Hotel Arion Renaissance ***

7,6

34 reviews over Hotel Arion Renaissance in het Nederlands

Oostblokparadijs

Lis, 10-1-2016

Het hotel is compleet gericht op oostblokkers, ook het ontbijt is erop aangepast. Kamers zijn vergeven van de kleine miertjes tot in het keiharde kraakbed aan toe. Vasilikos zelf is erg klein en heeft eigenlijk maar 5 of 6 restaurantjes die je te voet kunt bereiken. Laganas is een grote barstraat. Kortom nooit meer!
Gereisd met partner in juli 2015

Prima locatie!

Inge, 23-9-2015

Erg leuk hotel met super vriendelijk personeel! In de tuin rondom het zwembad diverse leuke zitplekjes. (loungebedden, hangmatten etc) Zowel het ontbijt als het avondeten is in buffetvorm, voldoende keuze. Ook als je alleen ontbijt hebt geboekt kun je voor 10 euro 's avonds mee eten. De kamer is prima voor Griekse begrippen. Goede bedden en een warme douche. Om de dag schone bedden en handdoeken. Via touroperator was de airco gratis. Het strand is erg dichtbij. Je hebt meerdere mogelijkheden voor leuke strandjes op loopafstand. Het restaurant bij Banana Bay beach is een aanrader! Vassilikos is een klein dorpje met winkeltjes en diverse restaurants, voor ons de leukste plek op het eiland. Supermarkt dichtbij. Vanaf daar ook een bushalte naar Zakynthos-stad (1,80) Via touroperator hebben we 5 dagen een auto gehuurd om het eiland zelf te kunnen verkennen. Dit is echt aan te raden. De wegen zijn heel goed te doen. Veel plezier als je gaat!
Gereisd met partner in september 2015

Hotel op een mooi stukje Griekenland

Dimitri, 2-8-2012

Goed en rustig hotel om Kefalonia te verkennen. Vlakbij het mooie strand van Kalamaki met de carretta schildpadden. Omdat je beneden in de punt van Zakynthos zit heb je de keuze uit verschillende stranden. In Argassi zit een goed restaurant "Simply Greek".

super eiland

johan petra en romie, 16-11-2008

wij zijn met vrienden in arion geweest Spiros en zijn personeel hebben het ons zeer aangenaam gemaakt goede ligging overal lekker eten strand lekker rustig een super vakantie gehad kom er zeker nog een keer weer
Gereisd met vrienden in juli 2008

prijs/kwaliteit ++ goede start lokatie

Chantal, 21-9-2008

Indr.Geen poespas,compleet hotel,geen uitblinker maar gewoon goed. Ligging:rustige weg,alle mooiste stranden van Zakynthos zijn makkelijk te bereiken.Dafni&Gerakas toppers.Service:vriendelijk personeel,ook de vrouw achter de balie,al spreekt ze slecht Engels.Eten:alleen ontbijt genomen.Simpel maar je kan zelf spullen meenemen op tafel.Een super ontbijt voor €4,- heb je bij The Coffee House naast Simpley Greek.The Coffee House heeft verder ook de beste appeltaart,pizza,stokbroodjes en mojito's!!DOEN!!Kamers:app.kamer klein!!maar alles werkte goed.Na 1 wk kregen we zonder te vragen een hotelkamer.Hier was alles nieuw en werkte alles goed.Kamer was groter dan app. maar wel meer gehorig.

Prijs/kwaliteit: wat je leest is wat je krijgt, gewoon goed in verhouding.

TIP:wil je duiken of een try dive maken.Ga naar St.Nikolaas beach en treft een prima PADI duikschool met leuk en goed personeel.

Dikke prima!

Francisca, 14-9-2008

Wij zaten in het appartementen complex. Het was een prima appartement. Om de dag kregen we schone handdoeken en beddengoed!! Wij hadden enkel ontbijt, dat was prima: wit brood, 2 soorten cake, cornflakes, ham, kaas, feta, omelet, watermeloen, yoghurt, jam, honing, thee en (slappe) koffie. Wij vonden het divers genoeg en lekker! Heel vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in september 2008

Erg afgelegen

Storm, 14-9-2008

Hotel niet echt slecht:

gastheer en -vrouw niet vriendelijk, personeel wel, eten eenvoudig maar smakelijk (ook diner), kamers (de meeste) oke, douche wel wat klein en vaak met wat kleine gebreken, lekker rustig. Let op: niet toegankelijk voor mindervaliden!

Echter,

door de afgelegen ligging (bijv. pin, dokter, apotheek in Argassi, 20 rijmin. terug) en de niet welkome gastheer en -vrouw zeker geen aanrader. Ook het nabijgelegen strand ligt vol met keien, ook in het water en het is verder erg rommelig.

Gereisd familie in augustus 2006

wat een topper

jannie van spronsen, 11-9-2008

wat een topper geweldige locatie.

leuke restaurantjes.

onion beach is heerlijk om te zitten aan zee en simply greek is heel goed en sweervol.alex is bereid om het lekkerste eten voor je klaar te maken en zit vol verassingen.een echte aanrader.de natuur is prachtig,wij hebben de bustour en boottocht gemaakt.helaas geen schilpadden gezien.

volgdjaar weer en dan huren we een auto.

jannie

heel leuk

Link, 10-9-2008

voor deze prijsklasse "super" er waren wat problemen met schone handdoeken had ik ook eerder op internet gelezen maar even melden op en nette manier dan komt het in orde er waren gasten die hadden op alles wat aan te merken wilden de servies van tophotels het duurste op de wereld maar dan zullen zij er ook zo eentje moeten boeken en voor betalen wat zij er toch niet kunnen zo als wij hun inschatten gewoon belachelijk er is niets aan te merken mooi leuk hotel lieve mensen heerlijke vakantie net zo als wij het graag wilden rustig mooi plekje goed weer gezellig !!!!! Het eten is overal goed alle restaurants hebben zo de zelfde prijzen echt goedkoop wel de helft van wat je in Nederland betaald
Gereisd met partner in september 2007

Genoten!!

Tom Bul, 12-8-2008

Wij waren hier 13 dagen t/m 9 augustus, en hebben ons erg goed vermaakt! Iedere dag werd de kamer schoongemaakt, en om de drie dagen kregen we nieuw beddengoed en handdoeken. Ontbijt was naar behoren. Niet super uitgebreid, maar wel alles wat je nodig hebt, en zelfs gewoon een lekker omeletje. Receptioniste lijkt in eerste instantie een beetje een chagrijnig wijf, maar als je haar een beetje door hebt, is ze juist heel erg lief! Ik vond het alleen jammer dat je voor het kluisje (3 euro p.d.) en de airco (7 euro p.d.) moest betalen. Hebben we dan ook niet alle dagen gedaan. Ook internetten is duur, 2 euro per halfuur, maar de computer is zo traag dat je maar een kwartier daadwerkelijk aan het surfen bent. Ligging is ook prima, al is er geen uitgaansgelegenheid, er zijn wel genoeg restaurantjes zoals Ionion, Vassilikos Garden en Simply Greek (aanrader!). Strand op loopafstand. Wel advies om een autotje te huren. Zakynthos is echt één van de mooiste Griekse eilanden.
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arion Renaissance bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arion Renaissance in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arion Renaissance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arion Renaissance scoort een 7.6 uit 10 op basis van 35 reviews.