9,9

Uitstekend

4 reviews over Hotel St. John Villas in het Nederlands

Geweldige accomodatie

Cindy Tol, 1-7-2017

Zeer luxe schone mooie villa's. Zeer vriendelijk en service gericht personeel. Zeer terecht dat dit een 5 sterrencomplex is. Zwembad met bbq gelegenheid is net als de rest zeer netjes onderhouden. Ik heb eigenlijk maar 1 woord nodig: paradijs. We voelden ons zeer welkom. De schoonmaakster komen elke dag zelfs het bed verschonen en alles wat erbij hoort. Nikos is een aanwinst voor het resort. Altijd vrolijk en humoristisch,gastgericht en nog smaak voor goede muziek ook. Voor weinig geld goed eten en nog gezellig ook.Echt geen minpuntje kunnen vinden. Dankzij jullie kunnen we er weer een jaar tegenaan. Thnxxxx en tot volgend jaar
Gereisd met vrienden in juni 2017

Volgend jaar zeker weer terug !

Alie Brugman, 30-6-2017

Heerlijke vakantie gehad . .geweldige villa s elke dag werd er schoon gemaakt alles was supernetjes ..het eten in het restaurant was super en personeel zeer vriendelijke en behulpzaam ...dikke pluim voor nikos voor zijn mix van humor en service je voelt je hier echt welkom !! Dit is een dikke vakantie aanrader en volgend zijn wij hier weer te vinden !!!!! Top veel liefs Alie Brugman

Top vakantie

Robbie, 26-6-2017

Erg mooi ondehouden villa/park

Alles bij de hand ok zelfs ons eigen personeel is tevreden

Volgend jaar weer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel St. John Villas***** bij :

Geweldige villa met prive zwembad

judith lemmers, 5-8-2013

We hebben een geweldige week gehad in deze villa.

Zeer ruime villa met privé zwembad. 3 slaapkamers, 3 badkamers, waarvan een met jacuzzi. Ruime tuin om de villa. Dagelijkse schoonmaak van het zwembad en villa. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Als je wilt kun je in de avond gezellig borrelen en eten in Pergola een centrale gelegen bar tussen de villa's (21 in totaal). Je hebt wel een auto nodig.

Gereisd familie in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel St. John Villas***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. John Villas in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. John Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. John Villas scoort een 9.88 uit 10 op basis van 4 reviews.