Appartement Villa Basil ****

Villa Basil

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villa Basil bij:

1 review over Appartement Villa Basil in het Nederlands

Tine, 10-2-2005

Wij hebben 3 jaar geleden noodgedwongen (ons hotel was overboekt) in Villa Basil verbleven. Het was een aangename verassing om een oase van rust te vinden om amper 100m van het strand. Toen was er nog geen zwembad, maar we mochten alle faciliteiten van Phoenix Beach gebruiken! De eigenaar was héél vriendelijk, maar verstond eerlijk gezegd geen woord engels. Gelukkig konden we aan de hand van gebaren ook veel duidelijk maken. De studio waar wij verbleven was heel netjes en comfortabel en we hadden een prachtig zicht op de zee... (ik vermoed dat er nu nog een ander hotel is gebouwd voor Villa Basil, dus ik weet niet of er nog een mooi uitzicht is??) Ik zal er altijd een fijne herinnering aan overhouden, want ondanks de overboeking hebben we toch nog een hele fijne tijd gehad in Tsilivi! Groeten
    Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Basil in Planos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Basil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Basil scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.