Beoordelingen Tsilivi

2 oktober 2014

Tsilivi
177 beoordelingen
Beoordelingen Tsilivi

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Tsilivi. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Tsilivi. Ben je zelf op vakantie geweest naar Tsilivi? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Tsilivi scoort een 7,4 uit 10, op basis van 177 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 14 Appartementen, 28 Hotels, 8 Aparthotels en 3 Villas in Tsilivi. Op Zoover vind je bovendien 74 vakantiefoto's van Tsilivi. Je kunt 1 video van Tsilivi bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Tsilivi. Bekijk ook andere accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zakynthos.
Even geduld a.u.b.

5,9
7,9
7,6
6,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Genoeg te doen!"vertalen
J
7,0

30-09-2014 Prima zandstrand. Niet het mooiste van het eiland, maar wel zand en kraakhelder water. Tsilivi richt zich volledig op het toerisme met talloze restaurantjes (aan de zee en in het centrum), meerdere barretjes en diverse supermarkten.

met partner, Sept. 2014
"Gezellig dorp om te verblijven"vertalen
Wim
4,0
4,0

24-09-2014 Het dorp is op engelsen ingesteld, eten drinken en uitgaansleven ook al komen er ook veel oostblokkers. Er hangt wel een gezellige sfeer en is het dus ook goed vertoeven. Prijzen zijn redelijk.

"Toeristisch plaatsje"vertalen
Ruud
6,0

23-09-2014 Erg Engels georiënteerd, veel restaurants, hotels en bars.

"Gezellig dorp"vertalen
hans
6,0

23-09-2014 Het dorp is niet groot maar wel gezellig om door heen telopen of gezellig te eten of wat te drinken

met partner, 2014
"Gezellig, compact"vertalen
Martijn4
9,0

28-08-2014 Tsilivi heeft een redelijk klein centrum wat voornamelijk bestaat uit een lange straat met diverse goede restaurants en bars. Nadeel van het centrum is dat er een doorgaande weg doorheen gaat. Dit gaat enigszins ten kosten van de sfeer. Verder goed eten bij diverse taverne's voor weinig geld.

met partner, Aug. 2014
"Geen boulevard langs zee"vertalen
loralei
6,0

21-09-2014 Prima bestemming, levendig dorp.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Niet echt authentiek Grieks"vertalen
Marina
8,0

28-08-2014 Tsilivi was een leuk plaatsje, maar wel erg toeristisch. Met name souvenirwinkeltjes in lintbebouwing. De echte authentieke Griekse sfeer vind je er niet echt terug. Veel engelsen wat ook te merken is in de kroegjes en eettentjes. Verder wel een leuk plaatsje.

met partner, Aug. 2014
"Niet echt gezellig"vertalen
Mirjam
1,0
6,0

26-08-2014 We zijn hier een paar keer geweest. Gegeten hebben we er niet maar het zag er niet heel gezellig eet, beetje vreetschuur idee naar onze mening.
De winkeltjes stellen niet veel voor. We gingen af en toe wat drinken bij Paradise Bar, dat vonden we nog het leukste daar. Naar het strand zijn we daar niet geweest.

met vrienden, Aug. 2014
"Gezellige sfeer"vertalen
Rianne
7,0

17-08-2014 Veel zijn we niet in Tsilivi zelf geweest maar wat we er zijn geweest deed gezellig aan en hing leuke sfeer, de winkelmedewerkers zijn totaal niet opdringerig maar laten je gaan en staan waar je wil.
kortom gezelligheid

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuke plaats voor Engelsen"vertalen
Sandra
6,0

24-08-2014 Veel Engels georienteerde bars en restaurants. The Olive Tree schijnt heel goed te zijn, verwar dit niet met Olive Garden trouwens. Calypso was ok maar Majestic vonden wij verschrikkelijk. Dus lees van te voren even de recensies. Verder veel souvenirwinkels, een grote supermarkt en wat kleintjes en veel auto verhuurbedrijven. Strand vonden wij niet bijzonder mooi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?