Bungalow Arginoussa ***

Arginoussa

1 review over Bungalow Arginoussa in het Nederlands

iloveZakynthos, 28-8-2005

In 09-2001 zijn wij hier twee weken geweest, we hadden een 1 kamer schakelbungalow: Het is niet superdeluxe, niet heel groot maar eenvoudig ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig maar verwacht geen bestek voor 4 personen of een massagedouche ofzo. Werd wel goed schoongehouden, aardige schoonmaakmevrouw. Wel heel gehorige acc. Een week hadden we buren waar we alles van konden horen, maar de rest van de vakantie maakte een hoop goed. Zeer rustig gelegen, wel op loopafstand een supermarkt/bakker en een paar restaurants. Wij hadden een auto en dat is wel zo prettig, dan ben je zo in een van de drukkere plaatsjes voor restaurants of boodschappen. Heel mooi niet te druk zandstrand (respect voor de schildpadden aub) op 5 min. afstand met de auto, kwartiertje lopen. Voor ons had Arginoussa alles voor een heerlijke rustige vakantie.
    Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Arginoussa in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Arginoussa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Arginoussa scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.