Hotel Sunrise ***

7,2

23 reviews over Hotel Sunrise in het Nederlands

Nooit meer

Jan, 31-5-2017

Eten altijd koud verschoning lakens 1 keer per week handdoeken 2 keer per week beetje jammer dat de familie die het hotel runt hun eigen kinderen meeneemt adult only????
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie

Reggie Kosmann, 15-8-2016

Het was een fijn hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, de kamer was acceptabel en het eten fantastisch!
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Anita en Peter, 18-6-2016

Heerlijk hotel met prima eten, geweldige service, jammer dat het hotel niet zijn eigen gasten kan kiezen, er zaten weer klagers die vermoedelijk thuis niets gewend zijn.wat ons betreft wad het geweldig !!

Waanzinnig genoten.

Ed en Claudia, 17-6-2016

Een zeer aan te bevelen hotel, de kamer die wij hadden op de 2de verdieping met uitzicht op het zwembad en de bergen in de verte, in 1 woord geweldig. Het ontbijt, lunch en diner perfect voor elkaar. Het ontbijt kon je verse broodjes pakken of zelf een plakje afsnijden van een heerlijk vers gebakken brood. Beleg in overvloed, jam, kaas, ham of er werd een eitje gebakken. Bij de lunch word er een heerlijk stukje vlees gebakken, of een pizza, klaar terwijl je wacht. Het diner was heel goed in orde, van alles wat en het vlees smaakte geweldig. De BBQ die georganiseerd word is zo waanzinnig gezellig, een belevenis op zich. Elke dag houden ze het zwembad schoon, het terras en de ligstoelen. Elke dag frisse lakens en handdoeken op de kamer. Dit familie hotel verdiend een dikke pluim en respect. Een top vakantie hebben wij gehad en we komen zeker terug naar dit gezellige familie hotel!

Teleurstelling

Lenie A, 14-6-2016

Prachtig zwembad, mooie tuin, rustig gelegen en schoon maar het hotel kan beter

heel gauw zijn all inclusive veranderen in gewoon appartementen verhuren

met logies dan zullen ze heel wat beter zijn!

Super!

Van Eldik, 16-9-2015

Supergoed hotel. Eigenaren en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie gerenoveerde kamer. Eten prima. Vers bereid, goed gevarieerd en voldoende keus. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden in zowel de zon als de schaduw. Centrum en strand goed te lopen. Enige minpunt was de douchecabine die niet goed sloot, maar met de badmat ervoor kon je prima douchen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in september 2015

Morgen weer!

Annelies, 3-8-2015

Hotel Sunrise is een prima hotel, goed onderhouden, vriendelijk en behulpzaam personeel, nette kamer. Afwisselende gerechten elke dag ook een Grieks gerecht.

Voor een ontspannen en relaxen vakantie zeker een aanbeveling.

Gereisd met partner in juli 2015

Top familie, heerlijk rustig nog eind April

Matthijs, 6-1-2015

De 1e week dat het open was, kwamen we met 2 andere boekers aan. Alles was nog dicht in het dorpje, maar het strand heerlijk rustig voor een strand wandeling. Verwacht geen winkels en restaurants open!

De familie compenseerde alles. Het is dan pasen en dit wordt uitgebreid gevierd in Griekenland :-) Heerlijke feest maaltijden bijvoorbeeld.

De Familie was nog alles aan het opstarten, maar hier hebben we geen last van gehad. We mochten a la carte eten, omdat we maar met 3 boekers waren. Heerlijk was het eten!

De normale kamer die we geboekt hadden was super groot voor ons 2 en het zwembad werd meteen goed schoon gemaakt met zon op komst. Er gingen mensen zwemmen.

Al met al zijn we heerlijk bijgekomen en hebben we genoten van de paar zonnige dagen die er al waren.

Gereisd met partner in april 2014

Nooit meer

peterenjac, 29-7-2014

Zeer slecht en lauw eten(kip)

Gedateerde kamers(moeten nog gerenoveerd worden.

Snacks bestaan uit hamburger, tosti of hotdog, alledrie zijn niet gaar en half bereid.

All inclusive: plastic bekers bier en coctails in plastic bekers.

Coctails zoals mohito en pina colada lijken er in de verste verte niet op

De bar sluit om 23.00 uur en 23.05 krijg je niets meer ook als je wilt betalen.

Alles is zeer uitgecalculeerd en puur op winst gebaseerd, het lijkt of er een externe adviseur is ingeschakeld om de winst te vergroten.

Toilet op de kamer vaak niet door te trekken, dus stortbak maar zelf uit elkaar gehaald om door te trekken.

Kortom goedkoop is duurkoop want we zijn alle dagen uit eten geweest in het dorpje.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Vriendelijk en gemoedelijk!

Rob, 7-6-2014

Heerlijk kleinschalig (familie) hotel. Nette, erg behulpzame en vriendelijke bediening. Lekker groot zwembad, lekker eten en leuke bar. Wij hebben hier een heel relaxte week gehad. Indd nog aantal kamers te renoveren, maar dat doet niks af aan algehele impressie. Kortom, aanrader gezien prijs/kwaliteit!
Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunrise bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunrise scoort een 7.2 uit 10 op basis van 27 reviews.