9,8

Zoover award

121 reviews over Appartement Erietta in het Nederlands

Super verblijf

Fam van Seggelen, 12-8-2017

Het is een bijzonder plekje op Zakynthos met uitzicht op zee. Een aantal app. hebben zeezicht op zij. Het is kleinschalig (19 app.) Een zwembad tot 1.90 diep en een kinderbad. Goede en voldoende ligbedden aanwezig. 2 hot tubs die elke dag worden schoon gemaakt. Een restaurant gedeelte (zeer goede keuken) met uitzicht op zee. Het betreft een complex die zeer goed onderhouden is. Wifi is aanwezig maar niet overal even sterk en stabiel (hebben 1 extra wifi punt bij het zwembad gemaakt). Ontbijt verkrijgbaar van 07.30 tot 11.30 uur.

Aangezien het complex op een rustige plaats ligt is een auto noodzakelijk wil je wat van de omgeving zien. Naar het plaatsje Tsivili is toch ruim 30 min lopen (bergaf). Taxi kost 6 euro hiernaar toe.

Wespen waren nadrukkelijk aanwezig zeker bij het restaurant

Wij hebben een zeer goede en mooie vakantie gehad bij Erietta en willen Denia, Alex, George, Jannes en Erietta zelf hiervoor bedanken.

PS. Toch nog 1 punt van Kritiek en dat betreft app. 9B (1 week in gezeten). Deze is gelegen boven een opslag/pompkamer. De tegels in het app. (slaapkamer) waren extra warm en er was sprake van het aan/af slaan van apparatuur in de nachturen. Hierover een klacht ingediend en dat hebben zij netjes opgelost door een app 8A. met zeezicht.

10/10

GD, 11-8-2017

Fantastische bediening, mooie en nette appartementjes, heel kindvriendelijk

En wederom super......

Marc, 30-7-2017

Voor de tweede keer Erietta bezocht. Eigenlijk doen we dat nooit, maar 2 jaar geleden hebben we hier 2 superweken gehad, dus vooruit, nog maar een keer proberen. En inderdaad, weer geweldig geweest. Niets is hier teveel, appartementen worden dagelijks schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken, aparte handdoeken voor het zwembad, afwas wordt gedaan als je per ongeluk wat hebt laten staan, kortom, hier hoef je niets te doen.....Wordt gerund door een zeer vriendelijke familie die precies weten wat ze moeten doen om je het echte vakantiegevoel te geven. Restaurant is prima, ontbijt voortreffelijk. Een auto huren is wel handig, ligt afgelegen maar zo mooi!! Tip voor de autohuur: wij hebben aan de receptie gevraagd waar dat het beste kon en zij gaven een prima adres van een locale autoverhuurder in Tsilivi waar zij mee werken. Scheelt aanzienlijk in de kosten!! Al met al wederom 2 heerlijke weken gehad en we gaan zeker weer terug!!!

In 1 woord: Geweldig! Alles klopt hier

Diana, 29-7-2017

We gingen hier door de goede recensies met hoge verwachtingen naartoe. Deze verwachtingen zijn helemaal,uitgekomen en nog meer. Dit is de eerste keer dat we het gevoel hebben dat we nog een keer terug willen komen. Erietta, Denia en de rest van de familie doen er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Mooi en luxe aangelegde tuin, prachtig uitzicht, mooi en schoon appartement en heerlijk eten in het restaurant( veel beter dan bijv in Tsilivi met ook nog een mooier uitzicht). Eigenaren spreken erg goed Engels en zijn erg lief en zeer behulpzaam(We hebben helaas een aanrijding gehad met de huurauto, maar 1 telefoontje naar Erietta en ze sprong meteen in de auto om te helpen met alles te regelen en ons overal naartoe te brengen). Een huurauto is wel aan te raden als je zelf op pad wilt( het complex ligt wat afgelegen).

The best there is

Marianne Romijn, 25-5-2017

Een familie resort op een prachtig gelegen punt in tsivili, je waant je een luxe paradijsje. Niets is teveel, altijd vriendelijk, nog nooit meegemaakt, dat alles perfect was, waren er met ons gezin vana 6 personen en een peuter van bijna 2.

Eten meer dan voortreffelijk, alles op de kaart was zeer goed en smakelijk. Appartementen groot en zeer belangrijk schoon. Kortom een vakantie om niet te vergeten met dank An de hele familie!!! Komen hier zeker terug

Gereisd met vrienden in mei 2017

Het is hier prachtig!

Karin, 27-10-2016

Volop genoten van de enorme gastvrijheid, heerlijk eten in het restaurant, het mooie en ruime appartement, de mooie tuin met zwembad, terras en restaurant met uitzicht op zee
Gereisd familie in oktober 2016

Rust, ruimte, gastvrijheid, comfort: Doen!

Nellie Geluk, 9-10-2016

Erietta heeft ruime, schone appartementen met veel comfort. De ligging aan de kust is prachtig, uitzicht over zee.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en spreken goed Engels.

Bezoek ook vooral het restaurant!

Gereisd met partner in september 2016

Gastvrij,attent,perfecte service, sfeervol

Else, 28-9-2016

Mooie ligging, prima prijs kwaliteit verhouding. De inrichting modern en compleet en nieuw. Het appartement is ruim, nieuw. De 2 zwembaden zijn schoon en goed onderhouden. Door de aanwezigheid van een kinderzwembad ook prima geschikt voor kleine kinderen. Geen minpunten
Gereisd met partner in september 2016

*TOP LOCATIE*

Suze van Veen, 4-9-2016

Lieve Eriëtta,Denya,George,Janos,Alexandros en collega's,

Hartelijke dank voor jullie super service en bijzondere aandacht voor de gasten.

Als "Jullie" gasten, hebben wij Enorm genoten.

Altijd super schone kamers en ook rondom het complex was het kraakhelder.

Elke dag voortreffelijke keuken met heerlijke gerechten.

Bij jullie staan gastvrijheid en de gasten centraal.

Kortom,jullie Geweldige service is een 10 waard!!

GA ZO DOOR....,We komen zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig verblijf

MJR Pieterse, 19-8-2016

Geloof het of niet....ik kan geen negatieve dingen bedenken.

Een top locatie.

Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Erietta**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erietta in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erietta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Erietta scoort een 9.84 uit 10 op basis van 156 reviews.