jessica1969, 10-8-2014

Ruim opgezet, zeer verzorgd hotel en vriendelijke, behulpzame receptiemedewerkers. Wij zaten in een luxery suite: ruime, lichte kamer, met slaap- en een zitgedeelte. Kamer is met zorg ingericht en is v.v. fluisterstille, individueel bedienbare, airco, kitchenette, gratis kluisje, tv etc. Wij vonden het matras wat aan de harde kant en kregen er een zachter topmatrasje bovenop, waardoor we een stuk comfortabeler lagen.

Kleine verbeterpuntjes waren volgens ons:

Niet voor uitslapers: je kunt maar tot 09.30 uur ontbijten, waardoor het tussen 09.00 en 09.30 vaak erg druk is, de ruimte is hier niet op berekend. Regelmatig te weinig zitgelegenheid, het wordt niet op prijs gesteld als je je broodje meeneemt naar je kamer. Ontbijt is wel vers, maar niet erg gevarieerd en iedere dag hetzelfde.

Onze kamer had geen verduisteringsgordijnen, zou wel beter zijn omdat zon er 's ochtends vroeg naar binnen scheen.

Douchen moet in bad, geeft waterballet omdat bad te smal en het douchescherm te kort is.

Gereisd met partner in juli 2014

Super vakantie!

Rutger, 24-7-2014

Dit is het mooiste deel van het eiland en misschien wel het mooiste hotel. Het ligt t.o.v. de rest van het eiland weliswaar een beetje afgelegen, en dus rustig, maar heeft wel de mooiste stranden /(10 min lopen). Het hotel is super: prima kamers, een mooi zwembad, rustige sfeer, leuke relax 'wijntuin' en een prachtig uitzicht. Service is daarnaast geweldig! Eigenaresse Vicky is altijd behulpzaam en ook het andere personeel is vriendelijk.

Voor het eiland heb je wel een huurauto of scooter nodig omdat de bus amper rijdt en de taxi's toch best duur zijn. Vicky raadde scooters af omdat er nog wel eens mensen vallen omdat de wegen niet geweldig zijn. Wij hebben dit wel gedaan en het beviel super!

Enige minpunt was het ontbijt: het was zeker niet slecht maar niet erg gevarieerd en viel dus wat tegen vergeleken met de rest van het hotel. Wij aten s'avonds niet in het hotel: er zijn zat leuke en goedkope restaurantjes.

Gereisd met partner in juli 2014

Goed hotel, vriendelijk personeel

Barbara Vleeming, 28-2-2014

Net hotel, vriendelijke personeel, ruime en schone kamers. Ligging van het hotel is erg rustig en een huurauto is aan te raden vanwege de ligging op het eiland.
Gereisd met partner in oktober 2013

Mooie ligging, hotel minder

G en I, 29-7-2013

Het hotel ligt in een zeer mooie omgeving. Ideaal wie houdt van rust. Maar het is eten is niet echt lekker, tevens zeer beperkt. Het ontbijt is goed, maar zeer beperkt. Wij hadden een junior suite met tuinzicht. De kamer was proper, op tijd propere handdoeken, maar de matras was zeer slecht. We hebben een topper moeten vragen. Wel een zeer fijne vakantie gehad, want Zakynthos is een zeer mooi eiland en op ongeveer een 1 km van het hotel, zeer goede restaurantjes in de buurt. Dus het hotel beter boeken, alleen met ontbijt!!!!
Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belvedere & Luxury Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Belvedere & Luxury Suites in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Belvedere & Luxury Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Belvedere & Luxury Suites scoort een 8.19 uit 10 op basis van 25 reviews.