Appartement Di Palais ***

Di Palais
7,8

9 reviews over Appartement Di Palais in het Nederlands

Alex, 15-9-2006

Zakynthos was voor ons het 4e eiland wat we in Griekenland bezochten.

Je mag het niet vergelijken met een ander eiland.

Vorig jaar Samos bezocht, Votsalakia.

Nogmaals je mag het niet vergelijken maar wat was het druk op Zakynthos.

Er was geen rust...Alle bars op UK gericht en zelfs het Griekse eten was moeilijk te vinden.Een grote kermis. Al met al hebben we een super vakantie gehad.

kwaliteit appartement was top net als de barman Panos. Je moet erop uit want het strand is 1.5 meter breed maar 10 km verderop heb je hagelwitte stranden bijna voor jezelf.

Mensen die van een levendige omgeving houden raad ik Di Palais aan juist omdat er een 24uurs bar (the Ark)naast Di Palais gevestigd is. Lekker eten kan bij Fat Olives maar de Griekse keuken moet je land inwaarts zoeken.

Voor vragen kan je gerust mailen, Veel Plezier

Gereisd anders in september 2006

Marieke & Jogchem, 4-9-2006

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Zakynthos! Erg mooi appartement,wij hadden een studio en die was ruim zat voor 2 personen. Eerst zaten we aan de straatkant(geen aanrader) veel herrie van het verkeer wat voorbij komt, maar na een week konden we van kamer wisselen! Het personeel was heel erg vriendelijk en attent! kortom echt een aanrader, ook het eiland is erg mooi!
      Gereisd anders in september 2006

Theo, Machteld en Sari, 13-7-2006

Wij hebben net 15 dagen genoten van Zakynthos. Di Palai was schoon en ruim. Wij hadden een twee kamer appartement, deze was helaas gelegen aan de straatkant. Wat een herrie!! Twee luidruchtige tentjes aan weerskanten, live muziek... Gezellig als je in de kroeg zit, maar niet als je lekker op je balkon wilt zitten of met de ramen open wilt slapen. Na een paar dagen vragen konden we verhuizen. Service is goed, maar je moet er wel steeds achteraan, anders gebeurt er niets. Maar al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad! Prachtige kust, mooie baaitjes, lekker eten, heerlijk weer, wat wil je nog meer???
        Gereisd anders in juli 2006

Leon,Carolien en Solane Beeke, 19-8-2005

Superleuk appartement/hotelcomplex. Wij,2 volwassenen en 1 baby van 1 jaar,zaten in een 2 kamerapp. wat prima was. Ondanks de drukke straat met winkels/bars,wat wel leuk is als je op je balkon zit,hoor je daar niets van als je de deuren en luiken dicht doet voor t slepen.

Erg vriendelijk personeel,behulpzaam en attent.

Het app. ligt dichtbij strand,winkels en barretjes/tavernes. Wel is alles erg op de engelsen gericht,maar het zijn vooral ook engelse gezinnetjes die in Tsilivi verblijven. De uitgaanders zitten in Laganas,wat wij helemaal niet erg vonden.

Wij hebben een top vakantie gehad,mede omdat ons app. super was,het weer prima, het eten goed,tsilivi gezellig was,het strand heerlijk was en het eiland zeker de moeite waard is. Als je naar Tsilivi wilt gaan dan is Di Palai echt een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2005

S.L.Kroon, 9-8-2005

Zeer mooi en verzorgd complex.Schoon en compleet app.Ligt mooi t.o.v.centrum,strand en winkels.Panos de bartender is zeer vriendelijk en erg aardig voor kinderen en heeft echt alles goed in de hand ,poolbar en terras.De service is dan ook uitstekend.

Wij hebben dan ook een schitterende vakantie hier doorgebracht van 20-06t/m

04-07-2005.Zeer zeker een goed adres voor een mooie vakantie.

Uiteraard is er veel te zien en te fietsen .Het achterland is vlak dus binnen een uur zit je in Laganas ,als je dat zou willen.

Kortom een aanrader vinden wij,Barlien,Puck en Stendert

Gereisd anders in augustus 2005

pauline , peter en corrie foekema, 5-7-2005

Voor Griekse begrippen een zeer goede en snelle service,luxe apartement goed ingericht en netjes.

heel aardig personeel goede supermarkt waar je ook nog korting krijgt als gast van di palai.strand op loop afstand.veel goed tavernes dichtbij.

een engelse pub op de hoek is helaas 24 uur geopend en is luidruchtig.

de ligging is in het niet al te drukke gedeelte van tsilivi.

de waterval in het complex is wat luidruchtig afhankelijk waar je appartement zich bevindt.

het zwembad is zoetwater en heerlijk

de bedden waren helaas kapot en worden vervangen.

Panos de bartender een vriendelijke vent

toch was het er heerlijk en wij zouden er zo weer naar terug gaan.

wij zijn er geweest van 4 t/m 13juni2005

Gereisd anders in juli 2005

Ingrid, 6-8-2004

zeer vriendeklijke mensen, Tsilivi bestaat min of meer uit een aantal aaneengesloten centra, zodoende lig een hotel altijd gunstig. dus ook Di Palai. Di Palai heeft ook een supermarkt waar je als gast korting krijgt. Di Palai is schoon en ook heel mooi (met watervallen atc.)

Het publiek in de stad is hoofdzakelijk engels.

In Di Palai ook scandinavisch en Oostenrijkse mensen. Je hoeft niet te vechten voor een ligstoel met parasol. Hier zijn de mensen nog niet zo achtelijk om s nachts een handdoekje neer te leggen. Publiek jong en oud erg gemengd, maar voor discogangers is Laganos the place to be!!! In Tislivi zijn er meer eet- en bargelegenheden. Zakynthos is ook een erg groen eiland ondanks de warmte. De zee is goed zwemwater, lange maar smalle zandstranden, ook div. watersportmogelijkheden.

Gereisd anders in augustus 2004

Joop & Jacqueline, 1-8-2004

Schitterend, niet te groot, complex. Heerlijk zwembad met poolbar. Kamers voor 2 personen zijn heel mooi en ruim genoeg. Je zit vlak bij de restaurants en bars en op korte loop afstand van de zee. Inderdaad is alles gericht op de Engelsen, maar er zijn genoeg echte Griekse restaurants die echt Grieks eten serveren. We hebben oprecht van alles genoten. Een aanrader om dit hotel/appartementen complex eens van dichtbij te gaan bekijken!!!
                  Gereisd anders in augustus 2004

Cindy, 1-9-2003

De beheerders zijn te gek! Erg kindvriendelijk,

Appartementen zijn netjes alleen bijkomende kosten zijn airco 7 euro pd en kluisje 3 euro pd Tsilivi is een leuke badplaats beter als Laganas ga daar nooit heen net Loret de mar

Zakynthos stikt van de Engelsen, we misten de Griekse Sfeer een beetje. Wel een te gekke vakantie gehad, mede door een aantal hele gezellige Hollandse stellen!!

Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Di Palais bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Di Palais in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Di Palais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Di Palais scoort een 7.79 uit 10 op basis van 13 reviews.