Beoordelingen Tsilivi

23 september 2014

Tsilivi
172 beoordelingen
Beoordelingen Tsilivi

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Tsilivi. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Tsilivi. Ben je zelf op vakantie geweest naar Tsilivi? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Tsilivi scoort een 7,4 uit 10, op basis van 172 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 14 Appartementen, 28 Hotels, 8 Aparthotels en 3 Villas in Tsilivi. Op Zoover vind je bovendien 72 vakantiefoto's van Tsilivi. Je kunt 1 video van Tsilivi bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Tsilivi. Bekijk ook andere accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zakynthos.
Even geduld a.u.b.

7,1
7,9
7,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Gezellig, compact"vertalen
Martijn4
9,0

28-08-2014 Tsilivi heeft een redelijk klein centrum wat voornamelijk bestaat uit een lange straat met diverse goede restaurants en bars. Nadeel van het centrum is dat er een doorgaande weg doorheen gaat. Dit gaat enigszins ten kosten van de sfeer. Verder goed eten bij diverse taverne's voor weinig geld.

"Geen boulevard langs zee"vertalen
loralei
6,0

21-09-2014 Prima bestemming, levendig dorp.

"Niet echt authentiek Grieks"vertalen
Marina
8,0

28-08-2014 Tsilivi was een leuk plaatsje, maar wel erg toeristisch. Met name souvenirwinkeltjes in lintbebouwing. De echte authentieke Griekse sfeer vind je er niet echt terug. Veel engelsen wat ook te merken is in de kroegjes en eettentjes. Verder wel een leuk plaatsje.

"Niet echt gezellig"vertalen
Mirjam
1,0
6,0

26-08-2014 We zijn hier een paar keer geweest. Gegeten hebben we er niet maar het zag er niet heel gezellig eet, beetje vreetschuur idee naar onze mening.
De winkeltjes stellen niet veel voor. We gingen af en toe wat drinken bij Paradise Bar, dat vonden we nog het leukste daar. Naar het strand zijn we daar niet geweest.

met vrienden, Aug. 2014
"Gezellige sfeer"vertalen
Rianne
7,0

17-08-2014 Veel zijn we niet in Tsilivi zelf geweest maar wat we er zijn geweest deed gezellig aan en hing leuke sfeer, de winkelmedewerkers zijn totaal niet opdringerig maar laten je gaan en staan waar je wil.
kortom gezelligheid

"Leuke plaats voor Engelsen"vertalen
Sandra
6,0

24-08-2014 Veel Engels georienteerde bars en restaurants. The Olive Tree schijnt heel goed te zijn, verwar dit niet met Olive Garden trouwens. Calypso was ok maar Majestic vonden wij verschrikkelijk. Dus lees van te voren even de recensies. Verder veel souvenirwinkels, een grote supermarkt en wat kleintjes en veel auto verhuurbedrijven. Strand vonden wij niet bijzonder mooi.

"Toeristisch"vertalen
hipeboog
2,0
6,0

18-08-2014 Op zich een leuke plek maar het heeft weinig met griekenland te maken.
In de hoofdstraat zitten veel winkels ze verkopen allemaal hetzelfde.
Straatje ben je zo op en neer.
Voorbij de midgetgolf zit nog een 2de gedeelte ook hier veel hetzelfde.

met partner, Aug. 2014
"Beste uitvalsbasis van het eiland!"vertalen
Sanne88
10,0
8,0

12-08-2014 Leuk gezellig stadje. Met veel etentjes tentjes waar je vanaf 15 euro p.p. kunt eten met drinken erbij.
Beste uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Alles op loop afstand. Genoeg souvenirswinkels en supermarkten. Mooie baai met ruim strand. Leuke bars en pubs. De mensen zijn zeer gemoedelijk, veel meer dan in Turkije o.a. De jeugd kan beter naar Laganas gaan voor het uitgaansleven, maar stelletjes, ouderen en gezinnen in deze plaats ideaal voor!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk dorp, weinig te beleven"vertalen
frederic deveen
8,0

01-09-2014 leuke plaats om te winkelen en te drinken, verder niet zoveel te beleven

met partner, Juli 2014
"Tsilivi is een gezellig dorpje, ook s'avonds!"vertalen
Wilco van Luik
9,0

26-08-2014 Veel Nederlandse gasten in/rond Filoxenia (persoonlijk stoor ik me daar niet erg aan) en heel weinig Duitsers.

Strand van Tsilivi vond ik persoonlijk niet heel erg veel aan, breed strand met veel bedjes en veel irritante verkopers!! Zoek de wat exclusievere plaatjes op (als je een huurauto hebt)

Coctails bij die bar op de hoek zijn heerlijk en ook het eten en drinken bij Filoxenia is gewoon prima :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?