Appartement Erietta ****

Zoover award

125 reviews over Appartement Erietta in het Nederlands

Super fijne vakantie gehad

Van Dam, 7-10-2017

Erietta heeft ruime, schone appartementen met veel comfort. De ligging aan de kust is prachtig met uitzicht over zee.De eigenaren zijn zeer gastvrij en spreken goed Engels. De 2 zwembaden zijn zeer schoon en goed onderhouden. Het eten is prima, lekkere ontbijtjes en genoeg keuze aan avondeten wat ook prima was. We hebben wel wat last gehad van wespen bij het ontbijt.Een auto of scooter is wel een aanrader, het complex ligt wat afgelegen aan een drukke weg waar het onverstandigis om naar beneden of boven te lopen. De wegen zijn niet goed onderhouden op Zakynthos. Wij hebben een zeer goede en mooie vakantie gehad bij Erietta en willen Erietta, Denia, Alexander, George en Jannes hiervoor hartelijk bedanken.
Gereisd met partner in september 2017

Bertus B, 19-9-2017

Accommodatie is rustig en schoon zwembad goed bedjes héérlijk erg vriendelijk personeel evt excursies doen met lokaal bureau
Gereisd met partner in september 2017

warm welkomen, was weer geweldig

pieterse, 3-9-2017

Fijne mensen, gevoel van thuiskomen.

Doen alles om de gasten een goede vakantie te bezorgen.

Gaan eind september weer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Fantastisch!

van de Ven, 28-8-2017

Schitterende accommodatie. Kleinschalig complex met mooie appartementen. Wij hadden een niet gerenoveerd 3 kamer appartement geboekt. Deze was leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. En zeer schoon. Ruim terras met grote tafel en 4 heerlijke stoelen.Elke dag nieuwe handdoeken en ook elke dag schone badlakens te krijgen bij de receptie. Wij hadden vrij uitzicht op zee. Erg mooi. Genoeg bedjes bij het zwembad en parasols aanwezig. Zonne terras en 2 jacuzzi's.

Voor kinderen een erg leuk complex met mooi kinderzwembad. Familie en medewerkers doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken.

Wij hadden ontbijt erbij en dit was prima. Voor ieder wat wils bijvoorbeeld pannenkoeken en tosti's maar ook Engels en continentaal ontbijt. In het nabij gelegen Tsilivi kun je heerlijk dineren in een van de vele restaurants.

2 kleine minpuntjes: complex ligt wat afgelegen op een berg dus huurauto is een aanrader. En geen directe toegang tot bijv. strand.

Wel Top service en overal schitterend uitzicht over zee. Dikke aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super verblijf

Fam van Seggelen, 12-8-2017

Het is een bijzonder plekje op Zakynthos met uitzicht op zee. Een aantal app. hebben zeezicht op zij. Het is kleinschalig (19 app.) Een zwembad tot 1.90 diep en een kinderbad. Goede en voldoende ligbedden aanwezig. 2 hot tubs die elke dag worden schoon gemaakt. Een restaurant gedeelte (zeer goede keuken) met uitzicht op zee. Het betreft een complex die zeer goed onderhouden is. Wifi is aanwezig maar niet overal even sterk en stabiel (hebben 1 extra wifi punt bij het zwembad gemaakt). Ontbijt verkrijgbaar van 07.30 tot 11.30 uur.

Aangezien het complex op een rustige plaats ligt is een auto noodzakelijk wil je wat van de omgeving zien. Naar het plaatsje Tsivili is toch ruim 30 min lopen (bergaf). Taxi kost 6 euro hiernaar toe.

Wespen waren nadrukkelijk aanwezig zeker bij het restaurant

Wij hebben een zeer goede en mooie vakantie gehad bij Erietta en willen Denia, Alex, George, Jannes en Erietta zelf hiervoor bedanken.

PS. Toch nog 1 punt van Kritiek en dat betreft app. 9B (1 week in gezeten). Deze is gelegen boven een opslag/pompkamer. De tegels in het app. (slaapkamer) waren extra warm en er was sprake van het aan/af slaan van apparatuur in de nachturen. Hierover een klacht ingediend en dat hebben zij netjes opgelost door een app 8A. met zeezicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

10/10

GD, 11-8-2017

Fantastische bediening, mooie en nette appartementjes, heel kindvriendelijk
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

En wederom super......

Marc, 30-7-2017

Voor de tweede keer Erietta bezocht. Eigenlijk doen we dat nooit, maar 2 jaar geleden hebben we hier 2 superweken gehad, dus vooruit, nog maar een keer proberen. En inderdaad, weer geweldig geweest. Niets is hier teveel, appartementen worden dagelijks schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken, aparte handdoeken voor het zwembad, afwas wordt gedaan als je per ongeluk wat hebt laten staan, kortom, hier hoef je niets te doen.....Wordt gerund door een zeer vriendelijke familie die precies weten wat ze moeten doen om je het echte vakantiegevoel te geven. Restaurant is prima, ontbijt voortreffelijk. Een auto huren is wel handig, ligt afgelegen maar zo mooi!! Tip voor de autohuur: wij hebben aan de receptie gevraagd waar dat het beste kon en zij gaven een prima adres van een locale autoverhuurder in Tsilivi waar zij mee werken. Scheelt aanzienlijk in de kosten!! Al met al wederom 2 heerlijke weken gehad en we gaan zeker weer terug!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

In 1 woord: Geweldig! Alles klopt hier

Diana, 29-7-2017

We gingen hier door de goede recensies met hoge verwachtingen naartoe. Deze verwachtingen zijn helemaal,uitgekomen en nog meer. Dit is de eerste keer dat we het gevoel hebben dat we nog een keer terug willen komen. Erietta, Denia en de rest van de familie doen er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Mooi en luxe aangelegde tuin, prachtig uitzicht, mooi en schoon appartement en heerlijk eten in het restaurant( veel beter dan bijv in Tsilivi met ook nog een mooier uitzicht). Eigenaren spreken erg goed Engels en zijn erg lief en zeer behulpzaam(We hebben helaas een aanrijding gehad met de huurauto, maar 1 telefoontje naar Erietta en ze sprong meteen in de auto om te helpen met alles te regelen en ons overal naartoe te brengen). Een huurauto is wel aan te raden als je zelf op pad wilt( het complex ligt wat afgelegen).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

The best there is

Marianne Romijn, 25-5-2017

Een familie resort op een prachtig gelegen punt in tsivili, je waant je een luxe paradijsje. Niets is teveel, altijd vriendelijk, nog nooit meegemaakt, dat alles perfect was, waren er met ons gezin vana 6 personen en een peuter van bijna 2.

Eten meer dan voortreffelijk, alles op de kaart was zeer goed en smakelijk. Appartementen groot en zeer belangrijk schoon. Kortom een vakantie om niet te vergeten met dank An de hele familie!!! Komen hier zeker terug

Gereisd met vrienden in mei 2017

Het is hier prachtig!

Karin, 27-10-2016

Volop genoten van de enorme gastvrijheid, heerlijk eten in het restaurant, het mooie en ruime appartement, de mooie tuin met zwembad, terras en restaurant met uitzicht op zee
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erietta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erietta in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erietta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Erietta scoort een 9.82 uit 10 op basis van 160 reviews.