Appartement Villa Phoenix **

Appartement Villa Phoenix
Villa Phoenix
7,1

18 reviews over Appartement Villa Phoenix in het Nederlands

Voor ons was het het niet.

Rebecca, 29-8-2017

De bedden zijn kei en keihard. NIET TE DOEN! Appartement ZEER sober ingericht. Amper pannen en 1 koffiekopje en 2 kleine bordjes is de kast geen kookgerei. Bij het douchen stroomd de badkamer EN de keuken vol water maar geen vloertrekker o.i.d. te vinden. wel hangt er een briefje dat je de vloer niet mag dweilen met de handdoeken dus ze zijn zich er wel van bewust. Voor je rust hoef je hier niet te zitten. De medegasten maken veel herrie middenin de nacht, s'ochtends heel vroeg en hiervan wordt niets gezegd terwijl er in de regels staat dat het tussen 24:00-08:00 stil moet zijn. S'nachts ook veel herrie van het britse uitgaansleven wat een paar honderd meter verderop ligt.

Wat wel heerlijk is is dat je de straat uitloopt en gelijk op het strand bent. En ik begrijp dat als je een feestbeest bent dit een geweldige plek kan zijn. Maar voor ons is dit geen plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in augustus 2017

lieve eigenaars

Anita, 17-1-2009

ga weer terug,voor de 4e keer.De eigenaar heeft ons een keer bij zijn zoon gebracht(restaurant)in een ander dorp en weer opgehaald.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Prima accomodatie

MC, 14-10-2008

Eind september een week hier geweest en een lekkere tijd gehad. Appartementen zijn prima, sober maar goed. Bedden zijn redelijk, niet top.

Badkamer prima, balkon ook. Complex ligt in een U-vorm met gezellig binnenterrein. Schoonmaak is prima, bijna dagelijks. Leuk zijn de nederlandse bladen en boeken die iedereen achtergelaten heeft bij de receptie, is er altijd wel wat te lezen. Locatie is prima, buiten het drukke gedeelte en op 1 minuut lopen van het strand. Gezien de rpijs een prima accomodatie.

Lagana´s zelf is w.m.b. een vreselijk oord, totaal verkracht en helemaal op (hele lelijke...;-)) engelsen gericht.

Tips om te doen,

1. bezoek de beachclub helemaal aan het eind van de baai op het aparte eilandje, hier kan je heerlijk chillen de hele dag met loungemuziek dj op achtergrond.

2. bootcruise rond het eiland, snorkel mee!

3.Huur een auto en rijdt naar Dafni beach. Weg erheen is ongelofelijk steil/eng, maar de strandtent en het strand is heel erg relaxt en heerlijk rus

Gereisd met partner in september 2008

Heel leuk appartement.

Bosman-Beijer, 6-10-2008

Jammer, geen douchegordijn, in het hoogseizoen is dat niet erg want dan droogt het meteen maar nu hadden we weinig zon en veel regen.
Gereisd met partner in september 2008

Hoezo airco!!

Roskam, 15-9-2008

Wij zijn ook net terug uit de Villa, villa opzich is oke

maar de service mwah,,we hadden airco gehuurd voor 5 euro p.d. ja ja maar hij mocht alleen aan als het de Griekse dame uitkwam als we naar het strand gingen en dachten in een koele kamer thuis te komen waren ze zo "vriendelijk" geweest om de kaart eruit te halen, dat ging 2 weken lang zo, bij tourop. aangekaart, hielp niks. Handdoeken "wel"2x in de week, en als je erom vroeg waren ze niet blij,kleine kamers (wij hadden volgens tourop. een B studio maar het allemaal een pot nat, douche liep niet goed door je stond tot je enkels in het water, zelf verholpen...nog wel wat positieve dingen ,Heerlijk gegeten bij KORRALI Lazaros& Rita prima gastheer en vrouw,we hebben er 12x van de 14 gegeten en zijn in de watten gelegd!!!! Dicht bij het strand,niet gaan eten bij VEZAL brrrr, Wel bij MAMBO en VEZELA. Verder leuke en fijne vakantie gahad,maar wilde dit toch even melden.

Gereisd met vrienden in september 2008

Villa Phoenix, Laganas, ZAKYNTHOS

Sonia en Bert van Loo, 8-7-2008

Zevende bestemming voor ons in Griekenland in de 2e, 3e, en vierde week juni 2008.

Geboekt en betaald bij Jiba voor studio B, we kregen een studio A die overigens gunstig lag.

Alles eenvoudig maar voldoende en correct behalve het ontbreken van douchegordijnen (typisch Grieks, maar wel aanwezig in studio B) en afvoerputje – juist voor de WC pot - dat soms overloopt. Gevolg soms natte broek zonder eigen schuld. Voor de prijzen in voor- en naseizoen goede prijs- kwaliteitverhouding. In de zomer te duur wegens hitte en drukte. Een grote schande dat de gemeente de rotzooi van de Engelsen in de zg. Mainstreet toestaat.

Gereisd met partner in juni 2008

Erik en Gladys, 4-6-2008

Wij hadden het appartement boven de receptie. Ruim app. Genoeg keukengerei, waterkoker, met douchegordijn bij de andere app. hoorde we dat ze steeds een natte douche hadden! Zwembad bij andere hotels. Schoonmaak o.k. Laganas een leuke drukke plaats. App. lag precies buiten de drukte dus dat was wel fijn. Zakynthos-stad goed bereikbaar met de bus. Véél restaurantjes, Tasos bij het strand is een aanrader. Op het strand is Vezal een aanrader om overdag te liggen!! Gratis bedjes, goed eten en vriendelijke mensen! Wel héél veel engelsen die later op de avond flink luidruchtig kunnen zijn. Een enig minpunt vond ik dat je bij aankomst een stuk een heuvel op moest lopen met je koffers. Verder was alles goed geregeld!
Gereisd met partner in mei 2008

ed en laura, 2-6-2008

goed appartement klein schalig vriendelijk personeel. Tip als je een voorkeur kan opgeven vraag dan om appartement A dit is namelijk het grootste en heeft de beste ligging voor het zelfde geld.ligging ten opzichte van het strand en de eettentjes goed. Wat wij erg leuk vonden is dat je s'avonds aan het strand in een van de vele tentjes lekker kunt eten (mambo en horizon waren de uitschieters).
Gereisd met partner in mei 2008

J. Lagerweij, 28-9-2007

Het appartement was sober maar daar hadden we voor gekozen.Alleen de douche was een probleem,ik heb lang haar en dan met een dun straaltje je haar wassen is moeilijk en ook nog koudwater doe hier wat aan.
Gereisd met partner in september 2007

D. Windhouwer, 26-9-2007

Vriendelijk, rustig en schone, verzorgde lokatie. Het zwembad van het hotel er naast is soms iets te luidruchtig als het er te gezellig wordt. De mainroad van Lagana's is aan de andere kant van de supermarkt (uitgebreid assortiment) aan de overkant van het hotel terwijl je er nauwelijks wat van hoord (feestende en zuipende Engelsen in luidruchtige disco's en bars). Het strand loop je zo in 5 min. naar toe, super. Als je kiest voor bruizende Lagana's en veel buiten de deur bent een super lokatie! Aanrader: huur een scooter en rij het eiland rond.
Gereisd met partner in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Phoenix bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Phoenix in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Phoenix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Phoenix scoort een 7.13 uit 10 op basis van 18 reviews.