Hotel Tsilivi Beach ***

Hotel Tsilivi Beach
Tsilivi Beach
7,8

145 reviews over Hotel Tsilivi Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar. Super vakantie gehad.

Fam bruins, 23-10-2017

Super hotel wij en de kinderen hebben genoten. Eten was goed en lekker. Zwembad erg leuk. Personeel allemaal erg aardig. Wij gaan hier volgend jaar zeker weer naartoe.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Prima vakantie

Duve, 10-10-2017

Prima vakantie gehad, eten was goed en ruim voldoende, hotel kamer was netjes ,

zwembad was alleen wat aan de koude kant voor de kinderen,speelgoed voor de kinderen in de speeltuin was helaas allemaal kapot.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Schoon hotel en perfecte ligging aan de zee

Wijers, 16-9-2017

Hotelkamer zeezicht is ruim genoeg en schoon. Prima bedden en ruim balkon. Het hotel ligt direct aan zee waarbij je gemakkelijk gebruik kan maken van de bar van het hotel bij het zwembad / de zee. Prima strandbedden en niet overvol. Het centrum is dichtbij waar diverse leuke eettentjes, bars en winkeltjes te vinden zijn. Het eten in het hotel is prima maar je kunt voor weinig geld goed en gezellig uit eten. Via lokaal bureau kan je leuke Nederlandstalige excursies boeken. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tsilivi Beach bij:

Een hele mooie vakantie gehad

Therese, 15-9-2017

Mooi hotel direct aan het strand gelegen de voordeelkamers wat aan de kleine kant personeel heel erg vriendelijk vooral de bar dame eten goed voor elk wat wils dicht bij het stadje met veel winkeltjes ook staat hier de dame van nefis reisorganisaties waar je leuk word ontvangen en goed geholpen met het uitzoeken van een excursie vooral de back too the roots excursie is een aanrader als met al een hele mooie vakantie gehad echt een aanrader
Gereisd met partner in augustus 2017

Slechte kamer

Jacqueline, 21-8-2017

In dit hotel zijn de kamers heel verschillend. Ik heb heel goede verhalen gehoord over de kamers aan het zwembad. Helaas was onze kamer, een drama. Schimmel op de muur, een doorgebrand stopcontact, stucwerk dat los gelaten was, een goot gat in het hoofdbord van het bed en door beesten aangevreten poten onder het bed. Omdat het hotel vol zat konden we niet naar een andere kamer helaas. Eten is voldoende maar wel eentonig, daarom een aantal keer buiten het hotel gegeten. Aardig personeel bij de poolbar en in de restaurants.Het hotel is wel leuk gelegen, direct aan het strand en op loopafstand van winkeltjes en restaurantjes. Een aanrader vonden wij vooral restaurant Wine and Roses in de hoofdstraat.

Het zwembad was overigens ook prima. We hebben gewoon erg pech gehad met onze kamer. Alle kamers in ons rijtje waren erg slecht, daar waren erg veel klachten over. Kijk dus goed welke kamer je boekt want er zijn wel goede kamers in dit hotel (zeezicht).

Gereisd met partner in juni 2017

Tophotel met goede ligging aan degelijke prijzen!!

Danny Steenssens, 17-8-2017

Gelegen aan het héél zacht aflopende zandstrand (geen kiezels) van Tsilivi/Planos, op 250 meter van de animerende hoofdstraat vol winkeltjes, souvenirshops, cocktailbars, restaurants, lunapark, supertoffe mini-golf en autoverhuurshops. Ook de afstand naar Zakynthos-stad is amper 5 km, bushalte ook op 250 meter.

We hadden een ruime propere familiekamer met zicht op mooi zwembad en blauwe zee. Vriendelijk personeel én vooral heel goed en lekker eten!!

2 mindere punten: de airco die toch niet straf genoeg is en de slechte WIFI (volgens de kids)

Al bij al een dikke 9 op 10 van ons!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Onvergetelijke vakantie!

Sharon, 20-7-2017

Net terug van dit prachtige eiland en dit mooie hotel, wat hebben wij het naar ons zin gehad! Na alle negatieve recensies gingen wij er met weinig verwachtingen heen, en wat heeft het hotel ons verast! Niks geen slecht, koud eten maar juist lekker en gevarieerd. Het was absoluut niet overvol in het hotel, dus veel last van handdoekjes leggen hebben wij niet gehad. Kamers waren mooi en schoon. Enige nadeel voor ons was dat het gehorig is. Het hotel ligt direct aan zee wat prachtig is en daarnaast loop je zo Tsilivi in wat savonds gezellig is. Daarnaast is Zakynthos echt een prachtig eiland, er is genoeg moois te zien! Hotel hebben wij verder niks op aan te merken, enige wat ons tegenviel is de animatie. Elke avond "gezang" waar je na een paar avonden wel klaar mee bent. Maargoed, dat heeft onze vakantie zeker niet verpest! Daarnaast is het wel allemaal Engels georiënteerd, maar hier hebben wij ons niet aan gestoord. Kortom, een top locatie en top hotel!
Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

kok wiegman, 19-7-2017

een gezellig hotel mooie ligging bij het strand en vlak bij winkels.

vriendelijk personeel , en erg behulpzaam , het eten is prima voor elk wat wils

Gereisd met vrienden in juni 2017

Op een prachtige locatie een top vakantie gehad!!

Petra van den Hurk, 9-7-2017

Net terug van vakantie. Een goed verzorgd hotel. Mooie ligging aan zee en met een mooi zwembad. Dichtbij toeristische winkeltjes.Het eten was goed verzorgd en lekker. De kamer was netjes en schoon met grote badkamer en mooi zee zicht. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Wij willen hier zeker nog een keer terug!!
Gereisd anders in juli 2017

Goede ligging maar dat is ook het enige

Danique, 3-7-2017

Aangekomen bij dit hotel, kregen wij een promo kamer. De kamer was heel klein en de badkamer was verschrikkelijk. Douchen boven het toilet, na het douchen een overstroming hebben. Scheuren in de muren, schimmel en veel kapotte dingen. Receptie niet heel behulpzaam en spreken slecht engels. Het eten is bagger. Vooral het avondeten. Veel dingen niet goed gaar, veel hetzelfde en werdt niet goed meer aangevuld. De bedjes bij het strand en zwembad waren aan vervanging toe net zoals de parasols met overal scheuren. De ligging is perfect, zo vanaf het zwembad de zee in. De boulevard is ook leuk met winkeltjes en eettentjes waar wij dus voornamelijk smiddags en savonds hebben gegeten. Drankjes maar 2 pp, best lastig als je met 4 bent er moeten dus altijd 2 mensen drinken halen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tsilivi Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tsilivi Beach in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tsilivi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tsilivi Beach scoort een 7.77 uit 10 op basis van 151 reviews.