Hotel Caravel Zante ****

Caravel Zante
7,6

8 tips over Caravel Zante

Carine, 25-5-2015
Voor de Belgen, voor het hotel ligt Abba travel, geleid door een vriendelijke Belg, die alles weet over Zakynthos
drees machiels, 30-6-2014

zakynthos is heel mooi we hebben heel mooie uitstappen gedaan

scheepswrak en schildpaddeneiland

dit geboekt bij nefis travel zakynthos

zeker kiezen voor deze aanbieder super goed georganiseerd

Helena Roets, 10-10-2012
Mooiste plekjes op het eiland volgens mij: Daphne Beach en Limni Keri; ook de boottochten zijn niet te versmaden.

yves van herzele, 17-9-2012
niet ver van de luchthaven in de stad zakynthos viel er niet veel te zien buiten een mooie kerk al bij al de reis waard
liz, 14-7-2012

Een paar tips. Huur geen scooter!!!!!!! wij zijn na de derde dag van onze vakantie gevallen met een scooter, achteraf hoorden we dan ook van bijna iedereen dat dit zeer gevaarlijk is.

Wegen zijn ook heel glad. olie op weg + hitte.

Excursies: ga vanaf dag 1 rond in de buurt en je vind de excursies zeer goedkoop! dus niet zomaar bij de touraperator boeken.

Zelf met de auto kan je ook excursies doen, alles lijkt me vrij makkelijk te bereiken.

Marnix & Jacqueline, 3-7-2012
Kies voor kamer met zeezicht en je hebt een schitterend panorama. Met scooter is het niet zo grote eiland te verkennen.

h_korsten_1, 10-6-2012
Ga een dagje naar Zakinthos stad en doe ook de klim naar boven dan heb je een prachtig uitzicht op de stad.
raymakers patrick, 23-9-2011
caravel zante was voor ons een goed hotel met lekkere griekse keuken , gedienstig personeel ,ligging aan zee .Voor excursies best eens langsgaan bij nefis travel . De Nederlandse Jackie is een bekwame en gedreven gids die de Griekse mythlogie zeer interessant maakt